Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että 19-vuotias nainen istuu koneelle katsomaan iltapäivälehtien uutiset ja istuu samalla paikalla jo kolmatta tuntia?

Vierailija
20.06.2017 |

Alettiin seurustella aikaisemmin tässä kuussa eikä hänellä ole vielä tietokonetta. Hän pyysi lupaa lukea minun koneella uutiset ja siinä meni se ensimmäinen puoli tuntia. Lopun ajasta hän on lähinnä pelannut jotain selainpelejä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/14 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Itse istun koneella yli 10 tuntia päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä on ongelma koska...?

Vierailija
4/14 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia toi on.

Sen sijaan huolestuttaa enemmän ne miehet, jotka pelailevat koko päivän ja raivostuvat häviöstään niin, että paiskovat tavaroitaan seiniin sekä huutavat. Kun pyytää kiltisti, tekisitkö tätä ja tuota, on vastaus kohta. Todellisuudessa mitään ei tapahdu ennen kuin on joutunut huutamaan, kiristämään ja uhkailemaan koneen edessä möllöttävää otusta. Pahinta on se, etteivät ne reagoi mihinkään tietokoneen ulkopuoleiseen.

Vierailija
5/14 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tuntia, hah. Ite pelasin Simsiä tuon ikäisenä 14 h putkeen. Ehkä vähän normista poikkeavaa mutta ei tavatonta. Kaikki jotka on omistanut Simsin tietää.

Vierailija
6/14 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus vapaapäivinä yhdeksän aikaan aamulla istunut koneelle ja tuumannut, että vilkaisenpa äkkiä onko av-palstalla mitään kiinnostavia keskusteluja. Siitä sitten olenkin havahtunut seuraavan kerran joskus kahdentoista jälkeen...

Vierailija
7/14 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
8/14 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiko myös MV-lehden?

Vierailija
9/14 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä pitäisi välillä vähän liikkua, että välttyis tukoksilta. Nestettä paljon.

Vierailija
10/14 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapahtuu vanhustenhoitopaikassa niin normaalilta kuullostaa, valitettavasti : (

Vierailija
11/14 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi sitten tehdä? Ei kenellään riitä tekemistä tai jaksamista rynnätä paikasta toiseen 24/7.

Vierailija
12/14 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneella oleminen on tosi koukuttavaa joillekin. Kun koneen eteen kerran istuu hetkeksi, niin siihen sitten jääkin eikä saa mitään aikaiseksi sinä päivänä. Siksi itse pyrinkin (enkä aina tässä niin onnistu) tekemään päivän pakolliset asiat ennen kuin menen ekaakaan kertaa tietokoneelle.

Kun alkaa tehdä koneella yhtä asiaa, samalla tekee nopeasti jotain muutakin... ja aina löytyy lisää tekemistä. Kohta päivä onkin jo ohi.

Vierailija
13/14 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin normaalia, mutta ehkä vähän epäkohteliasta, jos viettää tuntikausia koneella jonkun luona vieraana ollessaan, mikäli hän ei noteeraa sinua mitenkään.

Vierailija
14/14 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niih, tv on tullut tarpeettomaksi kun vauvapaöstalla on mielenkiintoisempaa. Mutta että ton ikäsyä ei kiinnosta paneminen. Se se vasta erikoista on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän