Onko teillä siistiä?
Sain just siivottua ja hain juhannusruusuja ja kieloja vaaseihin. Aika ihana fiilis.
Kommentit (28)
Aina. Ei tykätä siivottomasta kodista.
On siistiä. Maljakoissa lupiineja ja kieloja.
no ei ole. Tai jos nuo eteisen kengät laittais ojennukseen, imurois hiekat siitä samalla ja lapset keräis omat tavaransa olis. Eli varmaan illalla on
Suht koht. Meilläkin lupiineja maljakossa, ne on niin ihania. :)
Meilläkin oli aina siistiä, mutta koiranpentu muutti tilanteen. Se riiviö on kun tsunami. T:Ap
Eilen pesin lattiat, tiskit hoidettu, roskat viety, puhdas pyykki pinoissa.
Ei niin siistiä kun haluaisin.
Olen viimeisillään raskaana eikä enää jaksa puunata kaikkea.
Siivous on lasten ja miehen varassa ja meillä eri siisteyskäsitys.
Tilasin juuri siivoojan. Tulee vasta vähän ennen laskettua aikaa.
Mutta joo, ihan perussiistiä meillä varmaan kuitenkin on.
Olen kade teille joilla on tosi siistiä ja juuri siivottu ja kukkia maljakoissa 😍
Meillä on aina siistiä, eikä siitä koskaan tingitä, ei arkena eikä pyhänä.
Joo, perussiistiä. Koko ajan toki pitää siivota, keittiötä vähintään. Tänään komensin lapset siivoamaan huoneensa, joten on sillai joka puolella nättiä. Kukkia ei taida olla maljakossa just nyt, mutta ehkä myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin siistiä kun haluaisin.
Olen viimeisillään raskaana eikä enää jaksa puunata kaikkea.
Siivous on lasten ja miehen varassa ja meillä eri siisteyskäsitys.
Tilasin juuri siivoojan. Tulee vasta vähän ennen laskettua aikaa.Mutta joo, ihan perussiistiä meillä varmaan kuitenkin on.
Olen kade teille joilla on tosi siistiä ja juuri siivottu ja kukkia maljakoissa 😍
No meillä ne kukat hoiti juuri lapset..
Ei oo, pitäisi kyllä siivota vielä tänään edes vähän...
Aina perussiistiä, mikä tarkoittaa yllätysvieraiden tullessa noin kymmenen minuutin tsekkausta.
Eli kylppärin tarkistus (mahdolliset roiskeet pois, vessapaperi paikallaan, roskis tyhjnnetty jne), keittiöstä astiat koneeseen, olkkarissa lojuva lehti laatikkoon, peitteet suoriksi makkarista, tyynyt sohvalla ojennukseen, ehkä lastalla jokunen hiekanjyvä vielä pois eteisestä.
Pidän kunnia-asiana, että siistiä on. En kuitenkaan ole hysteerinen siivoojahullu.
Ei, aika sekamelska on vielä mutta huomenna ehdin siivota koko päivän kun on vapaata töistä.
Ei. Enkä kyllä jaksa siivota huomennakaan. Lähdetään juhannukseksi mökille, ja minä jään sinne lasten kanssa vielä ensi viikoksi, mies saa puunailla kun ei ole lapset roikkumassa lahkeissa ja tuhoamassa aikaansaatua siisteystasoa nanosekunnissa.
Tänään on siivottu ja nyt on aikaa rentoutua palstailemalla.
Ei todellakaan ole siistiä ja vaikka haluaisin pitää paikat siistinä en jaksa pitää.
Siivottavaa yhteensä noin 500 neliötä ja lapsia sekä elämiä eli en jaksa ylläpitää.
Meillä on AINA siistiä!