Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miljonääriksi tekemällä eväät töihin

Vierailija
20.06.2017 |

Iltasanomien sivuilta hävisi tämä juttu mutta otsikolla miljonääri muutti velkataakan kymmenessä vuodessa jättiomaisuudeksi kerrotaan kuinka mies teki tämän viemällä töihin omat eväät. Mies kertoi kuinka milleniaaleilla ei ole varaa ostaa asuntoja koska tuhlaavat rahansa avocadoleipiin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siellä on ruoka sitten kalliimpaa. Itse olen syönyt omia eväitä töissä jo 15 vuotta, eikä miljoonista tietoakaan.

Vierailija
2/23 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tupakoi, voi säästää itselleen kaksio.

Hyvänen aika, niinhän minä teinkin!

Eli kyllä, pienistä maksuista kertyy yhdessä isoja ja jos ei ostele kaikenlaista, saa säästöön ja omaisuuden tuottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla raha polttelee taskuja niin että kun sitä on niin käyn vaikka ravintolassa syömässä että pääsen siitä eroon.

Vierailija
4/23 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. No säästäähän sillä että tuo omat eväät, mun lounaisiin menee noin 2000€ vuodessa (viimeisin työpaikka sponssasi 160€/kk) eli aika kauan menisi että tuosta saisi miljoonan säästettyä.

Vierailija
5/23 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan se aivan lapsellinen juttu. Toki säästöä kertyy tuolla tavalla mitta ei sentään miljonääriksi asti...

Vierailija
6/23 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie töihin omat kahvit termospullossa, säästät 480 euroa vuodessa

http://www.is.fi/asuminen/art-2000000556730.html

Vierailija
7/23 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli kyllä päivän naurut :D 

Vierailija
8/23 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastat töistä muiden tuomista tarjottavista eväät kotiin, kuten meillä yksi kollega tekee.

Vierailija
9/23 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munhan pitäisi olla miljönääri koska en käy työttömänä töissä ja näin ollen en edes tarvi lounasta. Vai miten tää meni?

Vierailija
10/23 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat eväät syrjäyttävät työpaikkalounaan – asiantuntijat huolissaan miesten terveydestä

Yhä useampi työntekijä jättää työpaikalla lounaan väliin. Monesti omat eväät korvaavat henkilöstöravintolan monipuolisen lounaan. Ravitsemusasiantuntijat ovat huolissaan kehityksestä, sillä tutkitusti varsinkaan miehet eivät kanna kasviksia kotoa työpaikoille.

https://yle.fi/uutiset/3-7845547

Vierailija
11/23 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat eväät syrjäyttävät työpaikkalounaan – asiantuntijat huolissaan miesten terveydestä

Yhä useampi työntekijä jättää työpaikalla lounaan väliin. Monesti omat eväät korvaavat henkilöstöravintolan monipuolisen lounaan. Ravitsemusasiantuntijat ovat huolissaan kehityksestä, sillä tutkitusti varsinkaan miehet eivät kanna kasviksia kotoa työpaikoille.

https://yle.fi/uutiset/3-7845547

Salaliiton tarkoituksena sabotoida suomalaismiesten vaurastumisyritykset.

Vierailija
12/23 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän? Meillä talo tarjoaa kahvit.

Vierailija
13/23 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. No säästäähän sillä että tuo omat eväät, mun lounaisiin menee noin 2000€ vuodessa (viimeisin työpaikka sponssasi 160€/kk) eli aika kauan menisi että tuosta saisi miljoonan säästettyä.

Jos menet töihin 20-vuotiaana ja eläköidyt 65-vuotiaana, työntäen tuon 2000 euroa joka vuoden lopussa osakkeisiin, joista saat 8,9 % vuosituoton, niin tuosta tulee reilu miljoona vanhoille päivillesi.

Vierailija
14/23 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko siinä säästää, jos vaihtaa termoskahvin veteen?

Vierailija
15/23 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin nauroin sitä juttua ja toimittajan kritiikittömyyttä. Mitään muuta pointtia sillä jättivelkaisella jannulla ei tosiaan ollut ollut, kuin että alkoi syödä omia eväitä töissä. Tai jos olikin jotain muuta, mitä se teki eri tavalla, niin sen elämä oli ollut älytöntä kerskakulutusta jo muutenkin siihen saakka, mikä tieto ei auta pulliaista säästämään lainkaan.

Vierailija
16/23 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan se eväiden syönti auttaa, samoin kuin kaikki muukin säästäminen. Sitten tarvitsee vain tienata hyvin töissä ja tehdä onnistuneita sijoituksia, ja jossain vaiheessa tuleekin miljonääriksi. Mikä osa tässä sitten olikaan eväillä, noh.. 

Vierailija
17/23 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on niin, että jos jossain kohti säästää niin raha kuluu helposti johonkin toiseen juttuun. Harvalla on tilillä ne sataset, jotka on säästyneet eväitä syömällä.

Ja sitten vielä se, että jos haluaa syödä monipuolisesti ja terveellisesti, eväät ei välttämättä ole yhtään halvempi vaihtoehto. Itse syön usein salaattia ja monipuolisesti kasviksia. Eväät vois olla esim ruukku salaattia, tomaatti, paprika, avokado, muutama viinirypäle ja raejuustopurkki tai kanafile. Nää maksaa yhtä paljon kuin se reilun viiden euron lounas ruokalassa. Toki syömällä hernekeittoa ja kaurapuuroa tai itse tehtyä makaronilaatikkoa joka päivä voi säästää. Mutta jos säästö on 3 € päivä, siitä tulee 15€ viikossa ja 60 € kuussa eli reilu 600 vuodessa. Ei pääse miljoona säästöihin ihan pian.

Vierailija
18/23 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön ja matkustan ja nautin elämästä.

Vierailija
19/23 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siellä on ruoka sitten kalliimpaa. Itse olen syönyt omia eväitä töissä jo 15 vuotta, eikä miljoonista tietoakaan.

Ilmeisesti käytit säästyneet rahat johonkin muuhun. Jos lounaalta säästyneet rahat siirtää eri tilille ja sijoittaa  vaikka kerran kolmessa kuukaudessa osakkeisiin, tarkoittaa se paria tonnia vuodessa eli yli  30 th 15 vuodessa. Kyllä siitä luulis 15 vuodessa jo korkoa korolle kertyvän.

Vierailija
20/23 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kuuluu sijoittaa tuottamaan lisärahaa tietenkin.Ei niitä siirretä tilille menettämään arvoa.

Tän takia suomalaiset eivät rikastu.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi