Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi mittailee läskejäni kesämökillä, mitä tehdä?

Vierailija
20.06.2017 |

Olen yrittänyt aina pukeutua peittävästi anopin nähden, mutta joka kesä kesämökillä on "pakko" saunoa ja uida anopin nähden. "Pakko" siksi, koska muuten jankutuksesta (koko miehen perhe jankuttaa ja lapset kiljuu "uimaan, äiti!" ) ei tule loppua ja vaikutat oudolta, jos et koko aikana mökillä halua mennä yhteissaunaan tai uimaan.

Joka kerta tämän jälkeen läskejäni on "arvioitu" kahvipöydässä tähän tyyliin: "voi kun minä olen lihonut, sinun ikäisenä painoin 49 kiloa, oi niitä aikoja. Sinulla taitaa olla vielä muutama kilo ylimääräistä? Oletkos millaista jumppaa tehnyt viime aikoina?"

Minulla on kolme lasta, enkä ole mikään supersporttinen. Olen aina ollut vähän pullea, eikä itsetuntoni ole vieläkään mikään loistelias. Miten saisin unohdettua pahan mielen, joka tästä huomauttelusta tulee? Pitäisikö sanoa ilkeästi vastaan?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto mikä karsea anoppi. Oletko puhunut tästä miehesi kanssa?

Vierailija
2/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot "itsepähän läskini kannan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäänsä vietät aikaa samalla mökillä??

Vierailija
4/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö tuki tuollaisen junttiämmän turpa?

Miksi kuuntelet tuollaista? Ei tuulisi kuuloonkaan jakaa elämä miehen kanssa kuka antaisi äitinsä käyttäytyä noin, epäkunnioittava omaa vaimoa ja lastensa äitiä. Sinun läskisi tai mikään muukaan ei kuulu anopillesi, piste. Luu kurkkuun tuollaiselle idiootille.

Vierailija
5/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinulla on noin niinkun äitinäkin velvollisuus saada tuollaiset puheet loppumaan; lapsien ei tarvitse saada mallia muiden vartalon arvostelemisesta tai siitä mikä on "ylipainoa" jne.

Oletko seurueen ainut, jolla on vähän ylimääräistä? Mites miehet? Voithan ensin sanoa, että "me ton Pertin kanssa taidetaan olla sellaisia, että ei pienestä nipoteta" Ja "Yrittääkös Pertti jollain jumpalla?" Vähän alhaista ehkä, mutta usein miehet ei ole niin moksiskaan (tämän joudut tietenkin arvioimaan itse) ja anoppi ehkä huomaa, että nostaa sinua tikunnokkaan.

Itse veisin anopin sivummalle ja sanoisin, että meillä ei kotona puhuttu kenenkään ulkonäöstä ja painosta arvostellen, ja arvostan äitiäni suuresti siitä. Haluan opettaa saman mallin lapsilleni, joten lasten seurassa ei mitään karja-arvosteluita suoriteta. Jos on pakko, niin kahden kesken, mutta kuten totesin niin itse olen oppinut sellaiset käytöstavat, että kyseinen kanssakäyminen on asiatonta. Harmi, jos sinä et.

Vierailija
6/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että ei rypisty niin aikaisin ihan rusinaksi kun on tarpeeksi lihaa luiden päällä

Vierailija
7/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan että mitä haet minun haukkumisellani? Jos ei se lopu, meidän perheemme voit unohtaa. Minusta tuntuu pahalle että aina nähdessämme yrität pahoittaa mieleni. En voi ottaa sitä riskiä että rupeat heikentämään lasten itsetuntoa kommentoimalla heidänkin ulkonäköään.

Luulisi anopin hiljenevän.

Vierailija
8/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se anoppi tällä kertaa raivostu? Mitä tehdä?

Kuinkahan monta vuotta tämä mitä tehdä -avaus on täällä ollut käytössä.

Vierailija
9/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi keino on myös nolata anoppi seurassa. "Kuunnelkaas lapset miten tuon ikäinenkään ei vielä osaa käytöstapoja. Toisten ulkonäköä ei pidä kommentoida, se on kiusaamista. Yleensä opitaan kunnioittamaan toisia jo lapsena. Jotkut eivät opi koskaan."

Vierailija
10/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän yrittänee hakea omalle lihomiselleen hyväksyntää tällä käytöksellä. Olen silti väsynyt tällaisiin kommentteihin. Ap

Vierailija
11/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin kaikkien (myös lasten) kuullen anopille, että "Meidän perheessä ei kukaan arvostele toisen ulkonäköä. Sellainen on kiusaamista, ja meidän perheessä ei kiusaamista hyväksytä. Jos tämä sääntö ei arvon rouvalle kelpaa, niin arvon rouva voi etsiä itselleen toista seuraa". Lasten täytyy kuulla, että kiusaajalle laitetaan rajat.

Vierailija
12/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mene sen anopin kanssa saunaan. Mene lastesi kanssa, jos anoppi vonkuu, niin imoita, että et halua nähdä sen kurttuista kroppaa. Jos pokkasi ei tuohon riitä, niin sanot, että säästyy näkemästä sun läskejä, koska et edelleenkään ole jumppaa tehnyt.

Vierailija
13/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mene sen anopin kanssa saunaan. Mene lastesi kanssa, jos anoppi vonkuu, niin imoita, että et halua nähdä sen kurttuista kroppaa. Jos pokkasi ei tuohon riitä, niin sanot, että säästyy näkemästä sun läskejä, koska et edelleenkään ole jumppaa tehnyt.

Mutta kun heillä on tapana pitää "miesten ja naisten saunavuorot", jolloin tyttölapset tulee naistenvuorolla ja pojat miesten. Sitten kun yrittää sanoa, että menisin mielelläni vasta myöhemmin yksin, niin pitää olla todella hyvät perustelut ja niitähän ei ole, sillä saunomisen ja uimisen jälkeen syödään, eikä silloin enää kukaan saunoa ja ui. Miehet menevät tietenkin viimeiseksi.

Vierailija
14/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi keino on myös nolata anoppi seurassa. "Kuunnelkaas lapset miten tuon ikäinenkään ei vielä osaa käytöstapoja. Toisten ulkonäköä ei pidä kommentoida, se on kiusaamista. Yleensä opitaan kunnioittamaan toisia jo lapsena. Jotkut eivät opi koskaan."

Lisäisin vielä loppuun säälivän katseen anoppiin.

Vierailija
15/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööööööö, miksi et viitsi laihduttaa? Uliset vaan.

Koska olen ihan tyytyväinen itseeni niin kauan, kunnes joku tulee moittimaan? Ap

Vierailija
16/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170/68 ja todellakin synnytykset ovat jättäneet roikkuvan nahan vatsaani. Ap

Vierailija
17/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun heillä on tapana pitää "miesten ja naisten saunavuorot", jolloin tyttölapset tulee naistenvuorolla ja pojat miesten. Sitten kun yrittää sanoa, että menisin mielelläni vasta myöhemmin yksin, niin pitää olla todella hyvät perustelut ja niitähän ei ole, sillä saunomisen ja uimisen jälkeen syödään, eikä silloin enää kukaan saunoa ja ui. Miehet menevät tietenkin viimeiseksi.

Et rupea perustelemaan. Sanot että asia on nyt niin että minä en sauno yhdessä kenenkään kanssa, ja menen itse uimaan silloin kun haluan. Ja jos jankataan jotain miksi-kysymyksiä, sanot vaan että siksi koska haluan. Kasvata vähän selkärankaa. Tai ole menemättä sinne mökille jos et uskalla pitää puoliasi.

Vierailija
18/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala mies sinulla kun sallii moisen ja edelleen vie sinua mökille kuuntelemaan moista.

Vierailija
19/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että ei rypisty niin aikaisin ihan rusinaksi kun on tarpeeksi lihaa luiden päällä

Tämä olisi hyvä ja totta! Ja kun sanoo sen reteesti niin suut loksahtavat auki.

Vierailija
20/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini jaksaa jankuttaa jumpista ja syömisistä. Silloinkin kun painoin 54 kg, löysä raskauksien jälkeinen nahka jäi arpineen kumminkin. Siitä jaksaa jauhaa koko ajan. Ei tähä jumpat ja rehut auta. Veitsi ainoa vaihtoehto seuraavaksi jos arvostelu ei lopu.

Ota osaa ap :(

Huomauta vastineeksi jotain anopin ulkomuodosta kaikkien kuullen. Saattaa miehesikin hämmentyä ja silmänsä avata.

Et kertonu miten miehesi reagoi äitinsä lausuntoihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän