Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Nuori elämänsä alussa oleva mies tarvitsee nyt apua

Vierailija
20.06.2017 |

Muutin juuri omilleni asumaan ja huomasin etten osaa pestä pyykkiä. Katselin pyykkituvan ohjekirjaa ja googlasin netistä, mutta en saanut mistään selkoa. Olen ainoa lapsi ja äitini on aina pessyt perheemme pyykit, mutta nyt pitää opetella pesemään itse. Olen pian 17 vuotta täyttävä nuorimies, joten älkää tuomitko. Olen lajitellut valko- ja väripyykit ja kävin jo ostamassa pesunestettä, pulveria ja huuhteluainetta. Kumpaa suosittelette pulveria vai nestmäistä ja mitä virkaa huuhteluaine hoitaa ja milloin se kuuluu lisätä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukoneethan tulevat maista joissa on erilaista vettä kuin täällä,on mahdollista ettei tavallinen huuhtelu riitä poistamaan pesuainejäämiä.

Vierailija
22/23 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, älä välitä, minun mies on 53 vuotias, eikä ole vielä koskaan käynnistänyt itse pyykinpesukonetta:D

Ja sinä täällä kehua retostelet vielä asialla!? Häpeäisit saatana! Eikö mitään moraalia ihmisillä.

Rauhotu nyt hyvä ihminen:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhteluaine tulee siihen lokeroon jossa on joku kukanmuotoinen tms symboli. Jos haluaa tuoksuvaa pyykkiä. Vähemmän on parempi annosteluissa. Treenikamoille voi laittaa huuhteluaineeksi puoli desiä tai desin väkiviinaetikkaa. Ei kulu elastaanit. Upea nuorimies!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi