Toivottavasti ei tule lämmintä enää tänä kesänä :)
Tippuisi vielä alle 10 asteen, mutta näillä mennään. idiootit helle hullut valittaa, mutta se ei minua haittaa, päin vastoin nautin siitä. :D
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, helle hulluilla meni heti tunteisiin ku piti alkaa alapeukuttamaan. ;)
Voi voi, sinulla meni heti alapeukut tunteisiin, ku piti alkaa valittaa. ;)
Onneksi ei ole ihmisten käsis nää sää asiat ! Aina joku kitisee kaikkia ei voi miellyttää j.
Just ap:n kaltaiset ihmiset pilaa kaikki kesät.
En minäkään helteitä kaipaa, mutta ulkona työskentelevänä toivoisin, että olisi about 16-20c ja vähäsateista.
Vierailija kirjoitti:
Tippuisi vielä alle 10 asteen, mutta näillä mennään. idiootit helle hullut valittaa, mutta se ei minua haittaa, päin vastoin nautin siitä. :D
Suksi siperiaan!!!! Johan noin kylmä jo vaikuttaa luontoon viljojen,vihannesten ,marjojen ym satoon.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään helteitä kaipaa, mutta ulkona työskentelevänä toivoisin, että olisi about 16-20c ja vähäsateista.
Niin, siksi sinä työskenteletkin ulkona. Niin kuin muutkin tyhmät ihmiset. :)
Ap on läski, joka ei kestä hellettä, koska läskit hikoilevat jatkuvasti lämpimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä laittoi tyhmän viestin ,mihin muuhun kykenis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti tutkimusten mukaan helle hulluilla on normaalia alhaisempi älykkyys osamäärä. :)
Vierailija kirjoitti:
Muuta siperiaan jos Suomen "helteet" on liikaa. 1-2 viikkoa vuodessa maksimissaan täällä siedettävät kelit loppu aika harmaata, pimeetä kylmää.
Joo, tää 16 astetta on kyllä ihan kiva, ei yhtään enempää tarvis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti tutkimusten mukaan helle hulluilla on normaalia alhaisempi älykkyys osamäärä. :)
Siis hei haloo!!!vastaus oli tälle joka nimitti ulkona työskentelevää tyhmäksi!!!!
En pidä helteistä mutta kyllä lesällä pitää kesälämpö olla jo ihan luonnon mm. muuttolintujen ja niiden ruuan hyönteisten takia, koko kesä kun olisi 17-20 astetta lämmintä niin kyllä nauttisin :)
Määrä nautin sadekeleistä, pukeudun silloin iloisiin sadevetimiin ja kaunis sateenvarjo kruunaa kaiken, mitä enemmän tuulee ja sataa sen parempi, on hauskaa katsella ihmisten myrtyneitä naamoja.
Salli minun nauraa, määrä sadehullu.
Vierailija kirjoitti:
Salli minun nauraa, määrä sadehullu.
Tykkään kyllä sateista, mutte eniten tykkään viileästä säästä. Ja helle hullujen vikinästä. ;)
Ei tarvitse olla hellehullu toivoakseen lämpötiloja 15-22 :O
Ei todellakaan kiitos alle kymmenen astetta.
Voi voi, helle hulluilla meni heti tunteisiin ku piti alkaa alapeukuttamaan. ;)