Listataan asioita, joita "Jonnet ei muista"
Ketju voi olla samalla myös peukutusketju, joten laitetaan yksi asia per viesti. Yläpeukku = muistan asian, alapeukku = en muista asiaa. Jos haluat tykätä tästä ketjusta, paina sydäntä :)
Minä aloitan: VHS-KASETIT :)
Kommentit (387)
Vierailija kirjoitti:
Puhuva pää maikkarin chätissä.
Josta tehtiin biisi mc puhuva pää kädet ilmaan.
Juuson ja peltsin aamushow radiomafia/ylex.
Pekka Saurin yölinja.
Toimitusjohtajax100
HIMPULAT TV-OHJELMA. Oli maailman suloisin ikinä.
Radiolupa. Tv-lupaa vastaava lupa mikä piti olla että sai kuunnella radiota. Se poistettiin muistaakseni joskus 60-70 lukujen vaihteessa.
Kommunikaattori
Mun faijalla oli sellanen :D
Nokian joku 7110(?) Puhelin jonka selainnäppäin olin semmonen rulla :DDD
Valkosipulimerkkarit.
Eli jonneille tiedoksi: merirosvoraha, joka oli kuorrutettu valkosipulijauheella. sai irtsareina kiskalta. 10p/kpl.
Vierailija kirjoitti:
Kolmio pillimehut
no niiden valmistus lopetettiin jo ennen jonneja.
Vierailija kirjoitti:
Radiolupa. Tv-lupaa vastaava lupa mikä piti olla että sai kuunnella radiota. Se poistettiin muistaakseni joskus 60-70 lukujen vaihteessa.
Radiolupa poistui vuoden 1977 alussa.
059-linja.
tapasin sieltä avopuolisoni.
"Taitaa tyttö tietää, että olis patukkaa tarjolla"------ junassa esitetty tupla-mainos.
Kavereiden kanssa piti sopia tarkka tapaamispaikka ja -aika, tai esim. "tavataan puolessavälissä". :D
Se kun ravintoloissa sai vielä tupakoida anniskelutiloissa. Nilläkin jotkaveimpolttaneetnoli seuraavana päivämolo,kuin olisivat polttaneet.
Suomessa valmistetut mopot. Luotettavuudessa täysin omaa luokkaansa verrattuna näihin nykyisiin Kiinan tekeleisiin.
Vierailija kirjoitti:
Juhannukseksi ostettiin aina korillinen limsapulloja, niitä pieniä 3 dl lasipulloja ja paljon eri makuja.
Tässä pitääkin sitten mainita limsapullojen vetokorkki, ja olihan niitä aikoinaan myös olutpulloissakin.
Hyvin ohuesta pellistä tehty korkki, jonka sisällä oli luonnonkorkki. Avattiin nostamalla peltisuikaletta ylöspäin ja kääntämällä sivuun pullonsuun kohdalla. Joskus tuo suikale katkesi ennen kuin pullon sai auki, saattoipa noista joskus saada haavankin sormeensa.
Mulla oli valinnaisena ATK ja konekirjoitus. Oli YKSI sähköinen kirjoituskone, muut oli niitä mitä näkee elokuvissa, niitä vanhanaikaisia mitä piti hulluna hakata, varsinkin alussa pikkusormella kirjoitetut kirjaimet jäi näkymään haaleasti,kun piti lyödä kovaa niitä näppäimiä. Eli näin oli vielä 95 vuoden tienoilla!!! Ja iso koulu kyseessä. Oisko Atk luokassa ollut 15-20 konetta, se oli uutta sillon. Siis kouluun oli just tehty remontti ja erikseen atk luokka ja ostettu koneet.
Käytiin kaverilla netissä. silloin oli puhelinlinja varattu jos joku oli netissä. Ja sivujen aukeaminen kesti KAUAN. Ja oli kallista, vaik olivat varakkaita niin ei netissä saanut olla kun joskus jonkun puoli tuntia. Eipä siinä paljon ehtiny.