Kaaren Prisman kassahihna OFFICIAL
Joko olet katsonut, mitä mielenkiintoisia viime hetken ostoksia ihmiset ovat tehneet juhannusta varten? Prisman fb-sivuilla ja myöhemmin illalla Subilla Kaaren Prisman kassahihna LIVE.
Kommentit (448)
Lumialla ei voi katsoa livevideoita Facebookista 😞 onneksi näkee myöhemmin telkkarista
Menet Facebookiin ja kirjoitat hakukenttään Prisma. Prisman Facebook-sivulta näkyy. Klo 23.30 alkaa Subilla kolmen tunnin lähetys tätä samaa. Ystävällisin terveisin ap, joka oli välissä juomassa kaljaa.
No nyt oli kyllä aika kyseenalaiset ostokset. O_O
Kääk, en enää ikinä nojaile tuohon kassahihnan reunaan, ei ole takuulla maailman puhtain alusta, kun kaikki asiakkaat siinä nojailee :D
Ei toimi iPadillä, olkoon sitten. Subiltahan tulee ihan roskaa koko ilta, näyttäisivät tätä mieluummin. Tuskin silloin yöllä paljon kävijöitä on.
Voi toki olla, ettei se toimi kaikkien puhelimessa. Tietokoneella luulisi näkyvän. Ystävällisin terveisin ap. P.s. Klo 16 alkoi jo tämä huvi.
Juu, kiitos ap, vinkkisi auttoi. Pitää siis mennä Prisman facebook-sivulle, ei Kannelmäen Prisman, siellä oli vain se lyhyt video. Mutta live ei pyöri vaan herjaa puuttuvasta flash playeristä.
Henkilökohtaisesti odotan eniten n. klo 20:45 alkavaa suurta kaljan ja siiderin tsunamia hihnalla. Ystävällisin terveisin ap.
Vierailija kirjoitti:
Löytyy facebookista Prisman sivulta! Hauska idea :)
Kiitos paljon.
Sain toimimaan heti sen jälkeen kun kirjauduin omilla fb-tunnuksillani sisään.
Itse ainakin boikotoin k-kauppoja ja s-prismoja, etenkin juhlapyhien aikaan. En halua mahdollistaa kassojen työntekijöiden tuplaliksoja. Oon miljoonaan työhön hakenut, myös kassalle ja mua ei oteta. Opiskellutkin oon, 2 tutkintoa. en anna viimeisiä rahoja näille mafioille, kerran eivät palkkaa ketään. samoja vain.. tukekaa te vaan :D
Iso sormenheristys kaikille, jotka ei muista laittaa kapulaa ostoksiensa jälkeen ;)
Vierailija kirjoitti:
Mä ostaisin varmaan kurkkuja, kortsuja ja liukkaria. >;D
Tai munakoisoja....
Ei toimi tabletilla eikä läppärillä. Ei prisman fb sivut kestä katsojamääriä.
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtaisesti odotan eniten n. klo 20:45 alkavaa suurta kaljan ja siiderin tsunamia hihnalla. Ystävällisin terveisin ap.
Kas, onpa tuttu allekirjoitustyyli! Oletko Naispelko!?
Oli pakko avata radiosta YleX myös :D :D Siellä liveselostus!
Kaaren Prisma on niin suuri 1.kerroksinen kauppa, että siellä iskee helposti ahdistuspaniikki.
Ne sivut ei toimi??!! Siis Prisman fb. #Hihna247 siis. Ei toimi. Miten te näette sieltä? Kun mulla ei aukea. Tulee vain se mainos.