Siis onko oikeasti jo 14 cm ympärysmitta paksu?
Kommentit (20)
MySize-kondomilla on kumeja 6 eri kokoa ja suurimman eli 69 mallin ympärysmitta on 2x69 mm eli 13,8cm.
Päättele siitä.
Vierailija kirjoitti:
MySize-kondomilla on kumeja 6 eri kokoa ja suurimman eli 69 mallin ympärysmitta on 2x69 mm eli 13,8cm.
Päättele siitä.
Päättely: tekeepä pienimunaisten kumeja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päättele siitä.
Päättely: tekeepä pienimunaisten kumeja
Sun ei kannata mennä ÄO-testiä tekemään koska siellä on paljon päättelytehtäviä.
Tuo MySize 69 sattuu vain olemaan maailman isoin kondomi.
Mitä kondomin koosta voi päätellä? Jos kondomi on väljä, se irtoaa. Itselle sopii parhaiten 65 ja oma ympärys on noin 15,5. Joku voi pitää kireästä, toinen puristamattomasta kondomista.
Mä en ole mitannut ympärysmittaa. Jotain noin koko on kuitenkin tiedossa. Se vessapaperin hylsy on tiukka mutta just ja just mahtuu. Sitten jos naiselle se on liian vähän niin pieni muna vai laaja tavara? Ja ainahan naisen reidet voi laittaa yhteen niin saa ns. äkkitiukkaa.
Sillä asennolla nykyinen sai viimeyönä monta kertaa. Nyt on muka paikat hellänä. Pitää sitten vihjata oraalia jos kerta se pillu on hellänä. Mitenkä tuo luulee kestävänsä huomiset krapula panetukset? Tänään jo piti aamulla itse helpottaa paineita.
Jos pitää valita niin mielummin runkkausrauha kuin nainen josta ei ole tyydyttämään.
En tiedä mistä kohtaa te niitä pöytäkynttilöitänne mittaatte mutta 14 ymp. On jo todellakin paksu ja sellainen tai paksumpi on niin pienellä joukolla miehiä ettei sille porukalle kannata edes erikseen kortonkeja valmistaa. Kyseessä on hyvin pieni joukko miehiä. Suurimmalla osalla ympärys on alle 13 ja siitäkin joukosta selvästi alle sen ja ei ole pieni joukko jolla se on alle 12 koska yleisimmät kondomitkin tehdään sellaisiin peleihin sopiviksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kondomin koosta voi päätellä? Jos kondomi on väljä, se irtoaa. Itselle sopii parhaiten 65 ja oma ympärys on noin 15,5. Joku voi pitää kireästä, toinen puristamattomasta kondomista.
Puhut paskaa. 65 mm kortsua ei ole olemassakaan ja mysize64 on tarkoitettu 14 cm ympärysmittaiselle vehkeelle. Vertailun vuoksi Sultan on 53mm eli 10,6cm ympärysmittainen kondomi ja se on yleisin malli ja ns normaali.
Vierailija kirjoitti:
Keskiarvoa selvästi pienempi.
Palstamammojen miehillä on toki isommat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskiarvoa selvästi pienempi.
Palstamammojen miehillä on toki isommat.
Ei tänne kynäkikkelit kirjoita
Kannattaa kokeilla niitä isompia kondomeja, kuten MySize 64 tai -69, jos tavallinen tuntuu jotenkin kiristävän. Itse en ole pitänyt itseäni mitenkään tavallista isompana, mutta silti Mysize69 on paras tai sopivin kondomi jota olen käyttänyt, nimenomaan koska siinä on ympärysmittaa tarpeeksi.
Hyvä tietää kun mulla on just 14cm.
Mainittakoon, että monissa wc-paperirullissa ympärysmittä on enemmän kuin tuo aiemmin mainittu. Mitatkaa niin tiedätte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut paskaa. 65 mm kortsua ei ole olemassakaan ja mysize64 on tarkoitettu 14 cm ympärysmittaiselle vehkeelle. Vertailun vuoksi Sultan on 53mm eli 10,6cm ympärysmittainen kondomi ja se on yleisin malli ja ns normaali.
Marketin kondomeista Sultan on suurin ymmärtääkseni. Onkohan se sitten pituudeltaan?
Niin tai näin onhan tuo 10,6cm alle keskiarvon. Eli sitä venymää helposti yli pari senttiä. Eli joku voi ihan hyvin tykätä 64 koosta isonkin päällä.
Ihan näkin tms. olen vetänyt päähänikin... ei ne koot ole absoluuttisia kun materiaali venyy.
Kyllä se on paksu. Itsellä ympärys 14,5 ja magic kortsu on tosi tiukka rullata päälle.
Mittasin tuon 14 cm saadakseni käsityksen suuruudesta ja minusta se on melko tavallinen mitta. Olen kohdannut paljon paksumpiakin, mutta ohuempia vain muutaman. Ihan hyvä koko se silti on.
Mun miehellä on lepotilassa 15 cm ympärysmitta. Ei tahdo mahtua edes silloin vessapaperihylsyyn. Markettikortsuja ei voida käyttää. Käytössä on just MySize 69, ja ne on kyllä tosi hyviä.
N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marketin kondomeista Sultan on suurin ymmärtääkseni. Onkohan se sitten pituudeltaan?
Niin tai näin onhan tuo 10,6cm alle keskiarvon. Eli sitä venymää helposti yli pari senttiä. Eli joku voi ihan hyvin tykätä 64 koosta isonkin päällä.
Ihan näkin tms. olen vetänyt päähänikin... ei ne koot ole absoluuttisia kun materiaali venyy.
Eihän se kumi löysä saa olla. Omalla miehellä ympärysmitta 15 cm siitä munan keskikohdasta mitattuna. Juurikin Sultania käytetään, kyllä se venyy, vaikka terskan yli saaminen onkin aina vähän haasteellista. Onnistuu silti.
Keskiverto ympärysmitta on brittitutkimuksen mukaan 11,66 cm, joten 14 cm on jo keskimääräistä paksumpi.
https://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/13-senttia-ja-rapiat…
Täällä se 15 ja risat, eikä onni todellakaan löytynyt marketista. Nyt onneksi vakiosuhde ja ei enää noiden kanssa tarvitse pelata.
Voisi sanoa että asteikko vaihtuu normaalista juuri tuon 14cm kohdalla paksuksi. Eli 14 on paksu- asteikon alapää.