Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia ja tietoa esim. Blue1-halpalennoista??

Vierailija
29.03.2006 |

Katselin menopaluulentoja Lontooseen itselleni ja lapselleni hintaan 59¿+55¿ Blue 1:lla. Lisäksi tulee lentokenttäverot, mutta onko tietoa minkä suuruiset verot ovat? En löytänyt tietoa siitä. Onko kenelläkään kokemuksia Bluesta tai muista halpalennoista? Kertokaa!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lento ole suora? millähän pääsis suoraan Lontooseen? Jännittää tuo koneen vaihto, kun yksin olis tarkoitus mennä kamua kattoon..

Vierailija
2/2 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puljuun kuin SAS. Itse olen lennellyt ko. firmalla usein Lontooseen. Ihan tavalliset koneet, koneen vaihto valinnan mukaan joko Oslossa, Köpiksessa tai Tukholmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla