Alkoi vituttaan. Kaadoin kaljat ja viinat järveen. Mies huutaa ja raivoi kun hänen sisko ja vanhemmat tulee 1/2 tunnin päästä.
Kuivin suin saavat olla. Laittaakoon ite ruokansa. Mitäs alkoi!
Kommentit (95)
On muuten tehty tutkimus, että ihmisten syömät särkylääkejäämät kulkeutuvat puhdistamojen kautta kaloihin. Miksipä ei sitten ihmisten hukkaan kastamat viinamäärätkin. Olen itseki kaatanut satoja litroja viinoja alkoholistiukolta viemäriin. Sinne meni myös ukon potenssilääkkeet. Alkoholistilla kun ei muna seiso. Eikä järki.
Mutta noin niinku. Miks ei mökillä kukin osallistu ruokien laittamiseen ym. hommiin riippuen siitä miten alkeellinen mökki on. Miks ne ois emännän vastuulla kun muut juhlii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alko on klo 13 asti auki. Eiköhän miehesi vielä ehdi käydä tai ainakin soittaa siskolleen, että kurvaa pitkäripaisen kautta.
Täysi alkoholisti, jos niin tekee.
Vaikka sitten niin, mutta mä ainakin tarjoan viiniä ruuan kanssa ja jos mun puolisoni olisi kaatanut viinit järveen, lähtisin käymään Alkossa tai soittaisin siskolleni, että tuovat tullessaan. Puolison voisin heittää samalla lähimmälle rautatieasemalle.
Aloituksessa kerrottu tilanne ei varsinaisesti viittaa siihen, että järveen kaadettu alkoholi olisi päivällispöytään huolellisesti valikoituja viinejä...
Näinpä, sinne tuskin meni Chateau Latouria tai Petrusta. Eikä niitä edes saa Alkosta. Eikä Virosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alko on klo 13 asti auki. Eiköhän miehesi vielä ehdi käydä tai ainakin soittaa siskolleen, että kurvaa pitkäripaisen kautta.
Vaikka sitten niin, mutta mä ainakin tarjoan viiniä ruuan kanssa ja jos mun puolisoni olisi kaatanut viinit järveen, lähtisin käymään Alkossa tai soittaisin siskolleni, että tuovat tullessaan. Puolison voisin heittää samalla lähimmälle rautatieasemalle.
Aloituksessa kerrottu tilanne ei varsinaisesti viittaa siihen, että järveen kaadettu alkoholi olisi päivällispöytään huolellisesti valikoituja viinejä...
Miksi niiden pitäis olla huolellisesti valikoituja viinejä??
Ottamatta kantaa tuohon viina-asiaan, niin meillä on jo yli 20 vuotta parisuhteessa toiminut sääntö: se joka kutsuu, se myös järjestää. Jos minä kutsun, minä järjestän, ja jos mies kutsuu, mies järjestää.
Mitkä lapset? Ei ap puhunut mistään lapsista tai miehen alko-ongelmasta tai väkivaltaisuudesta vaan oli muka kaatanut viinat järveen koska vitutti. Jos vituttaa niin aikuinen ihminen voi lähteä kotiin itkupotkuraivoamaan eikä tarvitse pilata muiden elämää.
Vierailija kirjoitti:
Jos syö kännikalan niin imeytyykö prosentit?
Jos ei kypsennä kalaa kuumentamalla, ettei alkoholi pääse haihtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista touhua. Mä olisin ottanu ja jättäny miehen mökille ja painunu kaupunkiin viettämään jussia. Nyt ei ole kellään kivaa.
Jos elämä ei ole kivaa ilman viinaa, niin silloin on vähän suuremmat ongelmat kuin viinat järvessä.
Totta. Mutta parempi yksi mököttäjä kaupungissa, kuin vaivaantunut ja kireä tunnelma vieraiden kanssa metsän keskellä. Ap:n teko ei ratkaissut mitään.
Mihin niitä viinoja tarvitaan? Ap:n mies voi lopettaa mesoamisen ja viettää kivaa ja hyvä tunnelmaista juhannusta ilman niitäkin ja auttaa vaimoaan. Ja jos ei voi, niin silloin miehellä on ongelma samoin vierailla.
Vierailija kirjoitti:
Hauki yrittää yhtyä naapurin rouvaan
Täältä tulee hauki joka susta tykkää...
Eikös se krokokujan mutantitkin saaneet alkunsa jostain pontikasta?
Jaa...me olemme aina mökillä tissutelleet juhannuksena eikä lasten juhannus ole mennyt pilalla.
Ihan perinteinen juhannus on aina ollut...sauna, grilli, kokko ja yhdessä oloa.
Kukaan ei ole hukkunut, örveltänyt tai riidellyt. Sulkkista, tikkaa, krokettia, lautapelejä ja korttipelit.
Hyvää ruokaa ja juomaa ja iloinen rento mieli. Lämmöllä muistelen näitä monia juhannuksia. Enää näitä ihania mökkijuhannuksia ei ole koska äitini on jo kuollut eikä mökkiä enää ole ja esikoinenkin on jo aikuinen ja omillaan.
Nyt on vain kaupunkijuhannus mutta onneksi on sentään sauna ja grilli. Ja teiniä ei meidän tissuttelut haittaa kunhan vain ruokahuolto pelaa viimeisen päälle. ja pelaahan se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanopas se. En ole elämässäni nähnyt niin huolellisesti valittuja ja tarkasti annosteltuja ruokajuomia, kuin isosetäni tapa pitää koskenkorvapulloa pöydänjalan vieressä, ja siitä kaataa näkäräisiä.
Myöhemmin illan kuluessa sai naisväki yleensä kuulla kunniansa, ja sen jälkeen poliisilla oli tapana käydä hakemassa Martti-setä. Mutta se olikin ihan eri juttu. Ja tapahtui muulloinkin kuin juhannuksena.
Ap, käy siellä autolla, mies kertoi täällä että sillä on pullo sielläkin! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän hirviöitä järvi tuottaa ensi kesänä kun kalat naivat kännissä kaikkea mikä liikkuu?
Sieltä tulee Suomen ensimmäinen wt-kalojen sukupolvi!
Voi ei, saadaan kouvolatukkaisia haukia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista touhua. Mä olisin ottanu ja jättäny miehen mökille ja painunu kaupunkiin viettämään jussia. Nyt ei ole kellään kivaa.
Jos elämä ei ole kivaa ilman viinaa, niin silloin on vähän suuremmat ongelmat kuin viinat järvessä.
Totta. Mutta parempi yksi mököttäjä kaupungissa, kuin vaivaantunut ja kireä tunnelma vieraiden kanssa metsän keskellä. Ap:n teko ei ratkaissut mitään.
Mihin niitä viinoja tarvitaan? Ap:n mies voi lopettaa mesoamisen ja viettää kivaa ja hyvä tunnelmaista juhannusta ilman niitäkin ja auttaa vaimoaan. Ja jos ei voi, niin silloin miehellä on ongelma samoin vierailla.
Jos on noin vittumainen vaimo kuin ap, niin ei kai sitä selvinpäin kestä?
No käy hankkimassa uudet niin eiköhän asia voida sopia. Ärrältä tai ABC:lta saa kaljaa ja ns. pimeitä pulloja saa varmaan ainakin kirkasta kun vähän selvittelee missä heimoveljet niitä myyvät. Myös lähimmän tullin rekajonosta venäläisiltä voi koettaa kysellä. Viinien saaminen voi olla haastavampaa.
Tää in niin perseeTä!!!
Eilen tuli yllätysvieras meille (mun kaveri muehensa kanssa) ja sii ä saunottuin. Js ustuttiin iltaa.
Niin mues meni nukkumaan ja me juotiin loputkin viknat.
Aamulla äijä ihan
Pahana et mitä vittuu, mis on meidän viimit tänään sisko tilee ja idä ja äiti. Ja äijä piti sellasta meteliä ja pakotti mun vueraat yläs ja ajo ne kirkolme ja samalla haki uudet viimat eli viinii ja ollutta ja pullon konjakkia.
Mulle alko tass huutaa et mitä
Virtuuu ämmä. Oot ihan kännissä ja meil on vuersita tulossa hönen rakas didko ja pyhä äiti tersa janisä. Et nyt selviit ja et koske näihin juomiin.
Mues meni keittiiöön töihin niin saatana kaadoin kaikki viinakset järveen (sen konjakin jemmafin metsään)
Siellä nyt viettävät kyivaa juhannysta oikein noille pilkuporvareiöle,
Ja ei, meillä ei oop lapsia eikä tuu satrava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tarjoillaan viiniä ruoan kanssa, valitaan viinit ruokalajien mukaan.
Ei hätää, sillä on kossupullo hanskalokerossa.
Se on ENÄÄ