kuinka usein ostat uuden farkut itsellesi? lapselle?
Kommentit (23)
Ja uudet ostan siksi että kyllästyy niihin entisiin ja ne ei ole enää muodikkaan näköiset. Lapset saa ehkä 2-4 vuodessa.
Ne farkut on vieläkin käytössä, mahtuvat taas parin vuoden tauon jälkeen jalkaan...
Poika saa farkkuja huomattavasti useammin. Muutama sopiva ja ehjä pari on aina kaapissa eli 3-4 kertaa vuodessa ostan hänelle uudet farkut.
Silloin kun siltä tuntuu ja oikeat löytää kohdilleen.
Mies ostaa 5-10 kertaa kuukaudessa uudet.
Minä 2-6 kertaa kuukaudessa.
Lapsille 3-8 kertaa kuukaudessa.
kun sattuu kohdalle hyvät ja suht edulliset.
joskus myin kirppikselle vanhoja mut nykyään ne kelpaa pikku siskolle...
stella80:
Silloin kun siltä tuntuu ja oikeat löytää kohdilleen.
Mies ostaa 5-10 kertaa kuukaudessa uudet.
Minä 2-6 kertaa kuukaudessa.
Lapsille 3-8 kertaa kuukaudessa.
Eli siis miehesi voi ostaa 120 farkut vuodessa?? Käyttää ja heittää sit roskiin kun on likaset, vai?
varaa, opiskelija kun olen eikä kesätöitä tarjolla. Miltäs kuulostaa? Esim kommentoi sä Stella!
Minä ostin juuri uudet. Olisiko nuo edelliset kolme vuotta vanhat. 6-vuotiaalla farkut kestää ehkä 4-5 kk, ennenkuin polviin tulee reijät.
En tee niillä yhtään mitään. Töissä en voi pitää. Oltava hame tai suorat housut. Kotona viihdyn paremmin " kotisuorissa" .
Lapselle ostan max kerran vuodessa. On käytännöllisempiä ja kauniimpia vaatteita.
Mieskin taitaa ostaa aika lailla saman määrän. Tälle vuodelle olen ostanut vasta kahdet itselleni ja lapsille ei vielä yksiäkään, kun entisiä on niin paljon. Vähän keväämmällä sitten innostun ja kesällä tulee ostettua alennusmyynneistä varmaan aika paljon :)
Farkut ovat ainoat housut joita käytän, mutta kyllä yhtien farkkujen elinikä on kuitenkin sellaiset viisi vuotta.
27 jatkoa: Niin ja farkkujen hinta saa olla max. 40 euroa. Halpa-Hallista löytyy hyviä ja edullisia. Köyhä opiskelija täälläkin, mutta en silti ole ajatellut että pitäisi ostaa useammat kuin yhdet vuodessa. Eihän ne nyt niin paljoa kulu! Olen aivan järkyttynyt siitä, että jotkut ostaa jotain kuudetkin farkut vuodessa. Mitä niille entisille tehdään?? Roskiinko vain?
Tällä hetkellä omistan viidet farkut.
Edelliset ostin vuosi sitten syksyllä (2004). Vielä en tarvi uusia, mutta katsotaan syksyllä sitten, jos kesätyörahoilla ostais.
housuja löytyy. Lapselle saman verran vaihtelevasti, koska hän tykkää enemmän reisitaskuhousuista ja muista sporttisista vaihtoehdoista. Ja itelleni onlystä ja veromodasta yleensä ja lapselle henkkamaukalta tai lindeksistä, zarasta tai kappahlista.
27 jatkoa vieläkin: Siis mitä farkkuja te ostatte, kun pitää muutaman kuukauden välein ostaa uudet? Kuten jo sanoinkin, niin nämä muutamankymmenen euron arvoisetkin kestää hyvin viisi vuotta.
Onko farkut muuten kirpparilta, vai mistä te yleensä niitä ostatte? Keksi nyt se merkkikin/merkitkin samalla vaivalla.
Itselleni vähintää kerran kuussa ja lapselle yhdet per 2 kk
vuodessa itselle. Hinta onkin yleensä 200¿ ylöspäin... Lapselle aina kun tarvitsee (edelliset pienet tai löytyy muuten vain kivat).