Kaaren Prisman kassahihna OFFICIAL
Joko olet katsonut, mitä mielenkiintoisia viime hetken ostoksia ihmiset ovat tehneet juhannusta varten? Prisman fb-sivuilla ja myöhemmin illalla Subilla Kaaren Prisman kassahihna LIVE.
Kommentit (448)
Mä ujuttaisin ostosten sekaan lapun, jossa lukee HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE :)
Vierailija kirjoitti:
Menisin ja ostaisin kasan kondomeja, tamponeita ja ties mitä intiimituotteita.
Niin mäkin, hihihi! Harmi, kun dildoja ei myydä :D
Hyvä juustovalinta patonkimiehellä!
Mä olen sitten se asiakas, joka laskee hihnalle yksitellen 24 tölkkiä karhu olutta. Oikein slowmotionilla.
Varo ettet nukahda kesken:)
Vierailija kirjoitti:
Hulluilla on halvat huvit...
Sanoi tyyppi juhannusaattona av:lla. 😀
Vierailija kirjoitti:
Mä ostaisin varmaan kurkkuja, kortsuja ja liukkaria. >;D
Kesäkurpitsaa :D Ja banaaneja!
Mietin aina kaupassa että kukahan noitakin ostaa... Näkyvät ostavan just niitä.
Joku lähellä oleva nyt tonne ja laittaa lappuun terveiset av-mammoille! ;)
Mihis tältä unohtu salaatti??? AIJAIJAI!
Missä toimiva linkki???????!!!!!!!!
Pliis!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jollain oli tiedossa vessanjynssäystalkoot.:)
Ihmiset syö ihan hirveetä roskaa...
Vierailija kirjoitti:
Missä toimiva linkki???????!!!!!!!!
Pliis!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prisman Facebook-sivut.
Löytyy facebookista Prisman sivulta! Hauska idea :)
Yritin laittaa linkin mutta se poistui saman tien.
Monesti kassajonossa katson ensiksi ihmisen päästä jalkoihin ja sitten mitä hihnalle ilmestyy, kyllä on monesti niin turhaa mitä ihmiset syö.