Tykkääkö teidän mies että tulette sänkyyn alusvaatteissa vai alasti?
Tästä olen joskus puhunut miespuolisten kavereiden kanssa ja jokainen on sanonut että verhoiltu viettelys parempi, tykkäävät seksikkäistä alusvaatteista, sukkanauhoista, seksialushousuista jne... Muutamaa kertaan olen mieheltä kysynyt tykkäiskö sellaisista tai joskus ostinkin varta vasten super seksikkäitä, toki itseäni varten muutenkni ostan. Jos on oikein panettava olo ja toivookin seksiä, tuntuu jotenkin paremmalta pistää ne seksikkäimmät alusvaatteet vaikka tietääkin että ne lähtee nopeesti ;)
Mut siis mun mies on monta kertaa sanonut, ettei edes huomaa niitä alusvaatteita eikä niillä ole hänele mitään väliä, mitä nopeammin olen alasti, sen paremip ja kun olen kysellyt toiveitaan, niin aina on sanonut, etä sitä parempi, mitä useammin olen suoraan alasti jo sänkyyn tullessa. No, sitä toivetta olen sitten noudattanut eikä mulle itselle siis väliä. Tästä taas joku päivä sitten puhuttiin niin tul imieleen kysyä, onko muilla tällaisia miehiä, jotka haluavat sut suoraan alasti ?
Kommentit (26)
En ole kysynyt hänen tykkäämisistään, sillä minulla on tapana nukkua aina alasti.
Ei välitä hepeneistä ollenkaan, vaatteet vaan pois.
Mies nukkuu aina alasti, itse pikkareissa, eipä nuo kauheasti ole tiellä ollut.
Tykkää hepeneistä. Ei ole koskaan kieltäytynyt seksistä, jos olen alastikaan, mutta tuntuu aina innostuvan lisää, jos olen hepeneissä. Erityisesti stay-up-sukista ja stringeistä pitää. Ja minimekoista, jostain syystä.
Alasti ,mutta ei hepenet haittaa ja tykkäisin jos nainen nukkuisi alasti tai jotkut pikkuhousut vaan jalassa.
Minusta on kiva katsella naisen riisuuntumista ja pikkupöksyt/vastaavat otan mielelläni itse pois.
Aivan sama. Nukun kuitenkin sohvalla.