Listataan asioita, joita "Jonnet ei muista"
Ketju voi olla samalla myös peukutusketju, joten laitetaan yksi asia per viesti. Yläpeukku = muistan asian, alapeukku = en muista asiaa. Jos haluat tykätä tästä ketjusta, paina sydäntä :)
Minä aloitan: VHS-KASETIT :)
Kommentit (387)
Vierailija kirjoitti:
Gogo -lelut
Mun lapsi on 14-vuotias, ja nämä oli hitti, kun oli pienempi. Uskoisin, että jonnet muistaa.
Se kun lehtilaatikot oli aina täynnä Jalluja ja Kalleja :D
Hiuksissa ah niin ihana hiiren häntä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Jonnet ei muista milleniumia ja kaikkea sitä hypeä :)
Esimerkiksi pelkoa, että kaikki tietotekniikka menee jumiin, kun vuodeksi vaihtuu 2000.
Lättähattuja, niissä oli omanlaisensa tunnelma.
Vierailija kirjoitti:
Videovuokraamo. Heettiin VHS video vuorokaudeksi ja seuraavana päivänä palautettiin. Jossain vuokrattiin myös nauhureita jos ei ollut kotona videoita..
Markalla sai vuokrata movieboxin, jos kotona ei ollut videolaitteita. Kamalan painavaa kapistusta sitten autottomina opiskelijoina kannettiin kotiin monta kilometriä.
Ainoat oikeat Merirosvorahat! Salmiakkikarkki joka tukehdutti monta kun oli niin iso ja sitkeä!
70-luvulla kansakoulussa oli kadun toisella puolen kioski jossa noita myytiin. Maksoi muistaakseni 5 p / kpl. Sitä makuelämystä ei ikinä unohda!
Ja ne jälkeenpäin joku vuosi sitten lanseeratutmyytävät pikku napit jotka muka valmistettiin alkuperäisellä reseptillä: Ei ole maku sinne päinkään!
Mitäköhän mun 1902 syntynyt jo edesmennyt isopappani tuumaisi tästä ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaus- ja lottokuponki piti palauttaa keskivikkona ja kupongissa oli kalkkeeripaperi välissä, jotta sai itselleen kopion.
"Veikkaus on joka viikko, palautuspäivä keskiviikko!"
Vierailija kirjoitti:
AltaVista
Lisäksi Netscape, Jippii,Paintshop Pro ja 56:n kilon sopivan nopea nettiyhteys.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän mun 1902 syntynyt jo edesmennyt isopappani tuumaisi tästä ketjusta.
UKK takaisin presidentiksi.
Matematiikan vaihe jolloin opettajillekin oli vaikeaa ymmärtää laskuja eli legendaarinen *drumroll* joukko-oppi.
Sosialististen neuvostotasavaltojen liittoa.
Nykyinen presidentti johti katseellaan kokoomusta puheenjohtajana ollessaan.
Vierailija kirjoitti:
Sosialististen neuvostotasavaltojen liittoa.
SNTL-USSR-SSSR-CCCP, kun neuvostoliiton ohjus oli vielä rauhan ohjus.
Puolen litran pilsneripullot, repäisykorkilla.
Vierailija kirjoitti:
Puolen litran pilsneripullot, repäisykorkilla.
Jep! Ja limupullot!
haavasormeen.com
1800-luvulla.