Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu että miehet lähes aina haikailee takaisin??

Vierailija
22.06.2017 |

Ensin jättävät ja sitten myöhemmin taas kiinnostaisi. Naiset särkee sydämensä ja surevat aikansa, kunnes menevät eteenpäin! Mulle on käynyt näin todella monta kertaa, ja ah mikä nautinto on sanoa näille takaisinpyrkijöille, että kuule juna meni jo.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaisin tota seksin tarvetta ja toisena sitten kaipuu niiden kaikkien palveluiden pariin, joita nainen tarjoaa. Yksin eläminen on monelle miehelle vaikeaa.

Voin tämän miehenä täysin allekirjoittaa. Kotitöiden määrää tuntuu räjähtävän, kun eroaa ja joutuu tekemään kaikki taas itse. Houkuttelin ex-tyttöystävän takaisin kun tajusin virheeni kuukauden päästä ;)

Vierailija
22/36 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten eroseminaarin käyneenä totean että ryhmässämme oli vain yksi joka olisi halunnut exänsä takaisin. Ts. tuolla otannalla vain 12,5 % haluaisi exänsä takaisin.

M44

Ootko joku uusavuton, joka ei osaa erota ilman seminaaria? O tempora o mores.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tuota on sattunut usein.

Vastaus on: "You never know what you've got till it's gone."

Olen hyväluonteinen, omalla tavallani kaunis (on kehuttu), fiksu ja itsenäinen. Päästän miehen menemään poikain kanssa ulos, en nalkuta. Harvoin tulee riitaa mistään. Seksi on hyvää ja nautin siitä.

Mutta tässäpä se juuri on. Mies alkaa pitämään tiettyjä asioita itsestäänselvyyksinä. En ole mikään kynnysmatto, mutta en myöskään hankala ilman hyvää syytä.

Sitten haikaillaan takaisin, mutta vain kerran olen ottanut. Tulen hyvin toimeen yksinänikin. En tarvitse miestä oikein mihinkään. Toisaalta jos on hyvä mies, joka arvostaa minua, rakastaa ja pitää hyvänä, kuin kukkaa kämmenellä, niin mikäs siinä. Toisaalta, jos hän haluaa lopettaa suhteen tai tapailun, niin ok. Ei ketään voi omistaa. Tokihan sitä saattaa surra, mutta...

Nyt olen taas sinkku. Ei haittaa.

Vierailija
24/36 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas oon tehny sellaisia havaintoja omassa elämässä ja tuttavapiirissä että miehet ei koskaan jätä naista paitsi toisen naisen takia. Sitten jos siltä uudelta naiselta loppukin mielenkiinto niin haikaillaan entistä takas. Naiset taas kypsyttelee eroa pitempään mielessä ja eron syy on usein se että mies kohtelee huonosti tai on muuten niin kusipäinen ettei sen kanssa voi olla. Sitten kun se ero on jo mielessä pitkään kypsytelty päätös niin on varma asiasta eikä takaisin tarvitse haikailla.

Vierailija
25/36 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämän päivän miesten tilanne verrattavissa viime vuosisadalla eläneiden naisten tilanteeseen? Mies piti saada keinolla millä hyvänsä ja yksinäinen nainen oli säälittävä tapaus.

Vierailija
26/36 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ruikuttanut usea eksä takaisin, jopa vuosien päästä. Nämä siis seurustelusuhteita, joita on avioliiton lisäksi ollut useampi, kun olen yli 40 ja aloitin seurustelun teininä.

Haikailijat ovat tavalla tai toisella itse sössineet suhteen ja jälkeenpäin harmitelleet. Ikävä vain, että en ole enää kiinnostunut, olen surrut ja sitten jatkanut elämääni, kuten joku muu tuossa sanoi.

Miesten kiinnostusta ei ole vaikeaa saada, koska olen aika nätti ja kivavartaloinen edelleen. Se vaiva, mitä siitä seuraa, kun suhde kukaties kaatuu, saa mielenkiinnon suhteen etsimiseen laskemaan lähelle nollaa. Jos näkee vaivaa, voi löytää kivan rakastajan, jonka kanssa saa muutakin läheisyyttä kuin seksiä. Kuulostaa ehkä kylmältä, mutta olen rikkonut itseni niin monesti, että ennemmin sitten mukava suhde ilman sitoumuksia kuin sitä itkua ja surua.

Vierailija
27/36 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on mennyt suhteesta suhteeseen. Ei siis itse ole suhteista lähtenyt, vaan hänet on aina jätetty, joskin vaimon kanssa yhdessä sopivat että tämä oli nyt tässä. Se on sellainen että kaipaa suunnannäyttäjää elämäänsä, että pohja on pois jollei ole naista jakamassa sitä elämää. Takaisin ei hänkään tosin ole haikaillut eksiänsä, mutta jollei olisi niin ihana ja komea, jotta uusi löytyy heti välittömästi, niin olisi voinut hyvin haikaillakin entistä takaisin. Mitä ain, kunhan ei tarvitse olla yksin.

Vierailija
28/36 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin tuota on sattunut usein.

Vastaus on: "You never know what you've got till it's gone."

Olen hyväluonteinen, omalla tavallani kaunis (on kehuttu), fiksu ja itsenäinen. Päästän miehen menemään poikain kanssa ulos, en nalkuta. Harvoin tulee riitaa mistään. Seksi on hyvää ja nautin siitä.

Mutta tässäpä se juuri on. Mies alkaa pitämään tiettyjä asioita itsestäänselvyyksinä. En ole mikään kynnysmatto, mutta en myöskään hankala ilman hyvää syytä.

Sitten haikaillaan takaisin, mutta vain kerran olen ottanut. Tulen hyvin toimeen yksinänikin. En tarvitse miestä oikein mihinkään. Toisaalta jos on hyvä mies, joka arvostaa minua, rakastaa ja pitää hyvänä, kuin kukkaa kämmenellä, niin mikäs siinä. Toisaalta, jos hän haluaa lopettaa suhteen tai tapailun, niin ok. Ei ketään voi omistaa. Tokihan sitä saattaa surra, mutta...

Nyt olen taas sinkku. Ei haittaa.

Tässä juuri on ongelman ydin. Parisuhteissa aletaan pitää toista itsestäänselvyytenä. Ihan niinkuin kumppanin kuuluisi olla toisen tarpeita varten. Ihmisen, joka ei kykene toista arvostamaan, on parempi olla yksin.  Aivan liian usein ihmiset tyytyvät liian vähään yksinäisyyden pelossa. Tottahan se on, että mielummin yksin kuin huonossa suhteessa. Tämän jouduis itsekin toteamaan pitkän avioliiton jälkeen...Nyt on tosin jo toinen ääni kellossa:)

Vierailija
29/36 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten eroseminaarin käyneenä totean että ryhmässämme oli vain yksi joka olisi halunnut exänsä takaisin. Ts. tuolla otannalla vain 12,5 % haluaisi exänsä takaisin.

M44

Ootko joku uusavuton, joka ei osaa erota ilman seminaaria? O tempora o mores.

Itse arvostan eroseminaarin käynnyt ennemmän kuin sinua. Eroseminaarilla voidaan estää ettei tee samoja virheitä uusissa suhteissa ja myös autetaan lasten vanhempia keskustelemaan ja ajattelemaan lasten etuja kuin tappelemaan.

Vierailija
30/36 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näitä nyt nähty lähipiirissä ja omassa elämässä niin joko mies on lähtenyt uuden naisen perään ja homma ei olekaan toiminut ja mies alkanut vinkumaan takaisin, yllättävän nopeastikin.

Tai sitten mies ollut täydellinen kusipää suhteessa jolloin nainen vihdoin ja viimein jättänyt eikä mies ole edelleenkään tajunnut miksi ero tuli ja vinkunut kuukausikaupalla "uutta mahdollisuutta" siinä samalla kun pyörittelee muita naisia.

Että sanoisinko että kovin moni mies ei vaan osaa olla yksin.

Vierailija
31/36 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska uuden naisen saaminen on ihan järkyttävän kovan työn takana..

Ja miehiä kiinnostaa melkeinpä kaikki naiset, miksei siis exäkin

Vierailija
32/36 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas oon tehny sellaisia havaintoja omassa elämässä ja tuttavapiirissä että miehet ei koskaan jätä naista paitsi toisen naisen takia. Sitten jos siltä uudelta naiselta loppukin mielenkiinto niin haikaillaan entistä takas. Naiset taas kypsyttelee eroa pitempään mielessä ja eron syy on usein se että mies kohtelee huonosti tai on muuten niin kusipäinen ettei sen kanssa voi olla. Sitten kun se ero on jo mielessä pitkään kypsytelty päätös niin on varma asiasta eikä takaisin tarvitse haikailla.

Mun mies jätti exänsä koska se nainen oli hullu, huutaja, jopa väkivaltainen ja huono äitinäkin. Ei ollut toista naista. En usko että se on miehillä ollenkaan aina syynä. Usein tosin molemmilla sukupuolilla. Nainen kun jättää toisen miehen vuoksi, salaa sen ehkä varmemmin kuin mies vastaavassa tilanteessa?

Vierailija
33/36 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44

No sekin on helvetin paljon. Olen eronnut monesta miehestä, ja yhtään en huolisi takaisin.

Vierailija
34/36 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei exäiä takaisin. Tuo että halajaa takaisin on täyttä pootaskaa. 

Vierailija
35/36 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää ainakin mun kohdalla paikkansa. Olen nainen.

Vierailija
36/36 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on mennyt suhteesta suhteeseen. Ei siis itse ole suhteista lähtenyt, vaan hänet on aina jätetty, joskin vaimon kanssa yhdessä sopivat että tämä oli nyt tässä. Se on sellainen että kaipaa suunnannäyttäjää elämäänsä, että pohja on pois jollei ole naista jakamassa sitä elämää. Takaisin ei hänkään tosin ole haikaillut eksiänsä, mutta jollei olisi niin ihana ja komea, jotta uusi löytyy heti välittömästi, niin olisi voinut hyvin haikaillakin entistä takaisin. Mitä ain, kunhan ei tarvitse olla yksin.

Niin, nainenhan yleensä haluaa, että mies on se suunnannäyttäjä suhteessa. Toisin päin olevaa tilannetta nainen ei pysty sietämään pitkään.