Täällä junassa on suomalainen nainen joka puhuu äänekkäästi espanjaa puhelimeensa :-O
Kommentit (32)
Heti kuin olet sulatellut puhelimet minulle oikeaoppisesti camelinpaska.
Puhuu vaikka espanjalaisen miehensä kanssa? Tuskin lukee av:ta samalla kun puhuu...
Suomalainenkin saa puhua kaikkia niitä kieliä mitä osaa tai harjoittelee.
Luuletko että nainen palstailee samalla, vai mikä tän aloituksen pointti on?
Ei hitto taas mikä näyte idiotismista tää aloitus! 😃😃😃
Käyttäjä5691 kirjoitti:
Naamasta näkee, että on suomalainen.
Voisitko lopettaa?
Naamasta näkee?,siis turvonnut?
Jos olisit asunut Espanjassa, niin tietäisit että siellä ei ääntä säästellä ja kuiskita. Vrt suomalaiset romanit.
Vierailija kirjoitti:
Puhuu vaikka espanjalaisen miehensä kanssa? Tuskin lukee av:ta samalla kun puhuu...
Miksi sillä olisi espanjalainen mies? Miksei suomalainen? Olemmehan Suomessa.
Ehkä se haluaa kaikkien näkevän miten kielitaitoinen hän on.
Onhan se noloo, jos Seija kuvittelee olevansa Carmen.
kysy siltä et oisko sillä pyllyn rapsutinta ko sun pyllyä kutittaa ni paljo sen asiat
Näyttääkö kauniilta? Sergiolle ei kelpaa av-mamma.
haha. osaan italiaa ja kerran junassa nainen mustan lapsensa kanssa kävi läpi mustsukkaisuusdraamaa lapsensa isän kanssa. koko matkan tampereelta ouluun vänkäsi ettei ole menossa tapaamaan miestä vaan siskonsa luo .... 20 minuuttia oli hauskaa kuunnella, mutta kävi tylsäksi ja meinasin mennä sanomaan naiselle , että minä ja moni muukin ymmärtää mitä puhut :D
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Ehkä se haluaa kaikkien näkevän miten kielitaitoinen hän on.
Miten sen näkee? Naamahan sillä oli suomalainen.
Vain kielitaidoton voi tehdä tuollaisen aloituksen.
On se herran ihme, että suomalainen puhuu muuta kuin suomea! 😳 😄
No täytyy myöntää, että mulle on kyllä ihan kidutusta joutua kuuntelemaan esim. bussissa jonkun suomalaisen tankeroenglantia (”the” lausutaan niin kuin kirjoitetaan ym.) 😩
Siis ajatella, suomalainen ihan oikeasti puhuu muunmaalaisen ihmisen kanssa ja vieläpä julkisesti!! Mihin tämä tällainen hirveys vielä johtaakaan??
Jos se puhelun toinen puhuja on espanjalainen, olisko mitenkään mahdollista...? 😃