Elastisen asianajaja yritti hiljentää Sofi Oksasen ja Nina Honkasen - "Kimmolta terveisiä, että Elastinen on hyvin, hyvin vihainen"
http://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201706222200225095_vd.shtml
Olen aina vaistonnut että nuo julkkismiehet ovat limaisija, oikeassa olin.
Kommentit (442)
Mun mielestä tuo pelle nimeltä Elastinen on ollut aina jotenkin epäilyttävä. Koko ajan hirveä tekohymy päällä ja on niin muka positiivinen että. Ei pienintäkään säröä julkisuuskuvassa. Valion maitokampanjat ym. ovat lähinnä saaneet yrjön nouseman suuhun. Ja se musiikki, niin mitäänsanomatonta diibadaabaa että ihmettelen miten kukaan sitä pystyy kuuntelemaan. Olen tuon pellen kerran festareilla nähnyt vasten tahtoani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofi-vihaaja haluaa kääntää keskustelun pois Elastisen lakimiehen välityksellä tekemästä vihjailevasta uhkailusta epätoivon vimmalla. Olisiko oma Sofi-ketju asiallisempi paikka?
On ihan normaalia lakimieheltä, että pyytää poistamaan kunniaa loukkaavan tekstin ja toteaa, että jos näin ei tapahdu, niin asialla voi olla oikeudellisia seuraamuksia. Tämä on täysin arkipäiväistä toimintaa juristilta.
Arkipäiväistä kielenkäyttöä juristilta. Mitä lasissa? :D
En sanonut mitään kielenkäytöstä. Monesko juoma jo menossa? :D
No kommentoi sitä kieltä nyt. Siitähän tässä ketjussa on paljolti kyse.
Mitä kieltä? Ihan normaalia on pyytää poistoa tai korjausta ja sanoa, että muuten ryhdytään toimenpiteisiin. Siinähän oli vielä erikseen sanottu, että kyseessä olisi kunnianloukkaus. Mikä ongelma tässä on?
Alat olla jo tosi nolo. Hyvää kesänjatkoa.
Ei susta ota erkkikään selvää, että mitäedes tarkoitat. Onneksi ymmärsit lopettaa tuon jankuttamisen.
En minäkään tajunnut mitä se haki.
Mun käsitys myös on että asianajaja voi pyytää poistamaan tekstin jos ei halua seuraamuksia. Päättää itse poistaako vai ei jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään ensimmäistä kertaa elämässäni Sofin fb-seinällä, ja yllätyin miten missimäinen se oli. Missijuttujen sijasta aiheet vaan oli toisenlaisia mutta pohjimmiltaan samaa mainostusta: "täs mä oon ulkomailla yhes hienos paikkaa", "täs on yks tunnettu julkkis mun kaa samas kuvas", "täs on se lehti mis on juttua musta" jne.
Kirjailijoiden Facebook yms. sivuja ylläpitää yleensä kustantamon edustaja.
Onko tämä kustantamon edustaja mahdollisesti Sofia Belórf? Hänellä on samanlaiset sivut.
Sofille iso kiitos, näinä aikoina meidän naisten puolustajia on tosi harvassa. Miehistä heitä saa hakea, ei tule mieleen yhtään nimeä. Eihän siitäkään puhuta julkisuudessa, että naisten ulkonaliikkuminen ainakin Helsingissä alkaa olemaan uhkarohkeaa. Ketäs se nyt kiinnostaisi?
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt isopää-Kimmon suosiota.
Samoin, siis aina kun radiosta kuuluu hänen kappaleita, ei voi kuin ihmetellä miksi niitä soitetaan. Esim. Eteen ja ylös kappaleen alku, kuullostaa niin laulutaidottomalta, siis se on kuin laulutaidoton esittäisi kappaletta juhlissa hieman tökkien, mutta selviytyy kun kukaan ei odotakaan hänen olevan laulaja, mutta että soitetaan radiossa.
Elastista harmittaa nyt oikein kovasti. Ei se, että teki väärin ja käyttäytyi typerästi - vaan se, että jäi kiinni. Kyllä hän nyt ansaitsee sympatiamme kun hän on hyvin hyvin harmissaan ja vihainen.
Olen aina pitänyt noita tyyppejä feikkeinä. Osaavat he bisnestä tehdä, mutta ei musiikkia. Nyt sitten ihan suututtaa ja pelottaakin kun alkaa paljastua, millaisia he oikeasti ovat. Eivät olekaan niitä jokanaisen unelmavävyjä. Ei sinne päinkään. Valitettavasti suuret massat äitejä ja tyttäriä ovat niin typeriä ja lauman mukana menijöitä, etteivät ole nähneet kiillotetun pinnan läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tieto Cheekin fb-ryhmästä on peräisin Seiskasta. Seiska on lehti, jonka keski-ikäinen miestoimittaja leiriytyi Roope Salmisen kodin eteen yöksi voidakseen salakuvata sieltä aamulla ulos tulevaa naista. Naisen kuva ja nimi julkaistiin Seiskassa, koska hän oli ollut 7 vuotta sitten (18-vuotiaana) kaksi viikkoa BB-talossa. Tällaisen julkaisun levittämää huhua Sofi Oksanen siis käyttää lähteenä leimatessaan ihmisiä. Hän ei ainoastaan ole kiusaamisen mahdollistaja vaikenemalla, vaan aktiivisesti edistää sitä.
Ja Oksasen kirjoitusta twitterissä kehuu ja jakaa Kaarina Hazard, joka tekee yhteistä radio-ohjelmaa Pauli Aalto-Setälän kanssa. Aalto-Setälä on Aller Median toimitusjohtaja. :P #etiikka #moraali
Ja nyt Hazis on kehunu koko päivän seiskaa twitterissä. Taitaa olla ketju luettu. Ilmeisesti BB-Marin naisoikeudet eivät ole sitten kovin tärkeät.
Hei Kimmo, sun nimi ei ole Elastinen, se on Kimmo. Hei Jare, sun nimi ei ole Cheek, se on Jare. Hei Kimmo ja Jare, te ette ole profeettoja. Hei Kimmo ja Jare, te olette tunareita
tyttöskä kirjoitti:
Sofille iso kiitos, näinä aikoina meidän naisten puolustajia on tosi harvassa. Miehistä heitä saa hakea, ei tule mieleen yhtään nimeä. Eihän siitäkään puhuta julkisuudessa, että naisten ulkonaliikkuminen ainakin Helsingissä alkaa olemaan uhkarohkeaa. Ketäs se nyt kiinnostaisi?
Tykkäsin myös siitä että Sofi otti puheeksi perheväkivallan ulkomaisessa haastattelussa. Suomessahan siitä ei saa puhua.
Tajusin vasta nyt, että Kimmon parhaat biisit on tehty Fintelligensin ison Hoon kanssa. Eihän se osaa mitään yksin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
tyttöskä kirjoitti:
Tykkäsin myös siitä että Sofi otti puheeksi perheväkivallan ulkomaisessa haastattelussa. Suomessahan siitä ei saa puhua.
Ai? Kuka kieltää?
Eipä Sofikaan siitä uskaltanut mainita kuin miesten osuuden. Nämä kaarinahazardit ja sofioksaset muistavat aina kertoa vain miesten tekemistä rikoksista naisia kohtaan. Ovatkohan av-mammoja?
Totuushan on tämä: Elastinen on kertonut, että poliisit veivät hänen tietokoneensa, eikä sieltä löytynyt mitään rikokseen viittaavaa. Hän myös pyysi anteeksi. Anteeksi pyysivät myös Cheek ja Arman. Sofiaa ei ole vaiennettu, hän jatkoi asiasta vielä eilen ja toivoi keskustelua aiheesta: miksi tästä jutusta vaiettiin niin nopeasti. Eilinen juttu Selänteestä Hesarissa oli hyvin kuvaava. Toimittajat pelkäävät paljastaa asioita, koska haastattelut loppuvat siihen. Selänteen palvominen on kuin Pohjois Koreassa.
Vierailija kirjoitti:
Elastista harmittaa nyt oikein kovasti. Ei se, että teki väärin ja käyttäytyi typerästi - vaan se, että jäi kiinni. Kyllä hän nyt ansaitsee sympatiamme kun hän on hyvin hyvin harmissaan ja vihainen.
Mitä Elastinen teki väärin? Mistä hän jäi kiinni?
Puf dädi kirjoitti:
Hei Kimmo, sun nimi ei ole Elastinen, se on Kimmo. Hei Jare, sun nimi ei ole Cheek, se on Jare. Hei Kimmo ja Jare, te ette ole profeettoja. Hei Kimmo ja Jare, te olette tunareita
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_suomalaisten_muusikoiden_taiteil…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lukea ketju jos aikoo vastata siihen.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt isopää-Kimmon suosiota.
Samoin persjalka Posken
Vierailija kirjoitti:
Luin tämän eilen illalla ja nauroin makeasti. Melkoisia mahtimiehiä luulevat olevansa.
Mun on vaikeaa ottaa kovin vakavasti ihmistä, joka käyttää Nasse-sedän repliikkejä.
Toisaalta mä en niin Elastisesta oo välittänyt muutenkaan, sen kappaleetkin on aina sitä samaa "mä sitä ja sitä mä tuota ja sen takia mä olen niin hyvä kuin mä olen niin hyvä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lukea ketju jos aikoo vastata siihen.
En aio vastata enkä lukea yli 400 viestä. Etkö sinä voisi kertoa, jos kerran tiedät?
Sen sijaan suvaitsevaisto on täysin varmoja että presidentti Trump kirjoittaa itse twiittinsä. heh....