Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Korsosta (Vantaa) asuinalueena nykyisin?

Vierailija
29.03.2006 |

Siis tiedän että aiemmin sillä tai sen osilla on ollut huono maine, mutta mitä ja millainen paikka se on asua nykyisin? Kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta radan toisells puolella oleva alue aika rauhatonta, varsinkin kaupungin asunnot.

Vierailija
2/4 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei ole juuri mitään. Keskiluokkaista. Ei mitenkään kaunista.

Nukkumalähiömeininki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korso on ihan ok paikka. Huono maine vähän liioiteltu...

Siellä on tosi hyvät ulkoilualueet. Eihän Korso mikään rauhallisin paikka ole, mutta kyllä siellä asuu

Vierailija
4/4 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Siis tiedän että aiemmin sillä tai sen osilla on ollut huono maine, mutta mitä ja millainen paikka se on asua nykyisin? Kokemuksia?

Älä ianakaan lapsesi kanssa sinne enää muuta!!!!!!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi