Listataan asioita, joita "Jonnet ei muista"
Ketju voi olla samalla myös peukutusketju, joten laitetaan yksi asia per viesti. Yläpeukku = muistan asian, alapeukku = en muista asiaa. Jos haluat tykätä tästä ketjusta, paina sydäntä :)
Minä aloitan: VHS-KASETIT :)
Kommentit (387)
Lauantaiaamun piirretyt, mm. Ankronikka
"Aina kun mä maitoo juon, mä muistan sut ja hetken tuon, kun sulle sanoin näkemiin, lähdin maalta kaupunkiin...."
Juhannuksena juustokeiton keittäminen. Ei taideta monessa huushollissa enää tehdä.
Rullapipo, tytöillä pitkä pipo joka rullattiin reunasta ja huopikkaat tai kippurakärkiset talvikengät
Kun auton takapenkeillä ei vielä ollut turvavöitä
Viinakaupat joissa palveltiin pitkältä tiskiltä, pyydettiin sitä mitä haluttiin eikä voinut itse valita hyllyistä, palvelu oli surkeaa jos sitä ylipäätään oli ja siellä hävetti käydä.
Agapio Racing Teamin dubbaukset.
Usenetin keskustelu- eli "uutisryhmät."
Vierailija kirjoitti:
Usenetin keskustelu- eli "uutisryhmät."
Kaikkien foorumeiden ja sosiaalisen median esi-isä :)
Taitaa olla suurimmalle osalle nykynetti-ihmisistä aivan tuntematon käsite koko usenet.
Ensio Itkonen ja Hannu Karpo siinä liikenneohjelmassa TV:ssä.
Jopo ja Poni polkupyörät silloin 70-luvulla
Leveälahkeiset housut 70-luvulla
Tyttäreni silloin 7v. istui muutama vuosi sitten laina-auton takapenkille ja osoitti sormella ikkunaveiviä: "Mikä toi on?". Mummulla siivotessa löytyi viime vuonna vanha veivattava lankapuhelin. Tiesi, että se on puhelin. Pyysin näyttämään, miten sillä soitaisi vaikka hätänumeroon. Ei tiennyt, miten siitä saa valittua numerot.