Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävimmät mainokset tällä hetkellä

Vierailija
22.06.2017 |

On hyvä broileri! Jyväbroileri! AARGHHH.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobile Pay-mainokset. "Mä maksan ... tällä" ja muut jäätyy ja aina niillä jää jotain ilmaan. En edes tiedä miksi nämä ärsyttää minua, ehkä se on lähinnä se leuhka ääni siinä lopussa joka sanoo "Kuin käteinen, mutta tätä päivää".

Vierailija
42/51 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ö Ne reisipaakut. Juuri ne ööö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki söpöstely "ihanaa olla kotona" - eletään ihan tavallista arkea...

Voiko olla imelämpää... "mies taputti vatsaansa ja otti esiin salaattiainekset, kun on tuota masua päässyt kertymään...."

Todellakin, ne Ikean mainokset joissa se miesääni lässyttää kautta rantain jotain paskaa, joka päättyy tuohon yli-imelään "ihanaa olla kotona".

Hyi. Vittu.

Ja Bepanthen mainos... "Sun posket oli ihan punaiset, onneksi oli bepanthenia" lässynlässyn.

Vierailija
44/51 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan myös käsittömättömän paljon pebanthen-mainoksia.

Akka hönkii niissä järkyttävän himokkaalla äänellä ihan kuin saisi jotain mielihyvää toisten rakkulaisista ihoista.

"JA MÄ*hhh* HIEROIN PIENEN KIKKAREEN*hhh* SINUN NÖKERÖ*hhh*NOKKAASI JA SIELTÄ SE TULI SE*hhh* ENSIMMÄINEN*hhhh* hymy"

Sitä paitsi jokainen tietää että ei se voiteleminen mitään salamannopeasti auta. Päinvastoin, se lärvi on vain kaupan päälle rasvainen. Jos on oikeasti vedellyt salvaa vauvan kirvelevään rohtuneeseen nokkaan niin tietää että ei se hymyä kirvoita vaan järkyttävän huudon.

Ja kuka mies miettii jotain vähän liikaa aurinkoa saaneita poskia sekuntiakaan kun on parhaillaan ensitreffien jälkeen menossa uuden tyttökaverin kämpille?

Vierailija
45/51 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki alapäätuotteiden mainokset. Ei ihan vähän kiusallista vanhempien seurassa kuunnella jotain vaginarallatuksia.

Ja se jellyjortikka kaupan päälle kaalimato.comista. Argh!!!

Vierailija
46/51 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komediakeittiö! En tiiä miten se onkin niin ärsyttävä, pakko lyödä mutelle ennenku ne alkaa rallattaa

Sitte joku grillimainos jossa pariskunnalta kysytään "ai te grillaatte?" "JOKA PÄIVÄ hihihii"

Vierailija
47/51 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut mainokset saavat mielikuvituksen lentämään. Kauppalehden nettisivulla pyöri aiemmin mainos: "Seuraan muotia ja näytän sen" ja taustalla kuva lyhythameisesta naisesta kyykyssä. Jossain vaiheessa hoksasin että eihän tuo ihan näy..

Nyt ilmestyi samassa lehdessä artikkeli "Nämä pienet asiat voivat ratkaista kilpailun yrityksesi hyväksi" ja kuvassa nainen lähestulkoon puristelee rintojaan käsillään.

Repesin.

https://studio.kauppalehti.fi/studiovieras/ilmarinen-nama-pienet-asiat-…

Vierailija
48/51 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Trivago.

Mutta kaikki muutkin ärsyttää, mitä usein toistetaan.

Vierailija
49/51 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hiis ö hiirou..." olisi kannattanut kädä spekseivörsissä

Vierailija
50/51 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika jääkiekkovarusteissa: "Mun täytyy harjotella tosi kovasti. Mä oon päättäny, että musta tulee isona Leijona."

Niinpä... kotikylän nurkkapubissa on kanta-asiakkaina pari yläasteen NHL-lupausta. Ei koulunkäynti heille maistunut, jäkis oli tärkeämpää.

Vierailija
51/51 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Histec, histec, histec, histec, histec....

RÄÄH!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä