Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö teidän mies että tulette sänkyyn alusvaatteissa vai alasti?

Vierailija
21.06.2017 |

Tästä olen joskus puhunut miespuolisten kavereiden kanssa ja jokainen on sanonut että verhoiltu viettelys parempi, tykkäävät seksikkäistä alusvaatteista, sukkanauhoista, seksialushousuista jne... Muutamaa kertaan olen mieheltä kysynyt tykkäiskö sellaisista tai joskus ostinkin varta vasten super seksikkäitä, toki itseäni varten muutenkni ostan. Jos on oikein panettava olo ja toivookin seksiä, tuntuu jotenkin paremmalta pistää ne seksikkäimmät alusvaatteet vaikka tietääkin että ne lähtee nopeesti ;)

Mut siis mun mies on monta kertaa sanonut, ettei edes huomaa niitä alusvaatteita eikä niillä ole hänele mitään väliä, mitä nopeammin olen alasti, sen paremip ja kun olen kysellyt toiveitaan, niin aina on sanonut, etä sitä parempi, mitä useammin olen suoraan alasti jo sänkyyn tullessa. No, sitä toivetta olen sitten noudattanut eikä mulle itselle siis väliä. Tästä taas joku päivä sitten puhuttiin niin tul imieleen kysyä, onko muilla tällaisia miehiä, jotka haluavat sut suoraan alasti ?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama. Nukun kuitenkin sohvalla.

Vierailija
22/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kysynyt hänen tykkäämisistään, sillä minulla on tapana nukkua aina alasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välitä hepeneistä ollenkaan, vaatteet vaan pois.

Mies nukkuu aina alasti, itse pikkareissa, eipä nuo kauheasti ole tiellä ollut.

Vierailija
24/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää hepeneistä. Ei ole koskaan kieltäytynyt seksistä, jos olen alastikaan, mutta tuntuu aina innostuvan lisää, jos olen hepeneissä. Erityisesti stay-up-sukista ja stringeistä pitää. Ja minimekoista, jostain syystä.

Vierailija
25/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti ,mutta ei hepenet haittaa ja tykkäisin jos nainen nukkuisi alasti tai jotkut pikkuhousut vaan jalassa.

Vierailija
26/26 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva katsella naisen riisuuntumista ja pikkupöksyt/vastaavat otan mielelläni itse pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme