Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huuliherpeksen hoitovinkkejä????

Vierailija
29.03.2006 |

Mulla tulee huuleen huuliherpes melko useasti. Olen niin kyllästynyt tähän, kun aina menee se viikko toista niiden rupien hoidossa.

Onko muilla samaa vaivaa ja mitä ootte käyttäneet rupien hoitoon tai ennen aikaiseen hoitoon? Tuntuu, että mitkään rasvat eivät auta vaikka laittaa heti kun tuntee, että on tulossa.

Nim. epätoivoinen ' törröhuuli' ...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen!

Vierailija
2/4 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itelläni ei mikään ole tähän mennessä auttanut (laastaria en oo vielä kokeillut), vaan kun tunnen, että olis herpes tulossa, niin alotan Aclovir-tablettikuurin, niin jää rakkula kokonaan tulematta. Paitsi viimekerralla tuli ihan pieni nupukka, mutta ei ollut sellainen visvainen kuin ilman lääkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontaistuotekaupasta haet homeopaattista rhus toxia (rhus toxicodendron) ja napsit niitä 5 raetta 3 kertaa päivässä. Pääset hyvässä lykyssä koko herpeksestä eroon! Jos et ihan kokonaan niin pitkäksi aikaa. Voit joutua parikin " kuuria" ottamaan, mutta todellakin voit vaivasta päästä eroon!

Vierailija
4/4 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla autta Zovirax. Kun sitä ehtii laittaa kihelmöintivaiheessa ennen kuin rakkula on syntynyt, niin rakkulaa ei tule ollenkaan - vain vähän punoitusta.

Jos huuli punottaa jo kunnolla ja rakkula on alkanut tulla ennen kuin asian huomaa (mulla ne alkaa tosi usein yöllä, joten aamulla herätessä ongelma on jo pitkällä), laitan reilusti zoviraxia pariin kertaan, mutta kun rakkulat puhkeavat, saa se vain itsekseen parantua. Joskus jatkoin puhkeamisen jälkeenkin Zoviraxilla, mutta mun mielestäni se pahensi tilannetta - rupi vuoti entistä enemmän ja häiritsi pahemmin.