Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka lähdössä työleirille juhannukselle? Eli mökille?

Vierailija
22.06.2017 |

Eli lähdössä huomenna klo 8! Nii ...npä.... miehen vanhempien mökille jotka jo reilusti 70+ . No sehän tietää sitä, että sielä maalataan, kitketään, istutetaan, siivotaan, leikataan, tehdään ruokaa, ja taas kaikki tuo alusta. Joka kerta olen sunnutai.iltana aivan loppu ja kuin hakattu. Kunpa olisin töissä pyhät... Ei vaan mun työpaikalla mahdollista.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa kurjaa kuulla, että mökkeily on pelkkää työleiriä. Käyttekö todella niin harvoin siellä, että koko juhannus on paiskittava hommia? Voisitteko mennä jonain tavallisena viikonloppuna tekemään en työt, jotta juhannuksena voisi myös chillailla?

Vierailija
2/13 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, miksi menet sinne. En ole nuoruusvuosien jälkeen mennyt mökille samaan aikaan anopin kanssa, vaikka hyvissä väleissä olemmekin. En kestäisi tuommoista enkä ole muutenkaan mökki-ihminen. Mies saa mennä ja välillä meneekin, minä vain perheen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen aikuinen ihminen, joka saa itse päättää miten ja missä aikansa viettää. Olen itsekäs paska ja nautin siitä.

Vierailija
4/13 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökki on n.560km päässä, eli yleensä se jää yhteen kertaan kesässä. Jos menemme toisen kerran, niin homma on taas ihan sama. Taas leikkuuta, trimmeröintiä, rikkaruohojen nyppimistä, siivousta niin kauan kunnes aurinko laskee. Eli ei auta.

Ap.

Vierailija
5/13 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökki on vielä melkoisen pohjoises, et itikatkin syö lähes hengiltä + valoista on pihalla pitkälle.

Ap.

Vierailija
6/13 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa täydelliseltä painajaiselta! Olen todella pahoillani ap. :(

Vierailija
7/13 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kesä on ensimmäinen kerta kun en mene vanhempieni mökillä käymään. Vihdoin sain kakisteltua ulos suustani keväällä etten ole tulossa tänä vuonna ja melkein riitahan siitä seurasi. Ei vain ole minun juttu tuo mökkeily. Ja valitettavasti mökki jää vielä perinnöksikin.

8/13 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hiton takia meet sinne, noilla reunaehdoilla nauraisin vaan räkäsesti jos joku ehdottais mökkireissua. Menkööt työleirille ne, jotka haluaa, muut voi jäädä kotiin ja viettää kivan juhannuksen. Kaikkee sitä näkeekin. 

Vierailija
9/13 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin vaimon kanssa mökkipaikkakunnalle juhannukseksi ennustetut lämpötilat. Kiitos mutta ei kiitos päätimme yksimielisesti. Ei ole ensimmäinen sääolosuhteiden vuoksi vietetty kaupunkijuhannus meillä eikä viimeinen.

Vierailija
10/13 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi, ap. Tuossahan tuhoutuu koko mökkielämän idea. Tottakai mökillä on töitä, jotka pitää tehdä, mutta niitä pitää voida jakaa ja suunnitella pidemmälle ajalle, jotta pääidea toteutuu, eli oleilu ja nauttiminen. 

Välimatka on aika pitkä (meillä n. 300 km, eli melkein puolet vähemmän) ja oletteko te siellä todella vain 1-2 vkonloppua kesässä? Tottakai se tuntuu työleiriltä, kun paikkaan ei ole mitään suhdetta, ei ainakaan myönteistä. Mitä miehesi on mieltä, voisiko tilannetta muuttaa jotenkin? Viettäisitte lomaa siellä oikeasti, siis viikkoja, tai ette menisi ollenkaan? Onko miehelläsi sisaruksia, joku joka asuu lähempänä mökkiä ja jolle se merkitsee jotakin? Kun vanhemmat vanhenee, he tarvitsevat kaikessa enemmän meidän apuamme, se on selvä. 

Tuli oikein suru puseroon teidän kaikkien puolesta. :)

Vierailija
11/13 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle mökille tulin, mut ei tämä mikään työleiri ole. Mökki on kaikilla mukavuuksilla höystetty pyöröhirsihuvila ja piha on kunttaa. Pihan oltava luonnontilassa. Joten eipä tuollakaan kitketä jne.

Vierailija
12/13 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää ne työt aiemmin. Juhannuksena nautitaan saunoen tuoreen vihdan kera ja uidaan. Grillaillaan ja juodaan jotain hyvää. Seurustellaan.

Vierailija
13/13 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tutun perhe osti oikein jättimaisen tilan tarkoituksella työleiriksi vapaa-ajalle. Oli karseaa lomailla siellä.