Äänet, jotka saavat hulluuden partaalle
Minulle tällainen ääni on ehdottomasti maiskuttelu, ahmiminen ja jatkuva örähtely - yleensäkin moni ääni, joka liittyy ruokailuun.
Kommentit (1052)
Lapsi joka puhuu huutamalla. Ääni kuuluu ison ravintolasalin toiseen päähän häiritsevän kovaa, vaikka salissa on väliseinäkkeitä.
Onkohan hänen vanhempansa jo kuuroutumassa?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kurkun selvittely äänet. Jatkuvasti yskitään ja köhitään. Yskäisi kerralla kunnolla ettei tarvis koko ajan: " köh köh".
Epätasapainossa oleva astma aiheuttaa tätä.
Äänekkäät lapset. Kaikenlainen maiskutus ja lurppiminen syödessä. Koiran räksytys. Ja kaappikello.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon nariseva ääni
Mitenkäs se ei vaivannut riiausaikana, vai otitko sian säkissä?
Viritettyjen ja äänenvaimentamattomien mopojen edestakainen kaahailu yötä päivää asuntoni vieressä olevalla yleisellä tiellä.
Erityisen "ihanalta" tämä kakofonia kuulosti heinäkuun helteillä, kun olisin halunnut yöllä tuulettaa huusholliani.
Kovaäänisen mopon pärinä kun joku ylämäkeä ja kone huutaa äärimmillään. Ympärillä kerrostaloja ja ääni kaikuu tajunnanräjäyttävällä tasolla varmaan 1/2 km säteillen. En tajua miten sen koll7n vanhemmat ei puutu asiaan. Miten nykypäivänä tieliikenteessä saa ajaa noin kovaäänisillä vehkeillä. Ihan hirveetä.
Jos minä menisin tuonne tienposkeen pärisyttämään jotain kovaäänistä härpäkettä ni joku soittaa poliisit heti ja saisin sakot metelin aiheuttamisesta.
Se ääni on jotain niin hirveetä että saa oikein rytmihäiriön aikaan. Miks joku naapuri ei voi hajottaa sitä rakkinetta yöllä, sadat ihmiset joutuu kärsimään kun 1 poika päryyttää sitä saatavana härveliä päivittäin ees taas.
Lasten kiljuminen ja yhtäkkinen kiljahtelu jossain kaupassa tai muualla missä kaikuu. Se ihan sattuu korviin. Ja vielä enemmän vitutusta lisää se että vanhemmat ei reagoi mitenkään, ei siis sano vaikka että "ssssshhhh" ei saa kiljua, pitää olla hiljaa ettei häiritä muita.
Olen joskus joutunut suurinpiirtein pakenemaan kaupassa toiseen päähän kun en kestä sitä kiljumista.
Vierailija kirjoitti:
Vihervassujen paskan lässytys uutisissa ja kaikkialla saa hermot niiiin tiukalle, etten koskaan katso uutisia, mutta mies katsoo.
Ja sit kaikki uskoo aivan sokeasti mitä pskaa meille syötetään... Sit niitä haukutaan ja solvataan jotka on kriittisiä pohtijoita. Työpaikalla vaikea välttyä mm sotauutisilta, en kuuntele radiota enkä katso uutisia progandan takia Ja vielä sokeasti väitetään ettei Suomessa muka propagandaa ole!!
Vierailija kirjoitti:
Koirista lähtevät äänet. Ai että vihaan koiria.
Lasten äänet. Omia lapsia on ja varmaan sen takia olen alkanut vihaamaan lapsia. Eihän nuo pysy hetkeäkään hiljaa vaikka kuinka käskisi. Eikä ole edes mitään "kirjainyhdistelmiä" näillä.
Lasten jotka rääkyy ja huutaa ihan huutamisen ilosta, se ääni ei ole edes normaalin lasten riemunkiljahdusta vaan minuutti/ tuntikausia kestävää tauotonta rääkymistä ja ulvontaa.
Niitä TRIVACO-mainoksia tungetaan jokaiseen iltalehtien videoihinkin. Se on jo henkistä väkivaltaa.
Niiden katsomisesta pitäisi saada korvausta kivusta, särystä ja kärsimyksestä.
Koris ja muut pallopelit postimerkin kokoisella rivarin pihalla.
Basson jytke.
Kaikki soitinharjoitukset. Pahimmasta päästä nokkahuilu, kun sitä tavallisesti soittaa joku alakoululainen, joka ei todellakaan saa siitä soittimestaan yhtään sulosointua ilmoille.
Lastenohjelmien kimeät puheäänet ja miksi mainoksissa pitää lähes aina huutamalla puhua
Niitä TRIVACO-mainoksia työnnetään jokaiseen iltalehtien videoonkin. Niiden katsomisesta pitäisi saada korvausta kivusta, särystä ja kärsimyksestä.
Haitarin soitto, hermostun. Onneksi kuulee harvoin eikä tarvitse käydä harmonikkakilpailuissa eikä suvussa ole pelimanneja. :)
Mersun (W214) törmäysvaroitin kun auto luulee että olen törmäämässä johonkin vaikka en ole.
Radio päällä keittiössä (Radio Suomi tai Radio Yle 1) ja sitten sieltä lähtee soimaan "Suomi-räppiä". Voi Jeesus Kristus, miten voi mennä usko ihmisyyteen ja elämään nopeasti.
Huoltoyhtiön lehtipuhallin ryhmä, joka puhaltaa lehtiä syksyllä ja keväällä kymmeniä kertoja pitkään. Ennen harvoitiin parilla kerralla yhden ihmisen toimesta kaikki lehdet, ääntä tuskin kuuli. Nyt terroriryhmä katsoo oikeudekseen herättää lomailijat, sairaat jms. milloin tahansa. Desipelit ovat korkeita, sillä etätyön kokouksessa oleminen tuottaa kuulemis ongelmia myös kuulijoille toisessa päässä. Muista tämän ryhmän meluamishärveleistä puhuamattakaan. Miten näistä tuli sallittuja toimia?
Vierailija kirjoitti:
Niitä TRIVACO-mainoksia työnnetään jokaiseen iltalehtien videoonkin. Niiden katsomisesta pitäisi saada korvausta kivusta, särystä ja kärsimyksestä.
Mitä? Onko Trivagolle tullut kilpailija? Kas kun en itse ole huomannut minkään Trivacon mainoksia yhtään missään, yleensä en niihin juuri kiinnitä huomiota, mutta tuo Trivago kyllä häiritsee joka välissä.
Koirista lähtevät äänet. Ai että vihaan koiria.
Lasten äänet. Omia lapsia on ja varmaan sen takia olen alkanut vihaamaan lapsia. Eihän nuo pysy hetkeäkään hiljaa vaikka kuinka käskisi. Eikä ole edes mitään "kirjainyhdistelmiä" näillä.