Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viihdyn paremmin miesten seurassa - muita?

Vierailija
22.06.2017 |

En halua yleistää, mutta yleensä viihdyn paremmin miesten seurassa, koska puheenaiheet ovat usein mielenkiintoisempia. Puhun esimerkiksi mieluummin politiikasta kuin juoruilen. Usein juhlissa tms jään istumaan miesten seuraan, sillä he puhuvat useammin minua kiinnostavista aiheista kuin naiset (tämä korostuu varsinkin sukujuhlissa). Muita samanlaisia?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni teistä miesten ihailijoista katsoo maailmaa ruusunpunaisten lasien läpi. Lisäksi osa teistä osallistuu siihen julmaan ilkeilyyn, uskotte itsekin, että se rentoutta. 21, insinöörinainen.

Esimerkkinä tämä aamupäivä, kun teimme pikavierailun miehen veljen luokse. Juttelin kälyn kanssa mm. heidän puutarhan kasveista ja koirasta, joka heiltä kuoli äskettäin. Miehet puhuivat kalastuksesta, lähinnä haukkuivat kalakavereitaan. Osa haukuista oli ehkä aiheellisia, mutta se tapa oli ilkeä. Tämä siis kun olin vielä kahvipöydässä hiljaa, sen jälkeen menivät katsomaan jotain kalastusjuttuja ja me jäimme puhumaan. 

Vierailija
22/36 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen onnistunut löytämään vain yhden naisen jonka kanssa oikeasti tulen juttuun ollaan oltu ystäviä jo yli kymmenen vuotta. Haluaisin lisää naisystäviä mutta monesti tyssää viimeistään siihen että toinen alkaa takertua liikaa kokoajan pitäisi pitää jollain tapaa yhteyttä tai muuten vedetään herne nenään. Jotkut naiset taas eivät muusta halua puhua kuin itsestään tai raahaavat miehensä aina mukaan kun sovitaan että mennään johonkin ja kun asiasta huomauttaa niin vedetään taas se herne nenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä kun sä oot niin hyvä jätkä joka ei koskaan oppinut naiseuden kaikkia puolia.

Vierailija
24/36 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisdippa ja parhaat naispuoliset ystäväni ovat myös samalta alalta, joten seura on kyllä hyvää, ei draamailevaa ja älyllisesti samantasoista. Ei se sukupuoli liity draamailuun tai tyhmiin juttuihin, fiksuus ja luonne kylläkin.

Idiootteja miehiä tapasin opiskeluaikoina ihan tarpeeksi, teekkaripiireissä mukahauska sovinismi ja lapsellisuus on niin yleistä. Mutta kivoja mieskavereita mahtui onneksi joukkoon myös. Myös naispuolisten ystävieni miesystävät ovat mukavia, ovat valinneet samanhenkiset kumppanit joten viihdytään usein isossa porukassa.

Yleisesti ottaen en siis valikoi seuraani sukupuolen perusteella, typeryksiä löytyy sekä miehistä että naisista ja välttelen heitä tasapuolisesti.

Vierailija
25/36 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä miesten seurassa viihtyvät naiset ovat itse niitä draamailijoita, jotka haluavat vain olla ainoana naisena isossa miesjoukossa, jotta saisivat eniten huomiota. Ja kuvittelevat, että ovat ryhmän tasavertainen jäsen, vaikka jätkät oikeasti sitten keskenään naureskelevat tälle oman elämänsä "one of the guys" -prinsessalle. :D

Vierailija
26/36 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei johdu mistään muusta kuin joko lähipiiristäsi tai ylimielisestä asenteestasi. "En ole kuin muut naiset" on oikeesti maailman suurinta paskaa, jota sanotaan vaan, jotta voi tuntea ittensä paremmaksi.

Työskentelen alalla, jossa on sekä miehiä että naisia, ja ihan samalla tavalla siellä kaikki juoruaa, ja sitten välillä puhutaan todella vakavistakin asioista. Sama ystäväpiirissäni. Tiedän myös pinnallisia naisia, joiden kanssa en tule toimeen, mutta ihan samoin en tule toimeen elämämkoulusta valmistuneiden Penttien kanssa, joiden parasta keskusteluantia on maahanmuuttajien, homojen ja akkojen haukkuminen.

Sekä miehiltä että naisilta löytyy piirteitä, jotka mahdollistavat juoruilun, manipuloinnin, valehtelun, ja jonkun muun kuin itsensä esittämisen. Samoin molemmilta sukupuolilta löytyy keskustelutaitoja, empatiaa ja älykkyyttä.

En nyt tätä kyllä tarkoittanut mutta no joo... En minäkään tule toimeen elämämkoululaisten Penttien kanssa enkä myöskään pinnallisten Pirkkojen kanssa mutta se ei tässä pointtina ollutkaan. Naisista ikävä kyllä löytyy KESKIMÄÄRIN enemmän pinnallisia kuin miehistä, toisaalta miehistä löytyy keskimäärin enemmän näitä elämämkoulu Penttejä kuin naisista.

- ap

Vierailija
27/36 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni teistä miesten ihailijoista katsoo maailmaa ruusunpunaisten lasien läpi. Lisäksi osa teistä osallistuu siihen julmaan ilkeilyyn, uskotte itsekin, että se rentoutta. 21, insinöörinainen.

Esimerkkinä tämä aamupäivä, kun teimme pikavierailun miehen veljen luokse. Juttelin kälyn kanssa mm. heidän puutarhan kasveista ja koirasta, joka heiltä kuoli äskettäin. Miehet puhuivat kalastuksesta, lähinnä haukkuivat kalakavereitaan. Osa haukuista oli ehkä aiheellisia, mutta se tapa oli ilkeä. Tämä siis kun olin vielä kahvipöydässä hiljaa, sen jälkeen menivät katsomaan jotain kalastusjuttuja ja me jäimme puhumaan. 

Itse en kyllä kutsuisi itseäni "miesten ihailijaksi". Minähän juuri yritin selittää, etten tykkää ilkeilijöiden/juoruilijoiden seurasta. En siis osallistu näiden "ilkeilijämiesten" kanssa muiden halveksimiseen vaan edelleenkin tykkään puhua politiikasta tavallisten, mukavien & älykkäiden miesten kanssa. Kalastuksesta en kyllä puhuisikaan koska en sitä harrasta. Samalla tavalla voin puhua politiikasta naisten kanssa mutta totesin vain, että näköjään vielä nykypäivänäkin on harvinaisempaa löytää naisia, joita kiinnostaa. Ehkä tämä riippuukin lähinnä mm. koulutustasosta ja samanhenkisyydestä.

- ap

Vierailija
28/36 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on TABU !!! HHSSSssssssss ei tästä saa puhua, ei ainakaan vauva-palstalla. Sinä et viihdy paremmin miesten seurassa onko selvä !!! Ihan siis siitä syystä että koska kukaan meistä muistakaan naisista ei viihdy, niin eti viihdy sinäkään, jos viihtyisit niin saatat häpeään kaikki maailman naiset ja lapset ja hevoset ja ja ja

Kukaan nainen ei viihdy paremmin miesten seurassa, onko selvä, piste !

T:Suvaitsenainen älykäs kaunis muodokas sexikäs hoikka rikas nainen

Joo huomasin näköjään iskeneeni sellaseen tabuun että huhhuh :-D

- ap

Vierailija
29/36 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu siitä kun sä oot niin hyvä jätkä joka ei koskaan oppinut naiseuden kaikkia puolia.

Ai :( No kerro ihmeessä mullekin, että mitä nää naiseuden eri puolet sinun mielestäsi ovat?

- ap

Vierailija
30/36 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naisdippa ja parhaat naispuoliset ystäväni ovat myös samalta alalta, joten seura on kyllä hyvää, ei draamailevaa ja älyllisesti samantasoista. Ei se sukupuoli liity draamailuun tai tyhmiin juttuihin, fiksuus ja luonne kylläkin.

Idiootteja miehiä tapasin opiskeluaikoina ihan tarpeeksi, teekkaripiireissä mukahauska sovinismi ja lapsellisuus on niin yleistä. Mutta kivoja mieskavereita mahtui onneksi joukkoon myös. Myös naispuolisten ystävieni miesystävät ovat mukavia, ovat valinneet samanhenkiset kumppanit joten viihdytään usein isossa porukassa.

Yleisesti ottaen en siis valikoi seuraani sukupuolen perusteella, typeryksiä löytyy sekä miehistä että naisista ja välttelen heitä tasapuolisesti.

Jep. Näin se taitaa olla. En minäkään kyllä seuraani valikoi sukupuolen perusteella mutta tein tällaisen havainnoin että tuollaisissa ryhmätilaisuuksissa olen usein mieluummin miesten seurassa jostain syystä.

- ap

Vierailija
31/36 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nämä miesten seurassa viihtyvät naiset ovat itse niitä draamailijoita, jotka haluavat vain olla ainoana naisena isossa miesjoukossa, jotta saisivat eniten huomiota. Ja kuvittelevat, että ovat ryhmän tasavertainen jäsen, vaikka jätkät oikeasti sitten keskenään naureskelevat tälle oman elämänsä "one of the guys" -prinsessalle. :D

No, onnekseni en itse ole tällainen... Taisin juuri tulla siihen lopputulokseen etten viihdy kenenkään kanssa ;D 

- ap

Vierailija
32/36 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannu että  vain miesten seurassa viihtyvät naiset on joko lesboja tai sitten kunnon huomiohuoria jotka todennäkösesti on pannu kaikkien niitten "vain kavereita" miesten kanssa :) 

Joo meidän porukassa on yks tällänen nainen joka luulee et me miehet ollaa kiinnostuneita sen jutuista mutta oikeasti se muija saa olla porukassa mukana vaan siksi että saadaan siltä pillua välillä.

Joo no onneks en oo tuollaisten ihmisten kaveri. En oo mikään jakorasia :"D Enkä kyllä ole lesbokaan. Nyt mussa on varmaan joku vika, voi ei :-( 

- ap

Vierailija
33/36 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusissa työpaikoissa miehet ovat olleet ystävällisiä minua kohtaan. Isossa naisporukassa on yleensä joku piikittelijä, joka haluaa jollakin tavalla loukata. Miesporukassa en ole kokenut tällaista.

Kahdestaan ja pienessä porukassa tulen toimeen naisten kanssa, jos olemme hyviä ystäviä. Muuten aika harvoin koen tulevani hyväksytyksi uudessa porukassa, jossa on vain naisia.

En pysty luottamaan sellaisiin ihmisiin, jotka loukkaavat varsinkin muitten nähden ja ilmeisesti myös nauttivat siitä.

Vierailija
34/36 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rennompi miesten kuin naisten seurassa. Rentous ei tarkoita huomionhakua tai läpänheittoa. En kuitenkaan halua miehiä läheisiksi ystäviksi.

Vierailija
35/36 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet nauraisivat minulle, jos vaihdan pari sanaa ihan asiallisesti jonkun miehen kanssa vaikka työpaikalla?

Vierailija
36/36 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tällä.

Viihdyin jo lapsena paremmin poikien seurassa ja paras ystävänikin oli naapurin poika.

Tyttöjen leikeissä oli aina taustalla jotain ihme nokittelua, piilov^ttuilua, vertailua vaatteista ym. hierarkiapeliä.

Poikien kanssa ei tällaista vastakkainasettelua ollut, vaan pääasia oli pitää hauskaa.

Sama pätee vielä aikuisenakin. Miespuoliset työkaverit on paljon mutkattomampia ja leppoisempia. Miehille on paljon helpompi jutella asiasta kuin asiasta. Naisilla on yleensä paljon suppeampi ja ahtaampi maailmankatsomus. Näin se vaan on. Lieneekö yhä syynä se miten tytöt kasvatetaan.