Listataan asioita, joita "Jonnet ei muista"
Ketju voi olla samalla myös peukutusketju, joten laitetaan yksi asia per viesti. Yläpeukku = muistan asian, alapeukku = en muista asiaa. Jos haluat tykätä tästä ketjusta, paina sydäntä :)
Minä aloitan: VHS-KASETIT :)
Kommentit (387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Giana Sisters.
Miksi joku on alapeukuttanut tätä :o
*peukalo kramppaa*
Aloituksessa kehotettiin alapeukuttamaan niitä asioita, joita ei tiedä/muista. Itse alapeukutin siksi, että mulla ei ole hajuakaan, mikä Giana Sisters on.
Hugo-peli telkkarissa. Ja Hugo-limsa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Giana Sisters.
Miksi joku on alapeukuttanut tätä :o
*peukalo kramppaa*
Aloituksessa kehotettiin alapeukuttamaan niitä asioita, joita ei tiedä/muista. Itse alapeukutin siksi, että mulla ei ole hajuakaan, mikä Giana Sisters on.
Okei.. se oli peli. Youtubesta löytyi vielä ja kuuntelin alahuuli väristen sen tunnarimusiikkia :)
Mimi & Kuku
Näppäinpuhelimeen ladattavat soittoäänet ja taustakuvat
Kanelikorput
Se kun äidit virkkasi maitopusseista vessan mattoja.
'Monkey banaanisiideri'-niminen, vaaleankellertävän värinen limsa !
Kun kirjastossa mentiin etsimään jotain kirjaa, niin piti suunnistaa salissa olevalle laatikostolle nimeltä kortisto. Siellä oli aakkosittain merkityissä vetolaatikoissa pahvikortteja, joista selvisi, onko kirjaa valikoimassa, ja jos on, niin mistä hyllypaikasta se löytyy. Näin ainakin vielä 80-luvulla.
Kun tärkein lähialuenavigaattori oli painetusta puhelinluettelosta talteen repäisty katukartta.
Se kun lentokoneessa sai vielä tupakoida. Yleensä tupakoitsijoiden paikat olivat koneen perällä, mutta kyllä se savu ja haju kantautuivat koko koneeseen.
Gogot, katuhait ja prätkähiiret.
Sellanen peli, jota varten luettiin viivakoodeja että voitiin napata erilaisia monstereita ko. pelin sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Kun kirjastossa mentiin etsimään jotain kirjaa, niin piti suunnistaa salissa olevalle laatikostolle nimeltä kortisto. Siellä oli aakkosittain merkityissä vetolaatikoissa pahvikortteja, joista selvisi, onko kirjaa valikoimassa, ja jos on, niin mistä hyllypaikasta se löytyy. Näin ainakin vielä 80-luvulla.
Juu ja sitten jokaisen kirjan takakannen sisäpuolella oli tasku ja siellä pahvinen kortti jossa oli jotain merkintöjä...oliko lainaajan numero vai palautuspäivä, en muista enää.
Puhuva pää maikkarin chätissä.
Josta tehtiin biisi mc puhuva pää kädet ilmaan.
Juuson ja peltsin aamushow radiomafia/ylex.
Pekka Saurin yölinja.
Onko sanottu, musta-valko tv lähetykset
Se kun oli samalla kanavalla "tavallisia" ja mainosteeveen, mtv:n, lähetyksiä. Sit maikkarin ohjelmat siirtyi pois ykköseltä ja kakkoselta KOLMOSKANAVALLE. Eipä kaikilla näkynyt se kolmonen heti ja kaverit tuli kylään katsomaan kolmosen ohjelmia. Tämä siis joskus 80 luvun lopulla, vai oliko jo 90 lukua peräti?
Oli joku muukin suomalainen tekstinkäsittelyohjelma (suhtkoht suosittu), jota käytettiin, ei tuu mieleen, muistaako joku?