Äänet, jotka saavat hulluuden partaalle
Minulle tällainen ääni on ehdottomasti maiskuttelu, ahmiminen ja jatkuva örähtely - yleensäkin moni ääni, joka liittyy ruokailuun.
Kommentit (1052)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin äijän ääni ja tapa huutaessaan (usein ja usein öisin) perheelleen/vaimolleen päättää lause pisteen sijaan kummalliseen ö-äänteeseen. Tyyliin: itte olet koukussa-ö! Tapa ittes -ö! Kukaan ei tätä kestä -ö!
Nauroin tälle ihan hulluna :D
Minulla oli aikoinaan naapurina mies, joka korvasi kaikki A-kirjaimet puheessaan Ä:llä ja oli tietysti hirveän kovaääninen. Sitä Ä-huutoa oli jotenkin ihan uskomattoman raskasta kuunnella, vaikka aluksi varsinkin kiroilu nauratti. "Tää kähvi mäistyy ihän säätänän päskältä!"
Ei varmaan tarvitse edes kertoa, että mies nauroikin tyyliin ÄHÄ-HÄHÄ-HÄHÄ.
:DDDD repesin näille täysin! Ps. Toivottavasti alakerran naapurit ei kuulleet mun naurua.
Tuon takia minulta jäi aikoinaan kuuntelematta Garbo-bändi, vaikka biisit kuulostivatkin muuten suht ok tekeleiltä. Ei sen puoleen, ei nuo Elorannan soolobiisitkään kuulosta siltä, että voisin kuunnella niitä täysin ärsyyntymättä.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan narisevaa, kovaa, pissismäistä puhetyyliä. Asun Hgin keskustassa, joten tältä on vaikea välttyä ilman kuulokkeita, joita pidänkin aina ulkona ollessani.
Joku vielä potkasee sut metron portaita alas xD Kun et kuule tai huomaa mitään. Kuoliks se täti joka viimeksi potkaistiin?
Kaikki annetut äänet vasemmistolle ja vihreille vi tuttaa minua suunnattomasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kurkun selvittely äänet. Jatkuvasti yskitään ja köhitään. Yskäisi kerralla kunnolla ettei tarvis koko ajan: " köh köh".
Epätasapainossa oleva astma aiheuttaa tätä.
Ei kuule kiinnosta mikä sitä aiheuttaa. Mene lääkäriin! KÖH KÖH KÖH KÖH KÖH KÖH mutku mulla on KÖH KÖH YYYYÄÄÄRG KÖH KÖH
Keski-ikäisten ukkojen ähinä. Ähistään kun istutaan alas, ähistään kun noustaan ylös, ähistään kun ollaan nielastu, ähistään ennen kuin sanotaan mitään ja ehdottomasti sen jälkeen. Miksei voi hengittää normaalisti?
Moottoripyörät, koppimönkijät, mopot, koirat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiran jatkuva haukkuminen/räksyttäminen.Kuinka ihmeessä jotkut jaksaa kuunnella sitä..
Kyllähän se ärsyttää, mutta ennen kaikkea käy sääliksi koiraa. Nämä pihojen krooniset aamusta iltaan räkyttäjät ovat yleensä todella turhautuneita ja tylsistyneitä, täysin vailla aktivointia.
Ei käy kyllä yhtään sääliksi sitä koiraa vaan tekisi mieli lyödä kirves sen päähän pystyyn niin tulee vihdoin rauha ja hiljaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheutan nyt varmasti tällä palstalla p*skamyrskyn, mutta kyllä vauvan huutoitku on ääni joka saa hulluuden partaalle.
Yleensäkin pikkulasten äänet. Mitä pienempi lapsi, sen kauheampia ääniä niistä lähtee. Youtubessa on jokin kauhea (raskaustesti?)mainos, jossa vauvat jokeltelevat, tulee kauhea kiire lyödä äänet pois päältä kun se alkaa. Puistatus!
Mua raivostuttaa urheilustudioissa olevat kimittävät naistoimittajat
Ihmisen ääni muuttuu vanhetessaan. Ehkä myös seurustellessaan panostaa hillitympään itseilmaisuun. Nuoren naisen pehmeä samettinen kujertelu muuttuu viisikymppisenä äreäksi määkimiseksi, joka vain kutistuu kun näitä on samaan aikaan useampi koolla. Viinin ja oluen ahkera käyttö myös karhentaa naisen ääntä.
Kannattaa ehdottomasti tutustua valitun kumppaniehdokkaan äidin kailotukseen, ennen kuin tekee lopullisen päätöksen. Sama pätee aviomiesehdokkaisiin: jos anoppilassa mies on alistuva tallukka, samaa voinee odottaa aviomiesehdokkaaltakin.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti äpärien huuto, itku ja kiljunta. Pahinta on kun se tapahtuu lentokoneessa, autossa tai linja-autossa jossa sitä ei pääse pakoon.
Onko äpärien huuto erilainen kuin avioliitossa syntyneiden ja kuinka erotat huudot?
Vierailija kirjoitti:
Naapurin somaleiden älämölö
Virolaisten molottava huutopuhuminen on kans ärsyttävää, ei normaalia keskusteluääntä vaan sellaista tauotonta molotusta.
Akateeminen narina. Ei helvetti, ulkopoliittisen instituutin asiantuntijoita ei kuuntele Erkkikään!
Vierailija kirjoitti:
Jos kokee olevansa erittäin herkkä äänille kannattaa googlailla termiä misofonia. Itseä ainakin helpotti iän myötä ja termiin tutustuttuani ääniherkkyys. :)
Koulussa oli muutenkin keskittymisvaikeuksia ja sitten vielä joku jalan naputus tai kynsinauhan mässytys ajoi hulluuden partaalle🙈
25v Nainen
Misofonia on eri asia kuin se ettei voi muuten vain sietää ärsyttäviä ääniä ei kaikkea voi laittaa misofinian piikkiin.
viheltely, kuole. miehet tekee tätä ulkona hyi saasta.