Täällä junassa on suomalainen nainen joka puhuu äänekkäästi espanjaa puhelimeensa :-O
Kommentit (32)
Mikä sinua vaivaa? vaikka näytänkin suomalaiselta, olen puoliksi espanjalainen! Oletko tuo hieman päästä harmaantunut pullukka joka mulkkas mua vihaisesti?
Ai kauheeta! Voin vaan kuvitella millaisen raivon partaalle olen saanut muut junamatkustajat joskus matkalla toimistolle kun on asiakas tai kollega ulkomailta soittanut.
Niiden kanssa olen puhunut venäjää ja jopa ranskaa. Vaikka olen ihan suomalainen! Olen jotenkin ihan tyhmästi ajatellut että samalla annan itsestäni ja firmastamme myönteisen kuvan ja ylläpidän omaa kielitaitoani. En edes usko kuiskineeni, koska junassa nyt muutenkin on melua ja hälyä ja kenttä välillä huono.
Muuten ehkä nyt hävettäisi, mutta kielitaito on yksi niistä asioista jotka tuovat mulle pöytään sekä leivän että kaviaarin sen päälle. Joten enpä taida viitsiä, ap nyt on vaan hyvä ja sopeutuu siihen että Suomi on osa maailmaa ja yhteyksiä täytyy ylläpitää vähän naapuritölliä kauemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö kauniilta? Sergiolle ei kelpaa av-mamma.
Sellainen bulldogin näköinen blondi kumminkin. Rehannut slummisulhasensa kotikonnuiltaan ja esittänyt rikasta kunnes ukko on tajunnut tulleensa kusetetuksi. Näitä riittää.
Käyttäjä5691 kirjoitti:
Naamasta näkee, että on suomalainen.
Voisitko lopettaa?
Oletko aivan varma, että hän siinä samalla lukee netistä av-palstaa?
Millainen on naama, josta näkee suomalaisuuden?
Muiden ihmisten elämähän on vain sinua varten lavastettua showta.
Käyttäjä5691 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuu vaikka espanjalaisen miehensä kanssa? Tuskin lukee av:ta samalla kun puhuu...
Miksi sillä olisi espanjalainen mies? Miksei suomalainen? Olemmehan Suomessa.
On tavannut vaikka opiskellessaan ja ovat asettuneet Suomeen?
T. italialaisen kanssa naimisissa
Kerran junassa espanjalaiset nuoret miehet keskustelivat kovaan ääneen seksikokemuksistaan ja arvostelivat kumppaneitaan. Istuin vieressä. Luulivat, ettei kukaan Helsingissä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran junassa espanjalaiset nuoret miehet keskustelivat kovaan ääneen seksikokemuksistaan ja arvostelivat kumppaneitaan. Istuin vieressä. Luulivat, ettei kukaan Helsingissä ymmärrä.
Puhuivatko suomalaisista panoistaan?
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua vaivaa? vaikka näytänkin suomalaiselta, olen puoliksi espanjalainen! Oletko tuo hieman päästä harmaantunut pullukka joka mulkkas mua vihaisesti?
Pahastipa on ihon alle päässy, kun vielä vuodenkin jälkeen muistat tapauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuivatko suomalaisista panoistaan?
Eivät maininneet kansallisuuksia. Ehkä olivat muita Erasmus-vaihtareita.
Jos naisen rantapoika on jäänyt sinne Kanariansaarille.
Jos vaikka siihen, että asiaa pitää puida vielä vuosi tapauksen jälkeen.