Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoi vituttaan. Kaadoin kaljat ja viinat järveen. Mies huutaa ja raivoi kun hänen sisko ja vanhemmat tulee 1/2 tunnin päästä.

Vierailija
23.06.2017 |

Kuivin suin saavat olla. Laittaakoon ite ruokansa. Mitäs alkoi!

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää in niin perseeTä!!!

Eilen tuli yllätysvieras meille (mun kaveri muehensa kanssa) ja sii ä saunottuin. Js ustuttiin iltaa.

Niin mues meni nukkumaan ja me juotiin loputkin viknat.

Aamulla äijä ihan

Pahana et mitä vittuu, mis on meidän viimit tänään sisko tilee ja idä ja äiti. Ja äijä piti sellasta meteliä ja pakotti mun vueraat yläs ja ajo ne kirkolme ja samalla haki uudet viimat eli viinii ja ollutta ja pullon konjakkia.

Mulle alko tass huutaa et mitä

Virtuuu ämmä. Oot ihan kännissä ja meil on vuersita tulossa hönen rakas didko ja pyhä äiti tersa janisä. Et nyt selviit ja et koske näihin juomiin.

Mues meni keittiiöön töihin niin saatana kaadoin kaikki viinakset järveen (sen konjakin jemmafin metsään)

Siellä nyt viettävät kyivaa juhannysta oikein noille pilkuporvareiöle,

Ja ei, meillä ei oop lapsia eikä tuu satrava!

Ah ha haaa :D :D  Ihan huippu! Satrava sentään!

Vierailija
62/95 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheval blanc kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alko on klo 13 asti auki. Eiköhän miehesi vielä ehdi käydä tai ainakin soittaa siskolleen, että kurvaa pitkäripaisen kautta. 

Täysi alkoholisti, jos niin tekee.

Vaikka sitten niin, mutta mä ainakin tarjoan viiniä ruuan kanssa ja jos mun puolisoni olisi kaatanut viinit järveen, lähtisin käymään Alkossa tai soittaisin siskolleni, että tuovat tullessaan. Puolison voisin heittää samalla lähimmälle rautatieasemalle. 

Aloituksessa kerrottu tilanne ei varsinaisesti viittaa siihen, että järveen kaadettu alkoholi olisi päivällispöytään huolellisesti valikoituja viinejä...

Näinpä, sinne tuskin meni Chateau Latouria tai Petrusta. Eikä niitä edes saa Alkosta. Eikä Virosta.

Kyllä Chateau Latouria saa alkosta, ihan kohtuuhintaan. Enkä sitä virosta ostaisikaan. Petrusta ei nykyään ole alkon listoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti eroatte. Miehesi tarvitsee parempaa.

Vierailija
64/95 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä kaada miehen viinoja! Ongelmat on muualla.

Vierailija
65/95 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä aamulla unohtunutta lääkettä ei enää kannatta ottaa. Muista kuitenkin huomisaamuna.

Vierailija
66/95 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä minne järveen?

Vierailija
67/95 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pahaa se järvi teki :(

Vierailija
68/95 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä saastuta luontoa!

Vierailija
69/95 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on alkoholin väärinkäyttöä, älä ikinä enää tee niin!

Vierailija
70/95 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää in niin perseeTä!!!

Eilen tuli yllätysvieras meille (mun kaveri muehensa kanssa) ja sii ä saunottuin. Js ustuttiin iltaa.

Niin mues meni nukkumaan ja me juotiin loputkin viknat.

Aamulla äijä ihan

Pahana et mitä vittuu, mis on meidän viimit tänään sisko tilee ja idä ja äiti. Ja äijä piti sellasta meteliä ja pakotti mun vueraat yläs ja ajo ne kirkolme ja samalla haki uudet viimat eli viinii ja ollutta ja pullon konjakkia.

Mulle alko tass huutaa et mitä

Virtuuu ämmä. Oot ihan kännissä ja meil on vuersita tulossa hönen rakas didko ja pyhä äiti tersa janisä. Et nyt selviit ja et koske näihin juomiin.

Mues meni keittiiöön töihin niin saatana kaadoin kaikki viinakset järveen (sen konjakin jemmafin metsään)

Siellä nyt viettävät kyivaa juhannysta oikein noille pilkuporvareiöle,

Ja ei, meillä ei oop lapsia eikä tuu satrava!

Mitähän kieltä tämä on, kunen ymmärrä? Ehkä siansaksaa. Tyyli kuulostaa sarjahukuttajalta (pohjois-Karjala).

Vierailija
71/95 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kaatanut sen miehes vielä perään niin olisit päässyt tuosta parisuhdehelvetistä. Juhannuksena ei olis ees herättänyt epäilyä jos känninen urpo hukkuu

Vierailija
72/95 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autenttinen wt-juhannus :)

Vierailija
73/95 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu heti hoitoon, mieluummin jo ennen avioeroa!

Vierailija
74/95 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerä lehmä. oikeen nettinauta.

Vierailija
75/95 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Mikä antoi oikeuden tuhota toisten omaisuutta? Outoa miten naiset kuvittelevat voivansa tuhota miehen omaisuutta parisuhteessa; miehen vanhat vaatteet heitetään roskiin, kun saadaan päähän, että ne on liian vanhoja. Jos kokee sosiaalisen pettymyksen, opetetaan nuoria naisia silppuamaan vaatteita tai hakkaamaan auto hajalle pesäpallomailalla.

Nyt on vähän sekava kirjoitus. Toisekseen varmaan iso osa naisista oikeasti poistaa mieheltä vanhat vaatteet käytöstä. En kyllä edes kysele lupia. Mun mies kyllä ihan tyytyväinen järjestelyyn, pysyy vaatekaappi siistinä, pienet ja risat vaatteet menee ihan itsestään pois. 

Vierailija
76/95 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonnii hyvä jussi tuli kuiteskin!!!!

heräsin 1/2 kymmenen naapurin aitasta. Oltiin istuttu iltaa naapurissa aammuun asti. Kiva kun tarjosivat mullekin. Joku ppiskelijaporukka vuokramökillä.

Tänään meen taksilla kaupoille ja haen kaljaa ja sidukkaa ja meen takasin sinne. Mues ja sukunsa saa tehdä mitä lystäävät. Tossa ne istuu pihakeinussa ja kattoo mua pitkin nenänvartta.

Vierailija
77/95 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heräsin 1/2 kymmenen naapurin aitasta. Oltiin istuttu iltaa naapurissa aammuun asti. Kiva kun tarjosivat mullekin. Joku ppiskelijaporukka vuokramökillä.

Tänään meen taksilla kaupoille ja haen kaljaa ja sidukkaa ja meen takasin sinne. Mues ja sukunsa saa tehdä mitä lystäävät. Tossa ne istuu pihakeinussa ja kattoo mua pitkin nenänvartta.

Hyvä meininki!

Vierailija
78/95 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistitko mihin pistit konjakit?

Vierailija
79/95 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mene uimaan tänään. Saattaa olla vaarallista.

Vierailija
80/95 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa... Tilanne hyvin kuviteltavissa! Toisilla ei krapulaa lainkaan, kun ne appiukon tuoma sikspakki saunakaljaa ja anopin kaksi puolimakeaa saksalaista valkoviiniä eivät tuollaisessa porukassa tunnu oikein missään. Ja ap hiippailee sieltä persettään heilutellen krapulassa nokkospuskien takaa naapurin aitasta. Puoliääneen juttelevat keskenään, että miten se nyt tolleen. Ap:n miestä vituttaa rankasti. Menee liiteriin hakkaamaan halkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi