Aion ottaa lapset mukaan häihin vaikka se kutsussa kiellettiin
En voi jättää lapsia hoitoon kun ei ole hoitajaa. Eipä ne oikein ilman äitiä pärjäisikään <3
Minun lapseni osaavat käyttäytyä, olen heidät itse kasvattanut. Ei kukaan häissä voi mieltään heistä pahoittaa. Uskon, että ystävni ymmärtää tämän.
Kommentit (32)
Villi veikkaus: tämä ikiaikainen provo ottaa jälleen kerran kovasti tulta...
Ja lapset saavat pelätä humalaisia aikuisia, tylsistyä, kun ei ole virikkeitä eikä ohjelmaa. Oletpa oikea vuoden äiti :)
Sä voit aina jättää ne häät väliin sen sijaan että viet ne pershedelmäsi sinne pilaamaan toisten suuren päivän.
Älä sit valita jos pentus näkee örveltäviä aikuisia
Vierailija kirjoitti:
Sä voit aina jättää ne häät väliin sen sijaan että viet ne pershedelmäsi sinne pilaamaan toisten suuren päivän.
Kuule tuollainen ilmaus lapsista on todella halventava. Itsekin olet ollut lapsi etkä varmasti haluaisi itseäsi noin kutsuttavan.
Ap
Mikset jää vain kokonaan pois? Itse en päästäisi sinua omiin häihini ollenkaan. En vaikka olisit matkustanut sinne toiselta puolelta Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Mikset jää vain kokonaan pois? Itse en päästäisi sinua omiin häihini ollenkaan. En vaikka olisit matkustanut sinne toiselta puolelta Suomea.
Minut kutsuttiin ja ystävä on rakas ja auttanut minua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule tuollainen ilmaus lapsista on todella halventava. Itsekin olet ollut lapsi etkä varmasti haluaisi itseäsi noin kutsuttavan.
Ap
Itsekkäälle ihmiselle voi sanoa noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos ystäväsi olisi sinulle rakas, kunnioittaisit hänen toiveitaan.
Mutta kai tajuat, että heille ei ole paikka ruokapöydässä eikä ruokaa?
Ja jos tynnit heidän kanssa pöytään, niin jotkut kutsutut vieraat jäävät ilman paikkaa...
Ei herranjumala voi lapsettomiin häihin viedä lapsia, järkikin sen sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja sinä vastapalvelukseksi rikot hänen pyyntöään ja roudaat muksut mukaan kuin mikäkin etuoikeutettu?
Aion osallistua ensi joulukuussa Linnan juhliin, vaikka en kutsua saisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja lapset saavat pelätä humalaisia aikuisia, tylsistyä, kun ei ole virikkeitä eikä ohjelmaa. Oletpa oikea vuoden äiti :)
Tylsistyminen on muuten nykyajan lapsille harvinainen kokemus, ja välillä peräti tarpeen.
Aion ottaa kolme kookasta, hyppiväistä ja villiä koiraamme mukaan rakkaan ystäväni häihin, koska kutsussa ei mainittu mitään koirista, enkä niiden riehakkuuden vuoksi saa niille ketään hoitajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja kaikesta hänen avustaan ja ystävyydestään sinä kiität häntä toimimalla juuri päinvastoin kuin hän toivoo? Vai oletko saanut häneltä erityisluvan viedä lapsesi hänen häihinsä?
No ilmoita nyt edes etukäteen ja kysy, äläkä ilmesty juhlapaikalle koko köörin kanssa. Kuten sanottu, niille sun pershedelmille ei ole siellä varattuna ruokaa eikä tekemistä, ja ohjelma voi olla lapsille sopimatonta.
Annan tälle provolle muuten 1/5, ja sekin tulee vain ja ainoastaan tuosta "eihän ne ilman äitiä pärjäisikään" kohdasta.
On väärin ottaa lapsia mukaan jos isäntäväki haluaa lapsettomat juhlat, sen sijaan lasten nimittely ala-arvoisin ilmaisuin antaa hyvin oudon kuvan ilmaisujen käyttäjistä. Jokainen on ollut joskus rääkyvä sinappikone jota on haukuttu ihan samalla tavalla silloisten aikuisten toimesta, kukaan ei ole syntynyt suoraan rationaaliseksi aikuiseksi.
Ap on idiootti ja tämä ketju provo.huono vielä.
Lievää yritystä. Kulunut aihe. 2/5.