Onko teillä siistiä?
Sain just siivottua ja hain juhannusruusuja ja kieloja vaaseihin. Aika ihana fiilis.
Kommentit (28)
Ei todellakaan. Vaatteita tuolien selillä ja portaiden kaiteella, Pölyä nurkissa ja sohvan päälliset pitäisi pestä. Töissä on ollut ihan KAMALA kiire ja stressi, enkä ole jaksanut enää kotona tehdä mitään.
Nyt jäin lomalle, ja kun olen levänyt väsymystäni päivän pari pois, teen täällä suursiivouksen. Sitten pihan kimppuun, ja sittenhän se loma on taas mennytkin...
Täällä myös aina siistiä. Tykkään siivota ja olla siistissä ympäristössä
Oli aamulla, ei ole enää. Lapsi sotkee ja mies myös, vaikka jälkimmäinen joskus korjaakin jotain jälkiään. Pääasiassa kuitenkin minun vastuulla, jos siisteyttä haluan ylläpitää. Why bother.
Ei ole. Koiran karvoja ja pölyä nurkat täynnä. Kirjoja siellä täällä pinoittain, lankakeriä pursuaa koreista ja kasseista. Liian vähän kaappitilaa, olen jo lannistunut. Täällä vietän juhannuksen kun lupasi huonoa säätä.
Meillä on aina siistiä. Paikkojen pitää olla tiptop. Ainoa ongelma tässä on se, että vihaan siivoamista.
Ei.
Iso omakotitalo jossa siivousfirma käy kerran kuukaudessa tekemässä ison siivouksen. Siivoilen mielestäni paljon mutta siistiä ei ole. Esimerkiksi nytkin vielä paikkoja terassilla joissa siitepölyjä. Pitäis juhannukseksi saada kuntoon kun tulee paljon vieraita.
Saastaista ei ole koskaan mutta sotkuista. Lapsia neljä.
En silti vaihtaisi, viihdyn täällä "loputtomasta siivoamisesta" huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mut jos huomenna
Nyt sentään puoliksi. Mähän täällä siivoan vaikka mies ja lapset lomalla.
Jee. Nyt on kaurakeksit leivottu ja pavlova uunissa. Taas on tiskiä:) T:Ap