Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulle tulee aina mieleen näistä kauniista upeista hyvälle tuoksuvista kesäilloista se, kun olin rakstunut pari vuotta sitten

Vierailija
22.06.2017 |

Yhteen mieheen ja elämäni ekaa kertaa olisin ollut oikeasti valmis ja halunnut suhteen sen ihmisen kanssa. Ja olin perheellinen nainen, enkä voinut siksi mennä minnekään. Se juttu ei koskaan edennyt, mutta siitä jäi sen tunteen kaipuu, että ois ihanaa, sen sijaan, että on ihan paskaa. Mutta koska en ole sinkku, en voi löytää ketään miestä. Ja koska on lapsia, en voi noin vain erota löytääkseni mitään. Näiden iltojen katselu ulos ikkunasta on kiduttavan hirveää. Nainen parhaassa iässä menee täysin hukkaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meinaat,että arki ei tulisi mukaan elämään uuden miehen kanssa.Onpa naiivi ajatus.

Vierailija
2/3 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja meinaat,että arki ei tulisi mukaan elämään uuden miehen kanssa.Onpa naiivi ajatus.

Se ei haittaisi koettuani edes kerran jotain mitä halusin kokea. Parempi rakastaa ja menettää, kuin ei ikinä olla edes rakastanut, sanotaan. No, tvallaan sain senkin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut ikinä nuorena poikaystäviä - en ole kokenut mitään sellaista, mitä nuorena ihastuneen voisi kokea - vanhempanakaan. Menin vain heti järjellä perusteltuun suhteeseen. Siis "heti" 3-kymppisenä.

ap