Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö teidän mies että tulette sänkyyn alusvaatteissa vai alasti?

Vierailija
21.06.2017 |

Tästä olen joskus puhunut miespuolisten kavereiden kanssa ja jokainen on sanonut että verhoiltu viettelys parempi, tykkäävät seksikkäistä alusvaatteista, sukkanauhoista, seksialushousuista jne... Muutamaa kertaan olen mieheltä kysynyt tykkäiskö sellaisista tai joskus ostinkin varta vasten super seksikkäitä, toki itseäni varten muutenkni ostan. Jos on oikein panettava olo ja toivookin seksiä, tuntuu jotenkin paremmalta pistää ne seksikkäimmät alusvaatteet vaikka tietääkin että ne lähtee nopeesti ;)

Mut siis mun mies on monta kertaa sanonut, ettei edes huomaa niitä alusvaatteita eikä niillä ole hänele mitään väliä, mitä nopeammin olen alasti, sen paremip ja kun olen kysellyt toiveitaan, niin aina on sanonut, etä sitä parempi, mitä useammin olen suoraan alasti jo sänkyyn tullessa. No, sitä toivetta olen sitten noudattanut eikä mulle itselle siis väliä. Tästä taas joku päivä sitten puhuttiin niin tul imieleen kysyä, onko muilla tällaisia miehiä, jotka haluavat sut suoraan alasti ?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää hepeneistä, vaikka ne nopeesti päältä lähteekin.

Vierailija
2/26 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tulee aina vaatteet päällä. Tykkään muutenkin pukumiehistä. .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo väliä. Meillä sängyssä nukutaan ja nussimiset hoidetaan muualla.

Vierailija
4/26 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyt pikkuhousut täytyy olla. Ja sitten täytyy mennä istumaan miehen naamalle.

Vierailija
5/26 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole sänkyyn meneminen tarkoittanut meillä seksiä enään vuosiin.

t.mies

Vierailija
6/26 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole koskaan nähneet toisiamme ilman vaatteita. "Se" tapahtuu aina pimeässä ja nopeasti, noin kerran kuukaudessa.

Vierailija
7/26 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Nukun omassa vuoteessa omassa huoneessa.

Vierailija
8/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kysynyt, menen miten huvittaa ja saa luvan kelvata

Vierailija
9/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti miehiä, jotka alkaisivat nirsoilemaan tuossa vaiheessa? Toki seksikkään alusvaatteet ovat aina mukava piristus, mutta kyllä vaimo saa alastikin tulla sänkyyn.

Vierailija
10/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tykkää kun puen itseni mieheksi, tykkää ottaa mut sit takaapäin.

Vierailija
11/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle on ihan sama missä varustuksessa menen sänkyyn, hän nukkuu sohvalla koska siinä voi katsoa nukahtamiseen asti telkkaria. Romanttista, eikö? :D

Vierailija
12/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun aina alasti, kukaan mies ei ole koskaan valittanut.

Vierailija
13/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen yleensä ekana sänkyyn illalla. Nukun aina alasti. Mies sitten tulee jossain vaiheessa myös. Siinä sitten välillä sekstaillaan tai sitten vain nukutaan, jos ei sillä kertaa huvita. Meillä ei oikeastaan ole mitään erityisiä viettelyhetkiä tai esileikkejä. Välillä kyllä päivisin saatamme spontaanisti sekstailla, vaikka keittiönpäydällä. Mieheni tuppaa olemaan sellaista "aina valmis "sorttia, eikä tunnu kaipaavan ylimääräisiä klumeluureja.

Vierailija
14/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies oleskelee vapaa-aikoinaan kotosalla mieluiten alasti ja toivoo sitä mielellään minultakin, mutta ei vaadi.

Vierailija
15/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lovely ride kirjoitti:

Mieheni tykkää kun puen itseni mieheksi, tykkää ottaa mut sit takaapäin.

Ai, suominaisethan on muutenkin aika miehekkäitä, ei tarvitse vältämättä edes pukeutua mieheksi!

Vierailija
16/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi alkaa usein farkut jalassa ja nukkumaan mennään alasti.

Vierailija
17/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt hepeneiden päälle, oon aina pantsuissa tai alasti kun meen sänkyyn.

Vierailija
18/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan tähän sekä parisuhteessa olleena että ammattilaisena; ei niillä hepenillä ole vitunkaan väliä 95%:lle miehistä.

Olen myynyt seksiä nyt vuoden verran, ja lähes kaikki miehet kiskovat päältäni niin stay upit, yöpaidat kuin muutkin sukkanauha-korsetti-seksivermeviritykset.

Sama oli suhteissani (5v ja 6v).

Olen itseasiassa aika pettynyt tähän toimintaan.

Vierailija
19/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex olisi kaivannut vietteleviä asuja, nykyinen haluaa heti alasti.

Vierailija
20/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tykkää erilaista alusvaatteista. Saa itsenikin tuntemaan seksikkääksi, mutta siis pidän niitä ihan vaatteidenki alla. Hyvin vähän on mitään 'viettelyasuja". En tykkää nukkua alasti, mutta kyllä mä voin hengaa alasti. Mut joo vastaukseni on, että tykkää katsella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän