Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olafiaklinikken

Vierailija
20.06.2017 |

Edellinen kai poistui?

Kommentit (654)

Vierailija
141/654 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö mikä tuo videolinkki williamin instan biossa on?

Eikö siellä ole ollut se the Penetratorsien russelåtiin tehty musavideo? Mulla näyttää poistettua videota, koska sisältänyt alastomuutta ja seksuaalista sisältöä, voisi olla se ainakin sisältönsä puolesta.

Niin tietysti, en muistanut koko videota, kiitos vastauksesta!

Vierailija
142/654 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumblr näköjään paikka josta löytyy Balloong poikien haastattelu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/654 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin vähän ärsyttää toi Cengiz.... Mun mielestä Sanan ja Yousefin välillä on aistittavissa tois kaunis tunnelma, ja heidän kiinnostus toisiaan kohtaan välittyy. Mutta sitten mua ärsyttää, kun Cengiz kulkee ympäriinsä hölöttämässä, miten on vaikeaa näytellä tunteita Imania kohtaan ja raahaa tyttöystävää mukaan kuvauksiin...

Jos verrataan Henrikiin ja Tarjeihin, mun mielestä he välittävät ihan älyttömän vahvoja tunteita ruudun läpi. Ihan käsittämätöntä, miten he pystyvätkään siihen, mä oikeasti aistin Isakin ja Evenin rakkauden niin vahvasti ruudun tälle puolelle. Ja nähdäänkö me heitä missään kertomassa, miten vaikeaa on välittää tunteita, tai Henrikin tyttöystävää mukana kuvauksissa? Ei. Kukin tavallaan, mutta mun mielestä toinen on hoitanut asian ehkä kypsemmin kuin toinen. 

Imanin ja Cengizin kemia on mun mielestä ollut aivan loistava ja se on hyvin välittynyt noista kohtauksista. Olen tykännyt tästä parituksesta eniten. Ja Cengiz puhui tuossa haastattelussakin Imanista tosi ylistävästi, niin kuin muutkin pojat. Eli selvästi tykkää Imanista persoonana ja yhdessäolo on ollut heti luontevaa ja kivaa. Mutta selvästi se on ollut ongelma tyttöystävälle, koska Yousanakohtauksiin liittyen, kuten Nooran suuteluunkin liittyen, on tullut julkisuuteen heti kommentointia, kuinka paljon Cengiz rakastaa tyttöystäväänsä ja hän on se elämän nainen. Ja sitten vielä se omituinen synttärikohtaus ja sen jälkeen ilmestynyt instapäivitys, jossa taas korostetaan yhtenäisyyttä...

En ihan tajua, kuinka Cengiz voi siis tosissaan harkita näyttelijän töitä jatkossa. Tuo ei selvästi ole mitään pientä mustasukkaisuutta, vaan tullee olemaan ongelma myös jatkossa. Kantsis ehkä hoitaa tyttöystävän itsetunto ensin kuntoon, ennen kuin ottaa lisää rooleja vastaan. Muissa rooleissa tuskin hyväksytään tyttöystävän ottamista kohtaukseen mukaan, jotta tämä ei tuntisi oloaan liian mustasukkaiseksi tai katsota hyvällä jatkuvasti tuollaista kommentointia somessa, kun tv:ssä näytetään jokin romanttinen kohtaus Cengizin ja vastanäyttelijän välillä. Harvaa katsojaa kiinnostaa tietää tuollaisesta murehtimisesta ja stressaamisesta jokaisen romanttisen kohtauksen yhteydessä, vaan keskittyisivät mieluummin itse sarjaan. Ja kyllähän tuollainen leviää, kun somessa kommentoidaan ja seurataan ahkerasti sarjojen ja leffojen tapahtumia ja niissä esiintyviä näyttelijöitä.

Kumma juttu, kun en itse ole Cengizin lausuntoihin törmännyt yhtä ainutta kertaa, ainut paikka jossa olen siitä lukenut on tämä palsta, vaikka kyllä seuraan käännöstwittereitä ja joskus katson hahmojen Instagrameja.

"Jos minä en näe enkä kuule, eivät muutkaan voi nähdä eikä kuulla."

Terveisin, strutsi pää kuopassa

En väittänyt näin. Mutta ei noihin lausuntoihin törmää, ellei kaivamalla kaiva. Itse en tosin ole niin innoissani tästä sarjasta, että jaksaisin tuntitolkulla käyttää aikaa taustojen selvittelyyn.

Se, mikä minua viestissäsi ihmetytti, oli tuo strutsi pää kuopassa. Minä nimenomaan en edusta tällaista, vaan seuraan kyllä sarjaa suhteellisen aktiivisesti. Mutta minusta on myös huvittavaa, että sinulle se, että tietää mitä Yousefin näyttelijä ja hänen tyttöystävänsä ovat sanoneet on mittari sille onko tynnyrissä vai ei. Kyseessä kuitenkin aika mitätön asia ja elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin fiktiivisen nuortensarjan henkilöhahmon Yousefin näyttelijän tyttöystävä.

Vierailija
144/654 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin vähän ärsyttää toi Cengiz.... Mun mielestä Sanan ja Yousefin välillä on aistittavissa tois kaunis tunnelma, ja heidän kiinnostus toisiaan kohtaan välittyy. Mutta sitten mua ärsyttää, kun Cengiz kulkee ympäriinsä hölöttämässä, miten on vaikeaa näytellä tunteita Imania kohtaan ja raahaa tyttöystävää mukaan kuvauksiin...

Jos verrataan Henrikiin ja Tarjeihin, mun mielestä he välittävät ihan älyttömän vahvoja tunteita ruudun läpi. Ihan käsittämätöntä, miten he pystyvätkään siihen, mä oikeasti aistin Isakin ja Evenin rakkauden niin vahvasti ruudun tälle puolelle. Ja nähdäänkö me heitä missään kertomassa, miten vaikeaa on välittää tunteita, tai Henrikin tyttöystävää mukana kuvauksissa? Ei. Kukin tavallaan, mutta mun mielestä toinen on hoitanut asian ehkä kypsemmin kuin toinen. 

Imanin ja Cengizin kemia on mun mielestä ollut aivan loistava ja se on hyvin välittynyt noista kohtauksista. Olen tykännyt tästä parituksesta eniten. Ja Cengiz puhui tuossa haastattelussakin Imanista tosi ylistävästi, niin kuin muutkin pojat. Eli selvästi tykkää Imanista persoonana ja yhdessäolo on ollut heti luontevaa ja kivaa. Mutta selvästi se on ollut ongelma tyttöystävälle, koska Yousanakohtauksiin liittyen, kuten Nooran suuteluunkin liittyen, on tullut julkisuuteen heti kommentointia, kuinka paljon Cengiz rakastaa tyttöystäväänsä ja hän on se elämän nainen. Ja sitten vielä se omituinen synttärikohtaus ja sen jälkeen ilmestynyt instapäivitys, jossa taas korostetaan yhtenäisyyttä...

En ihan tajua, kuinka Cengiz voi siis tosissaan harkita näyttelijän töitä jatkossa. Tuo ei selvästi ole mitään pientä mustasukkaisuutta, vaan tullee olemaan ongelma myös jatkossa. Kantsis ehkä hoitaa tyttöystävän itsetunto ensin kuntoon, ennen kuin ottaa lisää rooleja vastaan. Muissa rooleissa tuskin hyväksytään tyttöystävän ottamista kohtaukseen mukaan, jotta tämä ei tuntisi oloaan liian mustasukkaiseksi tai katsota hyvällä jatkuvasti tuollaista kommentointia somessa, kun tv:ssä näytetään jokin romanttinen kohtaus Cengizin ja vastanäyttelijän välillä. Harvaa katsojaa kiinnostaa tietää tuollaisesta murehtimisesta ja stressaamisesta jokaisen romanttisen kohtauksen yhteydessä, vaan keskittyisivät mieluummin itse sarjaan. Ja kyllähän tuollainen leviää, kun somessa kommentoidaan ja seurataan ahkerasti sarjojen ja leffojen tapahtumia ja niissä esiintyviä näyttelijöitä.

Kumma juttu, kun en itse ole Cengizin lausuntoihin törmännyt yhtä ainutta kertaa, ainut paikka jossa olen siitä lukenut on tämä palsta, vaikka kyllä seuraan käännöstwittereitä ja joskus katson hahmojen Instagrameja.

Eli seuraat siis Yousefin hahmoa, et näyttelijää nimeltä Cengiz.

En seuraa kumpaakaan.

Vierailija
145/654 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämä Noora-Evak-vastakkainasettelu alkaa? Lapsellista alkaa väittää, että Nooran ja Williamin suhde saa aikaan sen että kenelläkään muulla ei ole mitään väliä miten heitä kohtelee.

Eiköhän Vilde ollut ainut jota tässä jotenkin sattui, vai sattuiko edes kun aika lepsusti otti lopulta Nooran ja Williamin suhteen kun oli jo aiemmin tajunnut ettei William ole hänestä kiinnostunut. Etenkin ekalla kaudella pidin Vildeä todella ärsyttävänä ja naiivina, ja myös paikoittain ilkeänä töksäyttelijänä muun muassa Nooraa ja Sanaa kohtaan, vaikka he vain ja ainoastaan halusivat tukea. Nykyään on kuitenkin yksi lempihahmoistani ja on kasvanut mielettömän paljon.

Isak sen sijaan ei koskaan kunnolla edes pyytänyt anteeksi Evalta todella itsekästä käytöstään, pilasi Evan maineen ainakin hetkellisesti vain siksi, että kuvitteli pitävänsä Jonaksesta ja oli mustasukkainen heidän suhteestaan. Todella hyvä ystävä indeed. Isakinkaan kasvua en kiellä, mutta mielestäni Isak on edelleen todella etäinen hahmo, vaikuttaa välinpitämättömältä eikä ikimaailmassa olisi suhtautunut vaikkapa Jonaksen homouteen heterona samalla tavalla kuin Jonas suhtautui hänen homouteensa heterona.

Vierailija
146/654 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä edelleen uskon että Yousef tulee juhliin, tavalla tai toisella.

Olihan se jo spotattu siellä kuvauspaikallakin jonkun instassa, mutta eihän sitä tiedä.

Ja tuohon Cengizin kommenttiin ettei halua olla uusi William, en todellakaan usko että Julie tarkoitti että tehdään siitä kusipää (btw William ei ole kusipää, en edellenkään ymmärrä tätä!) vaan lähinnä se the hahmo joka on ihan kaikkien huulilla.

Onhan se aika kusipäistä teettää huppareita, joita jakaa kaikille panoilleen, jotta koko koulu ja kaupunki näkee, kenet on "merkattu". Ovatko Williamin ja P-Chrisin ihquttajat jo unohtaneet tämän? Oletteko koskaan ajatelleet, mitä sana "Penetrator" tarkoittaa?

- Kusipäistä oli myös se, mitä sanoi Vildelle säilyttääkseen kasvonsa jenginsä edessä.

- Kusipäistä oli myös Nooran kiristäminen treffeille pelleilemällä tämän ystävän kanssa.

William oli todella manipuloiva ihminen. Ihan turha väittää muuta.

Haloo, tässä puhutaan lukioikäisen pojan kasvutarinasta! Mun mielestä on outoa, että Williamin kohdalla ei ymmärretä tuota kasvutarinaa ja huomata hänessä tapahtunutta suurta muutosta käyttäytymisessään ja luonteessaan. Yhtälailla Isak oli ihan hirveä kusipää ykköskaudella, eri syistä tosin, mutta hänen kohdallaan ymmärretään täysin, että ihminen muuttuu ja kasvaa eikä hänen hahmoaan tuomita loppuiäksi aiempien tekojen takia...logiikka?

Ja kyllä mä ainakin tulkitsin, että Noorakin ihastui Williamiin jo ykköskaudella, vaikka ei sitä halunnutkaan itselleen tai etenkään muille myöntää. Että nuo Williamin "treffeille pakottamiset" sun muut ei mun mielestä nyt kovin vakavaa ole. :D

Williamin ja Isakin välillä on se iso ero, että Isak kasvutarinansa lopussa lähestyi itse Emmaa, jota hyväksikäytti tehdäkseen sovinnon. William pyysi anteeksi Vildeltä, vain koska käytti häntä välineenä Nooraa kiristääkseen. Ja sitten anteeksipyynnön jälkeen käytti Vildeä lisää hyväkseen, koska Noora ei halunnut tavata. Jos William olisi ollut kunnon tyyppi pohjimmiltaan, olisi hän jättänyt Vilden rauhaan Nooran lupauksen rikkomisesta huolimatta. William teki ehkä eilisessä klipissä Nooran suhteen parannuksen, mutta muiden ihmisten suhteen ei ole (vielä) annettu tietoa asenteen muutoksesta. Pyytääkö William vielä anteeksi Vildeltä aidosti? Saa nähdä... Mutta ehkä faneille on tärkeintä juurikin tuo Noora-William-suhteen korjaantuminen ja siksi käytöksellä muita hahmoja kohtaan ei ole mitään väliä.

Koska Isak pyytää kunnolla anteeksi Evalta sitä millaisen kurimuksen laittoi Evan läpi? Entä milloin pyytää anteeksi valehtelua? Suhteen rikkomista? Ystävän esittämistä? 

Vierailija
147/654 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Isak pyysi anteeksi Evalta kolmannen kauden lopussa.

Vierailija
148/654 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko tämä Noora-Evak-vastakkainasettelu alkaa? Lapsellista alkaa väittää, että Nooran ja Williamin suhde saa aikaan sen että kenelläkään muulla ei ole mitään väliä miten heitä kohtelee.

Eiköhän Vilde ollut ainut jota tässä jotenkin sattui, vai sattuiko edes kun aika lepsusti otti lopulta Nooran ja Williamin suhteen kun oli jo aiemmin tajunnut ettei William ole hänestä kiinnostunut. Etenkin ekalla kaudella pidin Vildeä todella ärsyttävänä ja naiivina, ja myös paikoittain ilkeänä töksäyttelijänä muun muassa Nooraa ja Sanaa kohtaan, vaikka he vain ja ainoastaan halusivat tukea. Nykyään on kuitenkin yksi lempihahmoistani ja on kasvanut mielettömän paljon.

Isak sen sijaan ei koskaan kunnolla edes pyytänyt anteeksi Evalta todella itsekästä käytöstään, pilasi Evan maineen ainakin hetkellisesti vain siksi, että kuvitteli pitävänsä Jonaksesta ja oli mustasukkainen heidän suhteestaan. Todella hyvä ystävä indeed. Isakinkaan kasvua en kiellä, mutta mielestäni Isak on edelleen todella etäinen hahmo, vaikuttaa välinpitämättömältä eikä ikimaailmassa olisi suhtautunut vaikkapa Jonaksen homouteen heterona samalla tavalla kuin Jonas suhtautui hänen homouteensa heterona.

Oletko mukana käsikirjoitustiimissä kun tiedät varmaksi miten hetero-Isak olisi suhtautunut Jonaksen homouteen?

Vierailija
149/654 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei taida tulla klippiä:( tai sitte jos tulee nii se on Yousefin. En usko että näin "myöhään" tulisi enää kenenkään muun

Vierailija
150/654 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään ei taida tulla klippiä:( tai sitte jos tulee nii se on Yousefin. En usko että näin "myöhään" tulisi enää kenenkään muun

Toisaalta perjantaiklipit ovat tulleet aika usein myöhempään. Toivottavasti myöhäinen klippi tarkoittaa myöhäistä matkalaista.

Tai sit tosiaan ei tule klippiä ollenkaan. :(

Vierailija
151/654 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän ei tule edes mitään viestittelyä? 

Vierailija
152/654 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän ei tule edes mitään viestittelyä? 

Iso ylläri tulossa?

(Yousef, Yousef, Yousef...)

Vierailija
153/654 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä viipyy klippi 😶

Vierailija
154/654 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

16.55 tulis Turkista lentokone Osloon... :D

Vierailija
155/654 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis joooooo :(

Vierailija
156/654 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16.55 tulis Turkista lentokone Osloon... :D

Haha! No tää nyt olis jo vähän liikaa... ;D

Vierailija
157/654 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti suositella yhtä ficiä, jos jotakuta muutakin innosti nämä Yousana-ficit. Nämä olivat mun mielestä hyvin kirjoitetut. Ilmeisesti jatkoa tulossa myös.

1. osa:

http://archiveofourown.org/works/11174766

2. osa:

http://archiveofourown.org/works/11278830/chapters/25226727

Vierailija
158/654 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mukana käsikirjoitustiimissä kun tiedät varmaksi miten hetero-Isak olisi suhtautunut Jonaksen homouteen?

Tarkoituksena oli kuvata Isakin luonnetta. Äkkipikainen, ja helposti myös tuomitsee muit, tekee johtopäätöksiä hyvin pienestä ja hätiköidysti, mm. se Mikaelin kimppuun käyminen jossa itse lopulta saikin turpaan.

Se on kuitenkin sanottava, että pidin Isakin roolista tällä kaudella hyvin paljon. Aiemmin tuntui, että olivat Sanankin kanssa tekemisissä vain siksi, koska olivat yhteisillä biologian tunneilla ja Isak tarvitsi apua, mutta nyt oli hyvin mukava nähdä, kuinka lojaali hän oli Sanalle siinä Facebook-viestijupakassa. Otti syyt niskoilleen arvaten, että Sanalla oli jokin syy tehdä niin, koska piti Sanaa järkevänä ja hyvänä ihmisenä mitä hän onkin. Ja heidän keskustelunsa penkillä oli aivan ihana.

Vierailija
159/654 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka toi on??

Vierailija
160/654 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla eskild?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi