Joko olet tehnyt juhannussiivouksen?
Kommentit (21)
En oo kerenny vielÀ, töissÀ on menny myöhÀÀn mut nyt alkoi kesÀloma ja vÀhÀn siivoilen tuossa pÀivemmÀllÀ, ei tÀÀllÀ niin sotkusta ees oo.
En riittĂ€vĂ€n hyvin. Ăitini soitti eilen ja kysyi kaappien siivoamisesta, ja alkoi mokottamaan minulle, koska en ollut siivonnut kaappeja juhannukseksi. Tulee kuulema torakoita ja alan haisemaan. Vi****aa vielĂ€kin niin ankarasti, ettĂ€ olen periaatteessa toimintakyvytön, enkĂ€ aio mennĂ€ juhannusaaton kaalikeitolle luokseen, vaikka kutsuttu onkin...
N 42
en ole jaksanut, jos tÀÀltÀ saisi tsemppiÀ..
En oo tehnyt, enkÀ myöskÀÀn tee. Mies kyllÀ valittaa tuossa just, ettÀ tÀÀllÀ on sekaista ja miks tÀÀllÀ ei oo siistiÀ ku vanhemmat on tulossa illalla. Voisin kÀskeÀ sitÀ siivoamaan ihan ite eikÀ odottaa mun tekevÀn kaikkea valmiiksi. MinÀ oon kerÀnnyt omat neuleeni yms paikoilleen ja mun tavaroita ei oo levÀllÀÀn. PÀÀsin eilen sairaalasta keppien kanssa kotiin eikÀ mies oo tehnyt mitÀÀn siisteyden eteen, lasten lelut on kaikki levÀllÀÀn, altaassa tiskit vaikka on kone ja roskia pöydillÀ.
En tee juhannussiivouksia, joulusiivouksia jne. YllÀpitossiivous riittÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
En riittĂ€vĂ€n hyvin. Ăitini soitti eilen ja kysyi kaappien siivoamisesta, ja alkoi mokottamaan minulle, koska en ollut siivonnut kaappeja juhannukseksi. Tulee kuulema torakoita ja alan haisemaan. Vi****aa vielĂ€kin niin ankarasti, ettĂ€ olen periaatteessa toimintakyvytön, enkĂ€ aio mennĂ€ juhannusaaton kaalikeitolle luokseen, vaikka kutsuttu onkin...
N 42
Kaalikeitolle? MinÀ panostan juhannuksena hyvÀÀn ruokaan, en kaappeihin.
Vierailija kirjoitti:
En oo tehnyt, enkÀ myöskÀÀn tee. Mies kyllÀ valittaa tuossa just, ettÀ tÀÀllÀ on sekaista ja miks tÀÀllÀ ei oo siistiÀ ku vanhemmat on tulossa illalla. Voisin kÀskeÀ sitÀ siivoamaan ihan ite eikÀ odottaa mun tekevÀn kaikkea valmiiksi. MinÀ oon kerÀnnyt omat neuleeni yms paikoilleen ja mun tavaroita ei oo levÀllÀÀn. PÀÀsin eilen sairaalasta keppien kanssa kotiin eikÀ mies oo tehnyt mitÀÀn siisteyden eteen, lasten lelut on kaikki levÀllÀÀn, altaassa tiskit vaikka on kone ja roskia pöydillÀ.
Oi mikÀ helmi. PidÀ kiinni kynsin hampain.
TÀmÀn olen pessyt ikkunoita. Armoton homma, vasta 96 pestynÀ, lÀhes 700 odottaa vielÀ!
Huomenna vasta, tÀnÀÀn on liian kuuma. Odotan aina sadepÀiviÀ siitepölyn takia, mutta nyt on venynyt siivouspÀivÀ niin paljon ettÀ pakko viikonloppuna siivota, vaikka yöllÀ kun ei aurinko paista.
Vierailija kirjoitti:
N 42
ÀlÀ pysy noin myrkyllisissÀ ihmissuhteissa vaikka on "Àitisi" mulla oli sama juttu "isÀn"kanssa, menin toimintakyvytömÀksi puheluista.. otin etÀisyyttÀ ja yllÀttÀen toimintakysy palasi. elÀmÀ kantaa.
En. Otan rennosti. MeillÀ on ihan perussiistiÀ ja kaapitkin kohtuu kunnossa.. SelkÀ on aivan helkatin kipeÀ, joten lepÀÀn.Mattojen ja ikkunoiden pesu pakko tehdÀ ennen syksyÀ, mutta siihen on aikaa. Mukavaa juhannusta! :)
En. Tavallisesti teen isomman siivouksen juhannukseksi.
Nyt olen pitkÀstÀ aikaa töissÀ viikot. Mies loukkasi itsensÀ sunnuntaina ja mies tarvii apua pesuissa ym.
Ja pidin siivousta tÀrkeÀmpÀnÀ kantaa pihalla olevat kuivat puut latoon. Eli tÀnÀÀn olen tehnyt noin 5 h puiden kantoa. Siivoan joskus myöhemmin. Kun ei ole muuta tÀekeÀmpÀÀ.
Lapset oli kyllÀ pyhkineet pölyt ja imuroineet torstaina joten se riittÀköön tÀllÀkertaa
Tapana tehdÀ aina kevÀtsiivousta, erityisesti ei juhannuksen tÀhden.
Nyt siivoamaan, jos et vielÀ ole sitÀ tehnyt! Jotenkin tÀmÀ valoisa aika on hyödynnettÀvÀ!
Olen raatanut viimeiset kaksi viikkoa miltei taukoamatta. Innostuin maalaamaan kaikki kaiteet, terassit, remppasin saunakamarinkin uuteen uskoon. Puutarhassa kitkin kaikki rikkaruohot, leikkasin nurmikot ja levitin pihasepelin pihaan.
Nyt lihakset huutaa hoosiannaa ja mieli on ihan tönkkönÀ.
Vierailija kirjoitti:
N 42
Sama tunne tÀÀllÀ, mulla on vaan ikkunat kuulemma pesemÀttÀ. PitÀisi ensi töikseen hoitaa ne.
Ajattelin aloittaa tÀstÀ palstasta.
Terkuin Mode :)