Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ajassa mahdollista laihduttaa 30 kiloa?

Vierailija
21.06.2017 |

Apua. En pääse ikinä edes alkuun laihdutuksessa ennen kuin repsahdan taas. Ajatus vuoden-puolentoista laihdutusurakasta masentaa.

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seasentaa? Itselläni on ainakin helpottunut olo kun ei ole kiire minnekään eikä jokaista suupalaa tarvitse laskea. Turha stressaaminen vaikeuttaa painonpudotusta. Yrittäisit nyt ensiksi hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet ja nauttia elämästä sinuna. Painonpudotus onnistuu siinä samalla. Mitään järkeä lähteä tuollaista määrää tiputtamaan mahdollisimman nopeasti. Lisäksi epäonnistut todennäköisesti liian tiukkojen kuurien takia

Vierailija
2/96 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle ensin tiukka asennemuutos laihduttamiseen. Sen jälkeen miettimään järkevää tapaa syödä siten, että paino lähtee laskuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on väärä asenne. -30 kiloa ja mitä sitten? Paluu entiseen? Kyse on kokonaisvaltaisesta elämäntapamuutoksesta.

Vierailija
4/96 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että noin vuosi. Itsellä on mennyt viisi kuukautta 15 kilon karistamisessa, 10 olisi vielä jäljellä mutta nyt kun pudotettavaa on vähemmän, tahtikin on selvästi hidastunut. Usko mua, kyllä sulla on jo 5-10 kgn pudotuksen jälkeen paljon parempi olo itsestä, sillä energialla jaksaa loppuun asti.

Vierailija
5/96 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ehkä kannata noin suurien kilojen kanssa ryhtyä mihinkään nopeaan laihdutusprojektiin vaan tehdä pieniä muutoksia ja tiputtaa alussa hiljalleen. Sitten kun liikakiloja on jotain tyyliin 10kg niin on aika sellaiselle tehorutistukselle.

Täytyy muistaa että jos läskiä on paljon, niin sitä lähteekin helposti paljon.

Mutta toi kituuttaminen-repsahtaminen on se huonoin tapa. Ennemmin muutat pienempiä asioita, jotka eivät pakota sua repsahdukseen.

Vierailija
6/96 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lopettaa syömisen ensimmäiset päivät käytetään lihaksia energiaksi,sitten vasta alkaa rasvaa palamaan.Rasvan poltto kiihtyy mitä pitempään ilman ravintoa ollaan.

Vierailija
7/96 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu puolessa vuodessa. Realistisempi aikataulu 9kk - vuosi.

Vierailija
8/96 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava kysymys, koska kyllä se onnnistuu hyvinkin nopeasti, puolessa vuodessa, mutta valitettavasti tämän jälkeen todennäköisyys lihoa takaisin on erittäin suuri.

Itse onnistuin laihtumaan puolessa vuodessa Cambridge-dieetillä 32 kg. Ja kovasti vannoin että ikinä enää en itseäni ylipainoon päästä. Mutta se sudennälkä ja häiriintynyt syömiskäyttäytyminen joka syntyi kuukausien pussikuurin ja ketoosin aikana esti kyllä kaikki päätökset. Nyt, 2 vuotta tuosta dieetistä painan enemmän kuin koskaan (aloitin Cambridgen 88-kiloisena, nyt painoa on 93 kg) ja lisäksi saan hoitoa ahmimishäiriöön, joka ei hoidosta huolimatta ole kovin hyvin hallinnassa.

Vierailija
9/96 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottava kysymys, koska kyllä se onnnistuu hyvinkin nopeasti, puolessa vuodessa, mutta valitettavasti tämän jälkeen todennäköisyys lihoa takaisin on erittäin suuri.

Itse onnistuin laihtumaan puolessa vuodessa Cambridge-dieetillä 32 kg. Ja kovasti vannoin että ikinä enää en itseäni ylipainoon päästä. Mutta se sudennälkä ja häiriintynyt syömiskäyttäytyminen joka syntyi kuukausien pussikuurin ja ketoosin aikana esti kyllä kaikki päätökset. Nyt, 2 vuotta tuosta dieetistä painan enemmän kuin koskaan (aloitin Cambridgen 88-kiloisena, nyt painoa on 93 kg) ja lisäksi saan hoitoa ahmimishäiriöön, joka ei hoidosta huolimatta ole kovin hyvin hallinnassa.

Minkälaista hoitoa saat ahmimishäiriöön? Olen myös miettinyt Cambridgen aloittamista, saako sieltä hyvät ohjeet myös pussikuurien jälkeiseen ruokailuun?

Vierailija
10/96 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntaparemontti kestää läpi elämän.

Vierailija
11/96 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin pitäisi tiputtaa ton verran. Ja ennen se ei olisi ollutkaan varmaan mikään ongelma mutta nyt synnytyksestäni on 4 kk ja tuntuu että kehoni on muuttunut niin ettei paino vaan tipu vaikka olen kokeillut sekä normaalia syömistä että vesipaastoa. Tai no tippuu ehkä kilon kuukaudessa kun oikein sinnittelee.. Että nyt kyllä on alkanut suoraan sanoen tökkimään, en mä jaksa paastoilla 30 KUUKAUTTA :((((( Siis normaalisti jos syön niin ei tipu mihinkään.

Vierailija
12/96 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin pitäisi tiputtaa ton verran. Ja ennen se ei olisi ollutkaan varmaan mikään ongelma mutta nyt synnytyksestäni on 4 kk ja tuntuu että kehoni on muuttunut niin ettei paino vaan tipu vaikka olen kokeillut sekä normaalia syömistä että vesipaastoa. Tai no tippuu ehkä kilon kuukaudessa kun oikein sinnittelee.. Että nyt kyllä on alkanut suoraan sanoen tökkimään, en mä jaksa paastoilla 30 KUUKAUTTA :((((( Siis normaalisti jos syön niin ei tipu mihinkään.

Jospa sitten kokeilisit syömistä jollain muulla tapaa kuin sen nyt olet tehnyt.

Vierailija
13/96 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höh arvaa olenko kokeillut vaikka ja mitä.

Vierailija
14/96 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Luuletteko oikeesti että ne joilla on painoa on vaan niin tyhmiä ettei tajua kokeilla jotain eri dieettiä kun yksi ei toimi ......

Vierailija
15/96 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis täysin toivoton tapaus :)

Vierailija
16/96 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tästä mieleen että muhun ei itseasiassa hirveesti vaikuta se mitä syön vaan enemmänkin se miten paljon. Ehkä joku suola voi vähän turvottaa mutta periaatteessa jos syö todella vähän niin laihtuu oli se mitän vaan. Mitkään karppaukset ei toimi jos syö niin kuin normaali ihminen.

Vierailija
17/96 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua. En pääse ikinä edes alkuun laihdutuksessa ennen kuin repsahdan taas. Ajatus vuoden-puolentoista laihdutusurakasta masentaa.

Vuosi  meni mulla.

Vierailija
18/96 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis täysin toivoton tapaus :)

Kyllä.

Vierailija
19/96 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin tuon määrän 10 kuukaudessa kun aloin syödä terveellisesti. En laskenut kaloreita tai mitään, nautiskelin vain hyvää, oikeaa ja puhdasta ruokaa.

Vierailija
20/96 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduin tuon määrän 10 kuukaudessa kun aloin syödä terveellisesti. En laskenut kaloreita tai mitään, nautiskelin vain hyvää, oikeaa ja puhdasta ruokaa.

Ihme että olet edes lihonnut tuon määrän jos sulla laihtuminen ja ylipäätään syöminen on noin helppoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan