Eilinen selviytyjät elokuva
Hienoa että perhe pelastui kokonaan. Mutta kuinkahan montaa omaisensa / ystävänsä menettänyttä se loukkasi?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, loukkasiko varsinaisesti, mutta varmaankaan eivät traumojensa vuoksi voineet katsoa kyeistä elokuvaa. Tiedän naapurinmiehen, joka lähti Khao Lakiin perheellisenä, mutta palasi sieltä yksin takaisin. Hirveän ikävää.
Tsunami kosketti meidänkin perhettä, mutta tuota Impossible -leffaa katsoessa tuntuu ettei kyse olisi edes samasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
No mä aloin itkemään. Monessa kohtaa, ekaa kertaan näin elokuvan. Ehkä tunteet tulivat niin kovina, kun paljon pohjoismaalaisia meni. Järkytti silloin, ja jotenkin järkytti myös nyt.
Oli niin surkea että itketti
Vika on loukkaantujassa jos loukkaantuu elokuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä aloin itkemään. Monessa kohtaa, ekaa kertaan näin elokuvan. Ehkä tunteet tulivat niin kovina, kun paljon pohjoismaalaisia meni. Järkytti silloin, ja jotenkin järkytti myös nyt.
Nauratti lähinnä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauratti lähinnä
Tuskin nauratti heitä jotka menettivät rakkaitaan tsunamissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauratti lähinnä
Tuskin nauratti heitä jotka menettivät rakkaitaan tsunamissa
Ehkä naurattikin
Mahdoton