Äänet, jotka saavat hulluuden partaalle
Minulle tällainen ääni on ehdottomasti maiskuttelu, ahmiminen ja jatkuva örähtely - yleensäkin moni ääni, joka liittyy ruokailuun.
Kommentit (1052)
Teinipoikien moottoriajoneuvot. Hirveä kurnutus ja keuliminen joka ilta.
Kuntosalin pukkarissa muka rankan treenin jälkeen huokailu, ihan vtn naurettavaa ja ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
rap/hip hop
Hip Hopista tulee aina ekana mieleen Lapinlahden Linnut ja Hippi Hip Hop.
Li:n, Minjan ja Sofian valitus.
Heh täällä on jo lueteltu paljon.
Jenkkisomettajien puhetyyli jossa korostetaan S-kirjainta. ja lisäksi tälläinen klassikkofraasi "aaand... yeah" loppuintonaatiolla.
Purkan jauhaminen suu auki, köhiminen, aivastelu, karjuminen esim. jos joku pelaa sotapelejä koneella kuulokkeet päässä. Räkimisäänet, ruan maiskuttelu, omenan syöminen liian isoin haukkauksin. Maiskutteleva vetinen puhetyyli radiojuontajalla.
terv. misofoonikko
Naapureiden seksiääntely, taas viime yönä heräsin aamuyöstä sellaiseen möykkään ja kirkumiseen. Eikö yhtään voisi huomioida, että muut nukkuvat?
kynsien naputtelu esim pöytää vasten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirista lähtevät äänet. Ai että vihaan koiria.
Lasten äänet. Omia lapsia on ja varmaan sen takia olen alkanut vihaamaan lapsia. Eihän nuo pysy hetkeäkään hiljaa vaikka kuinka käskisi. Eikä ole edes mitään "kirjainyhdistelmiä" näillä.
Periaatteessa tykkään koirista ja ne tykkäävät yleensä minusta, MUTTA, kun tule aamulla yövuorosta pelastettuani kolmen ihmisen hengen, niin olisiko liikaa vaadittu, että kolme koiranulkoiluttajaa eivät pysähtyisi haukuttamaan ja tappeluttamaan suloisia lemmikkejään keskelle tietä juuri minun taloni kohdalle ainoana syynä juoruta juuri siinä, kun parinkymmenen metrin päässä on metsikkö, jonne voisivat mennä😰
Kannattaa laittaa ikkunaan kyltti: TÄÄLLÄ NUKKUU SANKARI!
Vierailija kirjoitti:
raketti insinöörien älämölö.
Tämä. Kaikki bussi- ja junamatkat saa kuunnella jonkun tuollaisen kailotusta puhelimeen. Mihinkähän kaivokseen ne soittaa, kun siihen luuriin pitää aina huutaa.
Muutaman tunnin yhtäjaksoinen koiran haukunta.
Trumpin puheet.
Lässyttävä venyttelevä miesvauvan jokeltelu. Ja jotkut taputtaa sen sekoiluille.
Basson jumbsutus täysillä naapurista.
Katri Helena