Oletko koskaan ollut putkassa?
Itse olen ollut kerran yhden yön varkaudesta epäiltynä, selvisi aikanaan että en ollut syyllinen.
Tuntui omituiselta kun mitään käytäntöjä ei selitetty, myöhemmin ajateltuna aika pelottavaa että kutsukelloon ei vastattu myöhään illalla. Oli nimittäin kuukautiset runsaimmillaan ja olisin tarvinnut suojia. Jos olisin "poliisin vanha tuttu" olisin tiennyt mainita asiasta ennen kuin ovi suljettiin ja valot sammutettiin hämmästyttävän aikaisin. Kuvitelkaa jos olisi ollut jokin sairaskohtaus...
Kommentit (32)
Useammin kuin te yhteensä. Tunnen putkat paremmin kuin omat taskuni 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoppoputkassa 15 vuotiaana. Muutamat hatarat muistikuvat on aika noloja. En tiennyt enkä tajunnut missä olin joten huusin ja potkin paikkoja suunnilleen paniikissa. Joku poliisi kävi pari kertaa huutamassa takaisin että ole hiljaa, täällä on muitakin (varmaankin, oli vappu). Aamulla herätessäni farkut oli nätisti viikattu tyynyksi. Myöhemmin ihmettelin kavereilleni että mitenkähän olin sen älynnyt tehdä niin tolkuttomassa kännissä, johon he naureskelivat että kytät varmaan riisui. Minua on aina ihmetyttänyt että miksi se oli heidän mielestään ihan luonteva selitys, että poliisi kävisi riisumassa teinityttöä.
Poliisit eivät tule putkaan. Eivätkä vie asiakasta sinne. Vartijoiden hommaa.
Pieni paikkakunta 80-luvulla, ei ollut erikseen vartijoita. Nro 15.
Olen ollut seitsemän kertaa.
Mies, 48v. kunnanvaltuutettu, ps.
Viitenä päivänä viikossa viimeiset 20 vuotta. Poislukien lomat.
ei siihen kutsuun vastata koskaan yöllä. oon ollut juoppoputkassa ja tiedän ihmisiä jotka on olleet.
Olin kerran tapaamassa asiakastani.
Kolme kertaa kun rupesi väsyttämään liikaa illan jälkeen ja nukahdin julkiselle paikalle. Kolmannen kerran jälkeen lopetin juomisen kokonaan.
En kertaakaan. Yhden kerran on kuulemma ollut lähellä laivaputka, mutta kaverit olivat ilmeisesti puhuneet vartijan päästämään mut hyttiin nukkumaan. XD Itse en muista tuosta mitään, olinko sammumispisteessä vai sammunut jo. Muistan sentään seuraavana päivänä harmitelleeni, että niin aikaisin sammuin, jäi kaikki kiva välistä.
Tämä teini-ikäisenä kultaisella 90-luvulla, kun ilman henkkareita pääsi jo 14-vuotiaana ruotsinlaivoille ja laivalipuissa oli väärät nimet ja syntymäajat, jotta niillä sai pyytää jonkun ostamaan alkoholia. Me 14-vuotiaat tytöt olimme siis yli nelikymppisiä miehiä lippujen mukaan.
Poliisit eivät tule putkaan. Eivätkä vie asiakasta sinne. Vartijoiden hommaa.