Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannus tuttavapariskunnan kanssa....

Vierailija
22.06.2017 |

Odotan taas innolla iltaa ja keskikesän juhlaa. Olemme neljättä kertaa menossa yhdessä mökille tuttava pariskunnan kanssa. Me vaihdamme puolisoita koko juhannuksesi. Nautimme kaikki seksistä ja keskustelusta seksistä. On kiihottavaa jakaa muiden kanssa kokemuksista toisen kanssa. Onko teillä muilla tällaista "hullua" perinnettä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ai. Tuollaisen ystäväpariskunnan kun löytäisi.

Vierailija
2/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi löytää nainen ensiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi löytää nainen ensiksi.

Itselläni on jo... olisi tietysti pitänyt kirjoittaa löytäisimme...

Vierailija
4/26 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ilta ja yö takana, nyt sauna lämpiämässä... On ollut ihanaa. Ei edes huono sää haittaa..

Terv. Ap

Vierailija
5/26 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä päivitys ystävättäreni kanssa. On kiihottavaa kuulla, toiselta, kuinka oma mies on naisen huomioonottava seksissä.... Terv. Ap ja ystävätär😘

Vierailija
6/26 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman miehellä on isompi?

Vierailija
7/26 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika saman kokoiset, mutta muodoltaan erilaiset.... Kumpikin kyllä tietää miten sitä käytetään...

Me oikeasti suositellaan tätä kaikille, joille tää olis mahdollista.

Terv. Ap

Vierailija
8/26 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika saman kokoiset, mutta muodoltaan erilaiset.... Kumpikin kyllä tietää miten sitä käytetään...

Me oikeasti suositellaan tätä kaikille, joille tää olis mahdollista.

Terv. Ap

Voi kun joskus olisikin ollut mahdollista, mutta ei puhettakaan...Kumman kanssa kiihotut enemmän ja saat parempia orgasmeja? Samoja vai eri asentoja? Teettekö eri asioita oman miehen ja ystävän kanssa?

Vierailija
9/26 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinvaihtoa ja kimppakivaa täälläkin saaressa. Itse olen raskaana ja toisen pariskunnan mies aivan kiimasta sekaisin. Hän hieman tanakka ja minua 18 vuotta vanhempi mutta voi luoja se jalkojen välistä löytyvä "munakoiso" korvaa kaiken. Oma mieheni meinasi tulla mustasukkaiseksi kun ensimmäisellä kerralla pystyin vain hokemaan ei tuo mahdu....mahtui se ja miehenikin leppyi kun pääsi hänen vaimoaan jyystämään.

Onneksi löytyy miehiä joita paksuna olevat kiihoittavat

Vierailija
10/26 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannusmieheni tuntuu jumalaiselta ihan tavallisessa lähetyssaarnaajassa, johtuen ehkä hänen käyryydestään. Ystävätär puolestaan nauttii mun mieheni tasaisen paksusta mm. suuseksissä ja on hänen mielestään hänellekin suullaan ihana. Olen kyllä samaa mieltä siitä.😘 Ihaninta kuitenkin tässä kaiken nautinnon keskellä on, kun saamme omat miehemme takaisin sunnuntaiaamuna ja rakastelemme tunteella, ennen kuin siivoamme mökkimme. T. Ap ja ystävätär

Vierailija
11/26 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuna ja sain todella paksua kirjoitti:

Parinvaihtoa ja kimppakivaa täälläkin saaressa. Itse olen raskaana ja toisen pariskunnan mies aivan kiimasta sekaisin. Hän hieman tanakka ja minua 18 vuotta vanhempi mutta voi luoja se jalkojen välistä löytyvä "munakoiso" korvaa kaiken. Oma mieheni meinasi tulla mustasukkaiseksi kun ensimmäisellä kerralla pystyin vain hokemaan ei tuo mahdu....mahtui se ja miehenikin leppyi kun pääsi hänen vaimoaan jyystämään.

Onneksi löytyy miehiä joita paksuna olevat kiihoittavat

Ihanaa, kun teiltäkin löytyy innostusta erilaiseen nautintoon. Se mustasukkaisuus häviää, kun muistatte kehua myös toisianne ja olkaa avoimia. Tv. Ap

Vierailija
12/26 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana herätä ja kuunnella, kun ystävätär komentaa miestäni lämmittämään sauna. Minä tässä kellin juhannusmieheni kanssa. Hän vielä nukkuu.☺ Mitähän nuo kaksi vielä tuolla keksii?☺☺☺

Vierailija
13/26 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasteletteko aina eri paikassa eli näettekö tai kuuletteko kun toiset tekevät sitä? Teettekö yhtä aikaa?

Tuo olisi mielettömän kiihottavaa...

Vierailija
14/26 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullaan, mutta vielä ei ole nähty. Tän keskustelun innoitamana ollaan ajateltu tänään olla samassa tilassa yhtä aikaa. Tv. Ap

Vierailija
15/26 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullaan, mutta vielä ei ole nähty. Tän keskustelun innoitamana ollaan ajateltu tänään olla samassa tilassa yhtä aikaa. Tv. Ap

Voi luoja..varmasti mielettömän kiihottavaa katsella kun oma puoliso saa ..voihkii ja katsoo välillä..orgasmin näkeminen vielä..kerro kun olette tehneet mitä teitte? Mille se tuntui? Vaihdoitteko omiin ?

Vierailija
16/26 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kokeiltu yhteinen tila... Tultiin kaikki hiukan mustasukkaiseksi, mutta ehkä hyvällä tavalla. Huomenna saan mieheni takaisin. Tv. Ystävätär

Vierailija
17/26 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kokeiltu yhteinen tila... Tultiin kaikki hiukan mustasukkaiseksi, mutta ehkä hyvällä tavalla. Huomenna saan mieheni takaisin. Tv. Ystävätär

Kertokaa lisää .....Mille se tuntui katsoa ja tehdä ja saada orgasmi itse kun puoliso katsoo? Mitä teitte?

Vierailija
18/26 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mua nai oma mies... Ihanaaaaa....😘 Tv. Ap

Vierailija
19/26 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka ilta ja yö takana, nyt sauna lämpiämässä... On ollut ihanaa. Ei edes huono sää haittaa..

Terv. Ap

Mulla kanssa kun on oikeen hyvää seksiä, tulee tarve päivittää tilanne Vauva-foorumille...

...NOT

Töttöröö.

Vierailija
20/26 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hemmeti panoloma toi muka on kun yks roikkuu palstalla:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä