Olafiaklinikken
Kommentit (654)
Tuosta William ja Noora -kuviosta yritetään tehdä jälkikäteen romanttisempaa kuin se oli. Eiliset isän vastustamiset ja tänään tuo kuva, jossa William sanoo rakastuneensa jo ykköskauden aikana.
Taisi taas Cengiz vahingossa paljastaa liikaa. Oli haastattelussa ilmeisesti sanonut, että katsojat eivät oikeastaan saa tietää, ovatko Sana ja Yousef yhdessä vai oliko kyseessä vain yhdet treffit... Eli ei ole tulossa enää Yousana-kohtauksia?
Vierailija kirjoitti:
Taisi taas Cengiz vahingossa paljastaa liikaa. Oli haastattelussa ilmeisesti sanonut, että katsojat eivät oikeastaan saa tietää, ovatko Sana ja Yousef yhdessä vai oliko kyseessä vain yhdet treffit... Eli ei ole tulossa enää Yousana-kohtauksia?
Mikä pettymys!!
It came out sweet, plain and simple. It was. It was some, you kinda don’t get to know if they’re together yet, or, they’re just one date, like, they’re good and that’s what you get to know. And that’s challenging, yeah.
:(
Koko kauden isoin pettymys on kyllä ollut Cengiz ja tämän suuri suu.
Vierailija kirjoitti:
It came out sweet, plain and simple. It was. It was some, you kinda don’t get to know if they’re together yet, or, they’re just one date, like, they’re good and that’s what you get to know. And that’s challenging, yeah.
:(
Pienen pieni toivonkipinä? Puhuu vain viitaten Maghribiin? :)
Mulla kyllä tulee niin ikävä Skamia. Vaikka mun omista lukioajoista on jo kuutisen vuotta, on tähän sarjaan ollut niin helppoa samaistua. Etityisesti Vilden hahmoon mä olen kiintynyt ja samaistunut todella paljon, ja se mua vähän surettaa, ettei me saatu Vilden kautta, sillä mä luulen, että siitä olisi voinut tulla jopa mun lempparikausi.
Ja sitten tämä mielipiteitä jakava Isak ja Even. Mä itse henkilökohtaisesti rakastan kolmoskautta, monien monien asioiden takia. Yksi mainittava asia olkoot se, miten koko Isakin lähipiiri hyväksyi hänen homoutensa, ja suurin konflikti asiasta käytiinkin Isakin itsensä sisällä. Ja musta on ollut nyt ihana seurata, miten Isak on noista ajoista kasvanut. Evenistä mä myös pidän, mutta mulle itselleni Isak oli näistä kahdesta se lemppari.
Ja mä olen niin kiitollinen Evenin päivästä, sillä me saatiin nähdä vähän Evenistä itsestään (hän pelkää, ettei ole tarpeeksi hyvä Isakille, ja mun mielestä siinä samassa klipissä myös nähdään, että hän totta tosiaan on tarpeeksi hyvä Isakille). Ja mä rakastan sitä Evenin synttärivideota Isakille, kiitos Julie.
Mä tykkään myös Yousanasta, Williamin ja Nooran suhteen olen aika kahden vaiheilla. Mutta, sehän tän sarjan kauneus onkin, että siellä on kaikille jotain - yksi samaistuu Nooraan, toinen taas Isakiin tai Sanaan.
Ja kiitos näistä keskusteluista, mä olen ollut mukana ekasta ketjusta asti, ja saanut näistä keskusteluista todella paljon. Ihanaa viimeistä Skam-perjantaita kaikille, alt er love ❤
Tosi harmi kyllä, jos Yousefia ei näy livenä loppubileissä. Kaikki muut hahmot paikalla, mutta päähahmon rakastettu on poissa kuvioista... Joku tekstari tai skypepuhelukaan ei tuntuisi kauhean kivalta kompromissilta siinä vaiheessa. Pettymys mikä pettymys. Ei voi muuta sanoa.
Siis ymmärrän kyllä tuon idean, että ei haluttu liian selvää loppua Sanalle ja Yousefille. Haluttiin jättää hieman arvailujen varaan, mutta kuitenkin näyttää, kuinka hyvä pari he olisivat. Ja sehän tuosta kohtauksesta nimenomaan välittyi: Yousef ja Sana sopisivat toisilleen hyvin. Mutta ehkä se, että sanotaan/näytetään suoraan ateistin ja m*sliminaisen päätyvän yhteen, olisi kuitenkin ollut liikaa joillekin?
Muakin vähän ärsyttää toi Cengiz.... Mun mielestä Sanan ja Yousefin välillä on aistittavissa tois kaunis tunnelma, ja heidän kiinnostus toisiaan kohtaan välittyy. Mutta sitten mua ärsyttää, kun Cengiz kulkee ympäriinsä hölöttämässä, miten on vaikeaa näytellä tunteita Imania kohtaan ja raahaa tyttöystävää mukaan kuvauksiin...
Jos verrataan Henrikiin ja Tarjeihin, mun mielestä he välittävät ihan älyttömän vahvoja tunteita ruudun läpi. Ihan käsittämätöntä, miten he pystyvätkään siihen, mä oikeasti aistin Isakin ja Evenin rakkauden niin vahvasti ruudun tälle puolelle. Ja nähdäänkö me heitä missään kertomassa, miten vaikeaa on välittää tunteita, tai Henrikin tyttöystävää mukana kuvauksissa? Ei. Kukin tavallaan, mutta mun mielestä toinen on hoitanut asian ehkä kypsemmin kuin toinen.
Miksi tässä ketjussa vielä keskustellaan, kun tehtiin aiemmin uusi S.K.A.M. joka oli jo pitkällä? Missä täällä nyt sitten keskustellaan?
Mä oon kyllä vähän pettynyt, jos Eva ja Jonas palaa yhteen. Tv-sarjat on täynnä pareja, jotka eroaa ja päätyy yhteen aina uudestaan, joten ykköskauden erilainen ratkaisu oli musta tosi hieno. Teinisarjassa oli minusta tosi hyvä näyttää, että kun suhde ei toiminut, he sitten oikeasti erosivat eivätkä palanneet enää yhteen. Ei mitään "we can make it work"-löpinää. Toki Evan ja Jonaksen suhde toimisi varmaan nyt paremmin kun aikoinaan, mutta musta tuntuu tosi väkinäiseltä, että lopussa kaikki olisi onnellisesti yhdessä. Ymmärrän, että halutaan kaikille hahmoille onnellinen loppu, mutta ei sen tarvitsisi tarkoittaa parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Cengiz oli kertonut myös, että Imanin kanssa työskentely oli tosi hauskaa, koska he ovat todella samanlaisia. Hulluttelevat ja naureskelevat jatkuvasti, eivätkä pelkää koskea toisiaan. Mutta eivät tietenkään Sanana ja Yousefina. Eli voi olla, että siinä halauskohtauksessa oli tosiaan Iman?
Miten niin eivät tietenkään Sanana ja Yousefina?
Miksi ihmiset haluavat Magnukselle klipin? Tylsä häröilijä, ei mitään juonikuvioita.
Vierailija kirjoitti:
Muakin vähän ärsyttää toi Cengiz.... Mun mielestä Sanan ja Yousefin välillä on aistittavissa tois kaunis tunnelma, ja heidän kiinnostus toisiaan kohtaan välittyy. Mutta sitten mua ärsyttää, kun Cengiz kulkee ympäriinsä hölöttämässä, miten on vaikeaa näytellä tunteita Imania kohtaan ja raahaa tyttöystävää mukaan kuvauksiin...
Jos verrataan Henrikiin ja Tarjeihin, mun mielestä he välittävät ihan älyttömän vahvoja tunteita ruudun läpi. Ihan käsittämätöntä, miten he pystyvätkään siihen, mä oikeasti aistin Isakin ja Evenin rakkauden niin vahvasti ruudun tälle puolelle. Ja nähdäänkö me heitä missään kertomassa, miten vaikeaa on välittää tunteita, tai Henrikin tyttöystävää mukana kuvauksissa? Ei. Kukin tavallaan, mutta mun mielestä toinen on hoitanut asian ehkä kypsemmin kuin toinen.
Imanin ja Cengizin kemia on mun mielestä ollut aivan loistava ja se on hyvin välittynyt noista kohtauksista. Olen tykännyt tästä parituksesta eniten. Ja Cengiz puhui tuossa haastattelussakin Imanista tosi ylistävästi, niin kuin muutkin pojat. Eli selvästi tykkää Imanista persoonana ja yhdessäolo on ollut heti luontevaa ja kivaa. Mutta selvästi se on ollut ongelma tyttöystävälle, koska Yousanakohtauksiin liittyen, kuten Nooran suuteluunkin liittyen, on tullut julkisuuteen heti kommentointia, kuinka paljon Cengiz rakastaa tyttöystäväänsä ja hän on se elämän nainen. Ja sitten vielä se omituinen synttärikohtaus ja sen jälkeen ilmestynyt instapäivitys, jossa taas korostetaan yhtenäisyyttä...
En ihan tajua, kuinka Cengiz voi siis tosissaan harkita näyttelijän töitä jatkossa. Tuo ei selvästi ole mitään pientä mustasukkaisuutta, vaan tullee olemaan ongelma myös jatkossa. Kantsis ehkä hoitaa tyttöystävän itsetunto ensin kuntoon, ennen kuin ottaa lisää rooleja vastaan. Muissa rooleissa tuskin hyväksytään tyttöystävän ottamista kohtaukseen mukaan, jotta tämä ei tuntisi oloaan liian mustasukkaiseksi tai katsota hyvällä jatkuvasti tuollaista kommentointia somessa, kun tv:ssä näytetään jokin romanttinen kohtaus Cengizin ja vastanäyttelijän välillä. Harvaa katsojaa kiinnostaa tietää tuollaisesta murehtimisesta ja stressaamisesta jokaisen romanttisen kohtauksen yhteydessä, vaan keskittyisivät mieluummin itse sarjaan. Ja kyllähän tuollainen leviää, kun somessa kommentoidaan ja seurataan ahkerasti sarjojen ja leffojen tapahtumia ja niissä esiintyviä näyttelijöitä.
Mä kyllä edelleen uskon että Yousef tulee juhliin, tavalla tai toisella.
Olihan se jo spotattu siellä kuvauspaikallakin jonkun instassa, mutta eihän sitä tiedä.
Ja tuohon Cengizin kommenttiin ettei halua olla uusi William, en todellakaan usko että Julie tarkoitti että tehdään siitä kusipää (btw William ei ole kusipää, en edellenkään ymmärrä tätä!) vaan lähinnä se the hahmo joka on ihan kaikkien huulilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cengiz oli kertonut myös, että Imanin kanssa työskentely oli tosi hauskaa, koska he ovat todella samanlaisia. Hulluttelevat ja naureskelevat jatkuvasti, eivätkä pelkää koskea toisiaan. Mutta eivät tietenkään Sanana ja Yousefina. Eli voi olla, että siinä halauskohtauksessa oli tosiaan Iman?
Sana ei ole yhtä vapaamielinen kosketuksen suhteen kuin Iman. Iman on todellisessa elämässä rennompi kuin Sana? Cengiz ja Iman pelleilessään yhdessä kameroiden ulkopuolella koskevat toisiaan enemmän kuin Sana ja Yousef kameroiden edessä?
Sanan ja Yousefin välillähän on lähinnä ohimeneviä (vahinko)hipaisuja, jos halausta ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Haha, niinpä! Päinvastoin, kertovat kuinka helppoa on näytellä rakastunutta toisen hahmoon, koska se hahmo on niin ihana. Tai pelleilevät Gullrutenissa kisscamin kanssa. Ja ovat silti molemmat ihan vain heteroita ja kavereita keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Balloonpoikien välinen kemia kieltämättä vaikutti tosi rennolta ja aidontuntuiselta. En olisi siis ihmetellyt, jos kyseessä olisi ollut oikea kaveriporukka.
Awws oi että, niin ihana tuo Williamin yöllä lisäämä yhteiskuva Nooran kanssa, kun kuvatekstinä on "in love since 2015" eli ykköskaudelta asti, vaikkei he silloin vielä pari olleetkaan. :)
Mutta eiväthän he 2015 olleet vielä rakastuneet, kun Williamkin sääti silloin vielä Vilden ja puolen Nissenin kanssa... Noora ainakin kiinnostui Williamista vasta kakkoskaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Sana ja Yousef vielä jännittävät fyysisen kontaktin ottamista? No eivät ehkä enää sen halauksen jälkeen, mutta siihen asti.
Eiköhän William tiedä itse parhaiten, että milloin tuo hetki on ollut. :) Eli ykköskauden aikana jossain vaiheessa. Pov oli silloin Evan, joten me muut voimme vain arvuutella mikä hetki se on lopulta on ollut. Ja onko sillä edes lopulta mitään väliä, lopputulos on tärkein!