Kolme viikkoa asunnottomana autossa
Kolme viikkoa on ihmisen elämässä lyhyt aika ja sehän menee melkein missä ja miten vaan. Tarkoitus on yöpyä lähes kaikki yöt kolmen viikon ajan auton takapenkillä nukkuen. Muutamia öitä silloin tällöin reissussa olen tehnyt niin ja minusta se ei ole edes huono nukkua. Ainoastaan vähän jännittää aina se, että jos joku tulee kyttäämään ja kyselemään.
Kolme viikkoa on kuitenkin aika pitkä aika tällaiseen "retkeilyyn" ja ajattelinkin kysyä, että oisko teillä jotain kivoja ideoita, miten tehdä ajasta mahdollisimman hauska? Elämä pyörii kuitenkin muuten normaalisti, mutta ei vaan ole asuntoa, mihin mennä nukkumaan ja oleilemaan. Peseytymiset, pyykkäykset ja syöminen hoituu kyllä. Onneksi on kesä.
Kommentit (28)
Melkein 2 viikkoa suoritettu. Alkaa kypsyttää aika paljon... 😁
Mihin menet vessaan? Mun pitää päästä aamuaikaisin jo isolle hädälle!
Viikon päästä autoasuminen on siis ohi. Minne sitten menet?
Itse asiassa autoilu jatkuu vielä 2 viikkoa. Sitten pääsen kotiin:)
Yleisiä vessoja, työpaikan vessa, kyläpaikkavessoja, ojan pientareireita...
Miksi jouduit kotoa pois kolmeksi viikoksi?
Hulluutta pukkaa: josko syksymmällä uudestaan.... Ensimmäinenkin hölmöys vielä kesken ja taas kaivelen maaperää jalkojeni alta siihen tyyliin, että kohta varmaan ollaan kokonaan ilman kotia. Mutta kun tietää jo, että kaikesta selviää.
Kotona! 4 viikkoa ja sinä aikana 3 sängyssä nukuttua yötä.
Vähän se on, mitä ihminen oikeasti tarvitsee.
Tästä saisi oivan dokumentin media haloo? Kaikki katsoisivat! Hienosti sinnittelet!