Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraako muut näitä Fifa Confederations Cup jalkapallopelejä?

Vierailija
21.06.2017 |

Mielestäni on mukavaa, että jos ei ole jalkapallon EM- tai MM-kisoja kesällä, että on edes tällaiset pienimuotoiset höntsät maanosien parhaiden välillä. Katsotteko muut näitä otteluita? Tulee tv2 kanavalta.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en seuraa aktiivisesti mutta isoveli (15) kattoo kyl koko ajan

Ei millään pahalla mutta sun ikäisen ei pitäisi pyöriä tällä palstalla, saat huonoja vaikutteita.

Vierailija
22/51 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksa pelaa höntsäjoukkueella. Chile ykkösjoukkueella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meksiko!

Vierailija
24/51 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen hyvä peli.

Vierailija
25/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi tänään, Portugali vai Chile?

Vierailija
26/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chile voittaa 0-1

Vierailija
27/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi huomasin topikin. En olisi muistanut koko peliä muuten.

Vierailija
28/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chile 🇨🇱

Vierailija
29/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, eikö ne pelata venäjällä.

Vierailija
30/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta peliä olen katsonut, katson nytkin. Harmittaa, että Brasilia ei ole kisoissa, mutta Chile on. Jotenkin nämä höntsät kaipailee brasseja! ja olisi ollut kiva nähdä uuden joukkueen pelaavan. He voivat olla tuleva maailmanmestari.

Vierailija
31/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi tänään, Portugali vai Chile?

Toivottavasti Portugali. Chilestä en tykkää hirveästi ja on myös maana tuntematon :D

Vierailija
32/51 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta peliä olen katsonut, katson nytkin. Harmittaa, että Brasilia ei ole kisoissa, mutta Chile on. Jotenkin nämä höntsät kaipailee brasseja! ja olisi ollut kiva nähdä uuden joukkueen pelaavan. He voivat olla tuleva maailmanmestari.

Brasilian veikkaaminen maailmanmestariksi ensi kesänä on varma tapa tuhlata rahansa. Ei tule tapahtumaan.

Vierailija
33/51 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brasilialla on mennyt viime Copat niin penkin alle, että he ei olisi mitenkään päässeet näihin kisoihin. Argentiina oli hyvä kakkonen, mutta hävisi finaaleissa Chilelle, sekä Copa Américassa että Centenariossa.

Tänä iltana mä tykkään molemmista joukkueista. M29 ja latino

Vierailija
34/51 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brasilian veikkaaminen maailmanmestariksi ensi kesänä on varma tapa tuhlata rahansa. Ei tule tapahtumaan.

MM-karsinnoissa Brasilia on ollut rautaa! Edellisestä viidestä ottelusta viisi voittoa jne.

Vierailija
35/51 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa.

Vierailija
36/51 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MM-karsinnoissa Brasilia on ollut rautaa! Edellisestä viidestä ottelusta viisi voittoa jne.

Ei pelaa karsinnoissa eurooppalaisia maita vastaan. Ne on tällä hetkellä kovimpia.

Vierailija
37/51 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M52 kirjoitti:

Olen katsonut melkein joka pelin. Myös Africa Cupit tulee seurattua, ne usein sattuvat sopivasti kesäloman aikaan.

Kesälomas on tammikuussa vai?

Vierailija
38/51 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään toivottavasti Saksa voittaa !

Vierailija
39/51 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään toivon Meksikon voittoa, en oikein koskaan oo syttynyt Saksan futisjoukkuieista (eikä ole mitään Saksaa vastaan). Tykkään kai ailahtelevasta latinotyylistä enemmän, mahtavia parhaimmillaan, mutta huonoimmillaan viuhuu vaan punainen kortti. Viihdyttävää ja jännittävää.

Vierailija
40/51 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksa on pärjännyt älyttömän hyvin tuolla kakkosjoukkueellaan. Testipelauttamista valmentaja Löwiltä ja ovat jo näin pitkälle päässeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän