Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ketju on jäänyt erityisesti mieleesi ja kenen ap:n kuulumiset tahtoisit kuulla?

Vierailija
20.06.2017 |

Olen miettinyt tällaisen ketjun aloittamista jo jonkin aikaa. Harmittaa, kun jotkut aloittavat keskustelun, joka kerää paljon kommentteja, mutta sitten ap lopettaakin vastaamisen ja katoaa. Osa näistä on tietenkin trolleja, mutta kiinnostaisi tietää, onko täällä aihe vapaalla ollut joku keskustelu, jonka aloittajaa olet jäänyt miettimään. Tämä tuli taas mieleen, kun luin tuota "sukumme vaiettu asia" -keskustelua, jossa aloittaja miettii sisaruksensa kohtaloa.

Itse en juuri nyt muista ketjun nimeä, mutta kommentoin kevättalvella jonkun nuorehkon naisen parisuhdeongelmia koskeneeseen ketjuun. Aloittaja ainakin kirjoitti saaneensa ketjun viesteistä voimaa lähteä huonoksi kääntyneestä suhteesta, mutta lopulta asia jäi auki. Olen monesti miettinyt, mihin tulokseen hän lopulta päätyi...

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää mitä kuuluu nimimerkille Wraithodd? tai jotain sinne päin.  Profiilikuvana valkopartainen ja valkotukkainen mies.  Oli ratkennut ryyppäämään ja lupasi selviytyä kunnialla ratkeamisestaan mutta ei ole tainnut tuon postauksen jälkeen käydä palstalla.  Toivon hänelle kaikkea hyvää koska hän tuntui olevan miellyttävä ihminen.

Mitä nyt lähes kaikissa viesteissään vähätteli ja haukkui miehiä. Perus katkera alkoholistiakka.

82/101 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan olla AP:n hakema parikymppinen nuori nainen, ainakin kirjoittelin tänne aiheesta tuohon ajankohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nano kirjoitti:

Saatan olla AP:n hakema parikymppinen nuori nainen, ainakin kirjoittelin tänne aiheesta tuohon ajankohtaan.

Yritin kovasti googletella sitä tarkoittamaani keskustelua, mutta en löytänyt... Oliko aloittamasi ketjun otsikko jotain sihen suuntaan kuin "ero hyvästä suhteesta" ja siinä ketjussa kommentoijat saivat silmäsi aukeamaan sille, ettei suhde ehkä ollutkaan enää kovin hyvä? Näitä keskusteluja toki näkee aika useinkin... Tarkoittamassani ketjussa ap alkoi tosissaan pohtia erilleen muuttamista ja häntä tsemppasivat jaksamaan kaksi eri kirjoittajaa, joku toinen ja minä "nimimerkillä" kymppi. Jaoimme myös omat "tarinamme".

ap

Vierailija
84/101 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi kuulla miten siinä kävi, kun se eräs nuori nainen oli lähdössä suurin odotuksin ulkomaille johonkin kauas koska siellä oli joku "elämänsä mies" jota ei ollut koskaan tavannut. Ilmeisesti tämä mies ei tiennyt ap:n olemassaolosta ainakaan ennen matkaa. Ap satsasi matkaan paljon ja kirjoitti tänne odotuksistaan. Mitenhän matkalla kävi?

85/101 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nano kirjoitti:

Yritin kovasti googletella sitä tarkoittamaani keskustelua, mutta en löytänyt... Oliko aloittamasi ketjun otsikko jotain sihen suuntaan kuin "ero hyvästä suhteesta" ja siinä ketjussa kommentoijat saivat silmäsi aukeamaan sille, ettei suhde ehkä ollutkaan enää kovin hyvä? Näitä keskusteluja toki näkee aika useinkin... Tarkoittamassani ketjussa ap alkoi tosissaan pohtia erilleen muuttamista ja häntä tsemppasivat jaksamaan kaksi eri kirjoittajaa, joku toinen ja minä "nimimerkillä" kymppi. Jaoimme myös omat "tarinamme".

ap

Sitten olen oikea henkilö.

On tullut mietittyä ns. tilannepäivitystä av:lle, mutta en ole enää löytänyt omaa ketjuani. Kuitenkin, haluan kiitellä teitä tästä tsempistä, koska aikalailla tuon ketjun postaamisen jälkeen otin eron puheeksi, sillä kertaa tosissaan ja vakavasti.

Tällä hetkellä tilanne on erittäin hyvä, erottu on ja erilleen muutettu. Olen ymmärtänyt entistä paremmin miten huono "suhde" se oli, miten vähän mies minusta välitti, ja miten vähän parisuhde tälle merkitsee (merkitsi). Olen ollut sinkkuna muutama kuukautta ja muuttanut omaan asuntoon vajaa kaksi kuukautta sitten, ja voin sanoa että olo on ihan hemmetin onnellinen ja vapautunut.

Turhaa sitä yksinäisyyttäkään sinänsä pelkäsin, sattumien ja oman aktiivisuuden avulla niitä kontakteja on nyt muutama, mikä on entiseen verrattuna aivan huikea tilanne. Ylipäätään sosiaalisissa tilanteissa on mennyt (eron jälkeen) paremmin, luulen että näin itsekkään ratkaisun pyörittely ja tekeminen teki minulle aika hyvää.

Eli hyvin menee, ja suuri osakiitos siitä menee näille kahdelle tsemppaajalle!

Vierailija
86/101 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nano kirjoitti:

ap

Minä olin se "kymppi", minäkin toivoisin että ratkesi parhain päin.

Vierailija
87/101 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nano kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nano kirjoitti:

ap

On tullut mietittyä ns. tilannepäivitystä av:lle, mutta en ole enää löytänyt omaa ketjuani. Kuitenkin, haluan kiitellä teitä tästä tsempistä, koska aikalailla tuon ketjun postaamisen jälkeen otin eron puheeksi, sillä kertaa tosissaan ja vakavasti.

Tällä hetkellä tilanne on erittäin hyvä, erottu on ja erilleen muutettu. Olen ymmärtänyt entistä paremmin miten huono "suhde" se oli, miten vähän mies minusta välitti, ja miten vähän parisuhde tälle merkitsee (merkitsi). Olen ollut sinkkuna muutama kuukautta ja muuttanut omaan asuntoon vajaa kaksi kuukautta sitten, ja voin sanoa että olo on ihan hemmetin onnellinen ja vapautunut.

Turhaa sitä yksinäisyyttäkään sinänsä pelkäsin, sattumien ja oman aktiivisuuden avulla niitä kontakteja on nyt muutama, mikä on entiseen verrattuna aivan huikea tilanne. Ylipäätään sosiaalisissa tilanteissa on mennyt (eron jälkeen) paremmin, luulen että näin itsekkään ratkaisun pyörittely ja tekeminen teki minulle aika hyvää.

Hienoa kuulla! Nauti elämästäsi.

10

Vierailija
88/101 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murusta että onko saanut lapsen takaisin.

Vierailija
89/101 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jonka päähän on syöpynyt käsikakka? (Vaikka sen täytyi olla pelkkää trollaamista)

Vierailija
90/101 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen usein palstaa selatessani miettinyt mitä Murulle kuuluu!

Murulle kuuluu ihan hyvää :)

Vierailija
91/101 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaisi kuulla miten siinä kävi, kun se eräs nuori nainen oli lähdössä suurin odotuksin ulkomaille johonkin kauas koska siellä oli joku "elämänsä mies" jota ei ollut koskaan tavannut. Ilmeisesti tämä mies ei tiennyt ap:n olemassaolosta ainakaan ennen matkaa. Ap satsasi matkaan paljon ja kirjoitti tänne odotuksistaan. Mitenhän matkalla kävi?

Tähän on siinä ketjussa vastaus jossa ilmoitti että olisi ollut provo ja sitten ilmestyi toinenkin ketju. Luulen ettei alkuperäinen ap koskaan kertonut matkan lopputulosta vaan joku provoili hänen ketjussaan. Ketjun nimi oli joku Laitan yli 2000e rahaa nähdäkseni miehen jota en tunne tms

Vierailija
92/101 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nano kirjoitti:

ap

Minä olin se "kymppi", minäkin toivoisin että ratkesi parhain päin.

Luulin ainakin itse olleeni tuo nimimerkki kymppi, mutta koska ketju taitaa olla kirjanmerkeissä toisella koneella (joka ei ole nyt saatavilla), en pysty asiaa tarkistamaan. Mutta oli miten oli, sillä ei ole nyt merkitystä :)

ap

Vierailija
93/101 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nano kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nano kirjoitti:

ap

Ihan mahtavaa kuulla, että sinulla menee nyt hyvin :) Ja enpä olisi uskonut, että tosiaan tavoittaisin oikean henkilön. Aloittamasi ketju saattaa tosiaan olla minulla kirjanmerkeissä toisella koneella, laitoin sen silloin talteen päästäkseni seuraamaan sinne mahdollisesti myöhemmin tulevia viestejä. 

Olet tehnyt tosi suuria muutoksia, hienoa kuulla että olet löytänyt myös kontakteja muihin! Pystyn todella samaistumaan tuohon "itsekkäiden ratkaisujen tekeminen teki hyvää" -ajatukseen, välillä on vain mietittävä sitä, mikä on hyväksi itselle. Taisin siinä alkuperäisessä ketjussa kertoakin jonkin verran omasta tilanteestani, joka on myös muuttunut sitten kevättalven. Minäkin muutin ja hyppään pian aivan uuteen elämänvaiheeseen. Ei tässä auta kuin uskoa omaan pärjäämiseen :)

Kaikkea hyvää sinulle jatkossa! Tuli niin hyvä mieli kun kuulin, että teit itsellesi oikean ratkaisun.

ap

Vierailija
94/101 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää, onko tupakkahullu joku todellinen luulosairas, vai joku joka jaksaa trollata samalla asialla miljoona kertaa...

Vierailija
95/101 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohva haisee perseelle on mun suosikki ja haluaisin tietää miten ongelma lopulta ratkaistiin.

Vierailija
96/101 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vauva" on isällään. Mä olen sen joskus käynytkin kertomassa täällä. Oli parempi ja oikein näin. Lapsen hankinta oli kuitenkin miehen projekti ja mä lähdin siihen mukaan liian kevyin perustein, tajuan nyt. En kadu. Lapsi on suloinen, me nähdään usein ja mä sain nopeasti kropan kuntoon. En siis menettänyt mitään :)

Vierailija
97/101 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vauva" on isällään. Mä olen sen joskus käynytkin kertomassa täällä. Oli parempi ja oikein näin. Lapsen hankinta oli kuitenkin miehen projekti ja mä lähdin siihen mukaan liian kevyin perustein, tajuan nyt. En kadu. Lapsi on suloinen, me nähdään usein ja mä sain nopeasti kropan kuntoon. En siis menettänyt mitään :)

Annoit lapsen pois ja sait kropan kuntoon? Hyvä ettei rasittanut enempää lapsi sua. Huh!

Vierailija
98/101 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kuuluu hänelle nyt, jonka jo edesmennyt mies teki sen positiivisen raskaustestin?

Vierailija
99/101 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluaisin tietää vuoden takaisen juhannusheilaviestittelijän kuulumiset. :D

Vierailija
100/101 |
22.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoit lapsen pois ja sait kropan kuntoon? Hyvä ettei rasittanut enempää lapsi sua. Huh!

Ei se ihan noin ruma tarina ole. Kaikilla on kaikki hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi