Missä ohjelmassa/elokuvassa on mielestäsi ollut mieleenpainuvin/surullisin/kaunein roolihenkilön kuolema ja kuka kuoli?
Mä en voi vieläkään olla itkemättä kun mietin eilisen päivän Holby Cityn Sairaalan jaksoa, missä Arthur kuoli syöpään. Sarjaa seuranneena Arthurista tuli niin lämmin ja välitön olo, että ihankuin ystävän olis menettänyt kun hän kuoli. 😢
Se hänen kuolemansa siinä jakson lopussa oli jotain niin kaunista ja niin pohjattoman surullista. Kun kaikki ystävät oli siinä ympärillä lähdön kohdatessa. 😭
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Game of Thrones: Hodor
Hodor!
Mikään ei vedä vertoja alkuperäisen The Crow elokuvan Eric Dravenille. Niin ja onhan siinä sekin että Brandon Lee kuoli oikeasti elokuvan kohtauksessa.
Terminator 2 kun arska kuolee ;,(
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi vieläkään olla itkemättä kun mietin eilisen päivän Holby Cityn Sairaalan jaksoa, missä Arthur kuoli syöpään. Sarjaa seuranneena Arthurista tuli niin lämmin ja välitön olo, että ihankuin ystävän olis menettänyt kun hän kuoli. 😢
Se hänen kuolemansa siinä jakson lopussa oli jotain niin kaunista ja niin pohjattoman surullista. Kun kaikki ystävät oli siinä ympärillä lähdön kohdatessa. 😭
Törkeä juonipaljastus ilman varoitusta!
Hellyyden ehdoilla kun pienten lasten äiti kuolee (syöpään?).
Toki leffa on loistava myös Jack Nicholsonin roolisuorituksen takia.
Thelman ja Louisen syöksy autolla Grand Canyoniin.
Vuosien takaa Englantilainen potilas. Jäi mieleen, muttei ehkä itkettänyt.
Bambi-elokuva, missä äiti kuolee.
Pikku Naiset-elokuva (Wynona Ryder-versio), missä pikkusisko kuoleen. Luoja, rupeaa vieläkin itkettämään...Sydäntä särkee yhä. Tuo pintaan oman siskon menetyksen. (Mä jotenkin samastun kuolevaan sisarukseen siinä elokuvassa. Sille siskolle perhe ja siskot ovat kaikki kaikessa, elämän keskipiste).
Majuri T.J.Kong ratsastamassa atomipommilla Tri Outolemmen lopussa.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän suurin osa oo sen katsonut kun jo eilen aamulla tuli Areenalta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän suurin osa oo sen katsonut kun jo eilen aamulla tuli Areenalta. Ap
Katsoin sen illalla ja itkin silmät päästäni. Ihana sarja.
ER Mark Greenen kuolema syöpään.
Vaikuttavimpia on varmaan platoonin lopussa sen yhden jälkeen jätetyn kersantin yritys juosta joukkueensa kiinni.
Armageddon, missä Harry Stamper joutuu jäämään asteroidille.
Roberto Benignin esittämän isän kuolema Kaunis Elämä -elokuvassa.
Spock, Star Trek II: The Wrath of Khan. Kylmän looginen päätös asettaa yhteinen etu oman edun edelle, silti arvokkaat ja lämpimät jäähyväiset lähimmille tovereille.