Seuraako muut näitä Fifa Confederations Cup jalkapallopelejä?
Mielestäni on mukavaa, että jos ei ole jalkapallon EM- tai MM-kisoja kesällä, että on edes tällaiset pienimuotoiset höntsät maanosien parhaiden välillä. Katsotteko muut näitä otteluita? Tulee tv2 kanavalta.
Kommentit (51)
Kyllä niitä katselee, hienoa katsella. Ja jalkapallon mm-kisoissa on aina jotain niin maagista. Hienoimmat kisat mielestäni. Voi mitä herkkua!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä katselee, hienoa katsella. Ja jalkapallon mm-kisoissa on aina jotain niin maagista. Hienoimmat kisat mielestäni. Voi mitä herkkua!
MM-kisat? Nyt kyllä pelataan turhia pilipalikisoja joien ainoa tarkoitus on rahastus.
Hei Saksa aloitti vahvasti ! 7 minuuttia, 2 maalia !
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Toivon paljon onnea ja menestystä Meksikolle. Uskoisin, että Chile tai Saksa voittaa mestaruuden. Mä kannustan näistä toista ja toinen on vaimon kotimaa. Toivottavasti en joudu tämän takia nukkumaan sohvalle. M29 ja latino
Noniin! Nyt sitten siellä finaalissa on se mun suosikki ja vaimon kotimaa. Oon aika varmasti ainakin sunnuntaiyön sohvalla, kävi pelissä miten tahansa. En osaa katsoa hiljaa kannustumatta 😰! Pronssia toivon Meksikolle. M29 ja latino
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Toivon paljon onnea ja menestystä Meksikolle. Uskoisin, että Chile tai Saksa voittaa mestaruuden. Mä kannustan näistä toista ja toinen on vaimon kotimaa. Toivottavasti en joudu tämän takia nukkumaan sohvalle. M29 ja latino
Noniin! Nyt sitten siellä finaalissa on se mun suosikki ja vaimon kotimaa. Oon aika varmasti ainakin sunnuntaiyön sohvalla, kävi pelissä miten tahansa. En osaa katsoa hiljaa kannustumatta 😰! Pronssia toivon Meksikolle. M29 ja latino
Myös mun kotimaa on finaalissa, eikä se ole Chile.
Saksa voittoon! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös mun kotimaa on finaalissa, eikä se ole Chile.
Saksa voittoon! :)
Saksa on kyllä pelannut hyvin. Varsinkin noin nuorella joukkueella. Ensi vuonna saattavat olla MM-kisoissa vieläkin kovempia. Tsemppiä heille sunnuntaille ja katselun iloa sulle! M29 ja latino
Pronssiottelu on jo pitkällä! Miten käy? Kummalle toivotte mitalia? Entäs illan finaali?
Üüber alles, achtung machtung jaa jaa jaa!
Noniin tulihan se voitto Portugalille. Quaresma-Pepe duo maaginen! Pepen maali oli helvein hieno :D Tämä peli jännittää enemmän kuin tuo illan finaali. En tykkää oikee kummastakaan maasta jalkapallossa.
Mä tykkään kannustaa niitä, joita kaikki inhoaa. Eli Saksaa :)