Listataan asioita, joita "Jonnet ei muista"
Ketju voi olla samalla myös peukutusketju, joten laitetaan yksi asia per viesti. Yläpeukku = muistan asian, alapeukku = en muista asiaa. Jos haluat tykätä tästä ketjusta, paina sydäntä :)
Minä aloitan: VHS-KASETIT :)
Kommentit (387)
Kun nameja ostettiin kioskeilta tyylillä:
"Kymmenellä pennillä numeroa 4 ja kolmellakymmenellä pennillä numeroa 13."
Koulussa oli laskentoa, ja ensimmäisellä luokalla kansakoulussa laskento alkoi joukko-opin opiskelulla.
Työpaikkaa etsiessä mentiin työvoimatoimistoon ja katseltiin ilmoitustaululla olevia ilmoituksia avoimista työpaikoista.
Suosikkikappaleensa sai kuulla soittamalla maksulliseen lankapuhelinnumeroon, Helsingin suuntanumeroon. Muistan soittaneeni v 1980 ja toivoneeni Xanadua.
Vierailija kirjoitti:
Suosikkikappaleensa sai kuulla soittamalla maksulliseen lankapuhelinnumeroon, Helsingin suuntanumeroon. Muistan soittaneeni v 1980 ja toivoneeni Xanadua.
Automaatti siis soitti sen kappaleen yhden kerran. Oma puhelinnumero kullekin tarjolla olleelle kappaleelle. Äänentoisto oli tietysti huono.
Bay City Rollersia, Mudia, Rupettesia ja Sweetiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansaa valistavat tietoiskut telkkarissa, esim "jos otat et aja, jos ajat et ota"
:D. Mä muistan myös hyvin kun telkkarissa jauhettiin sitä heikoille jäille menoa. Siinä opastettiin tarkkaan, miten pitää toimia jos jää pettää. mä jostain syystä tapitin sitä aina silmä tarkkana :).
Nää oli tosi vanhoja tietoiskuja, mutta pyörivät vielä vuosia myöhemminkin telkkarissa. Olivat jo silloin todella klassikkoja, tahatonta komediaa. Muistan itse että naurettiin itsemme tärviölle kaverien kanssa kun tuollaisessa tietoiskussa "urheilijapoika pelastaa ystävänsä" ja kertoja sanoo setämäisesti että "Ja nyt kotiin pian, kylmä kangistaa nopeasti!" :D
heh kai joku muistaa. mm. aqua, graaf, dr. bombay renkutukset... kalkutta, i drive my little taxi in, kalkutta :D
Puhelinmodeemin katkonainen piipitys, kun se soittaa nettiin. Jännitystä ilmassa, onnistuukohan tällä kertaa.
Ulkoilu ilman kännykkää ja somea :D
Silloin ihan oikeasti keskusteltiin kasvokkain ja kuvia otettiin filmirullakameralla joita sitten teetettiin liikkeessä valokuviksi. Ei ollu digidigi.
90-luvun my little pony!!!!
Nykyiset ovat rumia möllisilmiä eivätkä ponia muistuta vähääkään.
Hevoshullun Misty vastaa- palsta.
Sitä tuli luettua ja kirjekaverisivu sekä lukijoiden novellit.
Suosikki-lehti. Spice girls ja oheiskrääsä.
Muoviset minisukset.Pikkupojat/tytöt intopinkeinä laskivat niillä pihalla pieniltä kumpareilta. Niitä oli ainakin sinisinä ja punaisina.
Silloin lapset vielä olivat ulkona ja leikkivät yhdessä.
Ylipätään muistatteko aikoja kun lapset pelasivat pihalla jääkiekkoa, neppasivat pikkuautoilla, kerrostaloissa oli omat talkkarit, jotka valvoivat
"Äitii, tuu parvekkeelle, täällä huutaa xxxx..."
Vierailija kirjoitti:
radiolinjan tandem-mainos
Oon monta kertaa nauranut tälle jälkeenpäin 😁
Ajetaan me tandemilla (terve) melutaan ja syljeskellään (terve) jne 😁😁
Niin ja se piimämainos!
Kymppitonni