Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku, miksi et hae seuraa nettideiteiltä?

Vierailija
19.06.2017 |

Siis jos hakusessa on kumppani.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä voi esittää olevansa ihan mitä tahansa ja aikaa menee hukkaan pahimmillaan viikkokausia. Itselläni karvas kokemus: etsin miestä, joka on liikunnallinen, raitis, rehellinen, pitää matkailusta, ei viihdy baareissa. Juteltiin tuntikausia pari viikkoa päivässä ennen tapaamista. Tavattiin muutaman kerran ja paljastuikin miehen piiloalkoholismi, ei ole koskaan matkustanut Ruotsia kauemmas, liikuntaa harrastanut viimeksi yläkoulussa. Niin taitavasti osasi esittää ihan muuta kuin todellisuus kertoi. 

mitä sitten kyselit hänen liikuntaharrastuksistaan? Ainakin itse kyselen lajeja, tavoitteita yms., ihmettelen miten tuollaiset voi kusettaa täysin.

Vierailija
22/61 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ottaa hyvää kuvaa itsestäni. Enkä kehtaa pyytää keltään että otapas mulle profiilikuva.

Olen myös huono kirjoittamaan mitään esittelyä, vaikka muuten olen sanavalmis. Se vain vaatii vastavuoroisuutta . En osaisi edes sanoa olenko ujo vai rohkea. Puhelias vai tuppisuu. Kotihiiri vai maailmanmatkaaja. Kaikkea noita.

Tutustuminen kirjoittelemalla on varmaankin työlästä. Kuin työhaastattelu. Pitäisi onnistua tapaamaan äkkiä.

Niin ja tavallaanhan minä en -ainakaan palstan mukaan - ole edes sinkku, koska olen äiti. Mutta siitä syystä on suuri kynnys tapailla ylipäätään ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin, todella. Kymmeniä treffejä ja noin 500 "matchia" myöhemmin valitsin nettideittien sijaan lopulta miehen, jonka olin tuntenut lapsesta asti. En enää palaa Tinderien ym. pariin, vaikka tästä jutusta ei tulisikaan mitään ja saisin jatkaa sinkkuelämää.

Vierailija
24/61 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa ottaa hyvää kuvaa itsestäni. Enkä kehtaa pyytää keltään että otapas mulle profiilikuva.

Olen myös huono kirjoittamaan mitään esittelyä, vaikka muuten olen sanavalmis. Se vain vaatii vastavuoroisuutta . En osaisi edes sanoa olenko ujo vai rohkea. Puhelias vai tuppisuu. Kotihiiri vai maailmanmatkaaja. Kaikkea noita.

Tutustuminen kirjoittelemalla on varmaankin työlästä. Kuin työhaastattelu. Pitäisi onnistua tapaamaan äkkiä.

Niin ja tavallaanhan minä en -ainakaan palstan mukaan - ole edes sinkku, koska olen äiti. Mutta siitä syystä on suuri kynnys tapailla ylipäätään ketään.

Itse olen ikisinkku ies ja hyvn voisin haluta tutustua sinkkuäitiin, vaikka toki teidostan, että se on haastavampaa kun haluaisinhan tulla toimeen mahd. myöhemmin myös hänen jlkikasvunsa kanssa. Yleensä minusta kertoo hyvää ihmisestä hyvää, jos tai kun osaa arvioida omaa toimintaansa kriittisesti. Olenko puhelias, kun saatan hyvinkin vapaasti rupatella läheistteni kanssa kun taas vieraammassa seurassa saatan mieluummin ottaa enempi tarkkailijan roolin. (En nyt kuitenkaan tuppisuuna välttämättä silloinkaan istu). 

Kirjoittamaan oppii luullakseni vain kirjoittamalla. En ymmärrä, mitä hävettävää on pyytää kaveria ottamaan profiili kuva. (- Joskus muutenkin tuntuu sille, että kavereille sinkkuuteni on isompi ongelma kuin minulle, joten ainakin itse saattaisin saada samalla vinkkejä parin hakuun yleisemmin. - ihan pyytämättä)

Kotihiiri vai maailmanmatkaajsa? Oletko puolet vuodet reisussa ja toisen puolen kotona? - Muuten en ymmärrä. Enemmän kai toista kiinnostaa kuulla, että oletko kiinnostunut nkemään uusia paikkoja, jos niin mitä. - Mitä rajoitetummin niin sitä enemmän olet kotihiiri. 

Minusta teoriassa netistä kumppanin hakeminen saattaisi olla jopa ihan hyvä vaihtoehto, koska siellä on tavallaan lupa tai oikeus hakea seuraa ja asettaa jopa kumppanilleen toiveita siitä, mitä hänen tulee tai tulisi olla. Mahdolliseen huijariin voi törmätä missä vain. Valitettavasti.

Itse oikeastaan mietin, että missä oikeastaan on luontevinta yrittää kohdata se oma kumppani, kun en viihdy kovinkaan hyvin baareissa saati yökerhoissa... 

Vierailija
25/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittiin osallistumalla tekisin julkiseksi häpeän, että haluan seuraa ja olen kykenemätön sitä muuten löytämään.

Vierailija
26/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut viimeisten viiden vuoden aikana pariinkin kertaan, deittejä on takana paljon kun seuran saaminen on helppoa. Nelikymppisenä tarjonta on vain niin vähäistä sopivista, että lopetin. Ehkä tilanne olisi ollut sama myös nuorena, jos silloin olisin kyennyt miettimään, mitä oikeastaan haluan. Yhden pitkän avoliiton jälkeen tiedän, että jotain samankaltaista, mutta eipä löydy. En ole suuri kaunotar, eksänikään ei ollut mallipoika, kyse oli luonteiden ja elämäntavan yhteensovittamisesta. 

Vierailija
27/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin olisi ahdistavaa. Vähän "luuserileima" on nettideiteissä edelleen.

N28

En usko että sanoisit minua luuseriksi, kun näkisit miehen jonka löysin nettideitistä. Pitkä, tumma, komea, käy salilla neljä kertaa viikossa. Hän vaan on raitis ja kotona ja äijäsalilla viihtyvä, niin häntä ei olisi löytänyt baarista.

Vierailija
28/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut siellä oli vain hulluja.

Vierailija
29/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea 27:lle jos olet löytänyt aarteen netistä.Itsekin kokeilin mutta livenä kukaan tapaamani ei vastannut sitä mikä oli profiilin ja viestittelyn takana.Ja suurimmalla osalla oli tyyliin 50 deitti menossa.Ehkä jossain vaiheessa kokeilen uudelleen. Baareissa en käy ja töiden puolesta suurin osa liian vanhoja tai perheellisiä.Harrastuksena koirat joten aamu viideltä en metsäpolullakaan ketään tapaa.

Vierailija
30/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut seuraa Tinderistä ja tavannut sieltä kymmeniä miehiä mutta en saa sieltä muuta kuin seksiä. Olen ruma ja tissitön nainen ja miehet kelpuuttavat mut vaan seksiin, eivät halua suhdetta kun en ole kaunis ja isotissinen.

Vierailija
31/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hakenut seuraa Tinderistä ja tavannut sieltä kymmeniä miehiä mutta en saa sieltä muuta kuin seksiä. Olen ruma ja tissitön nainen ja miehet kelpuuttavat mut vaan seksiin, eivät halua suhdetta kun en ole kaunis ja isotissinen.

Jep. Seurasin viime viikonloppuna ihmisten touhuja sekä ravintolassa että puistossa. Aloitteita saivat vain kauniit ja isotissiset naiset, ja rumempia sitten yritettiin kun toivo oli niiden muiden suhteen mennyt / kotiinlähtö lähestyi. Raaka maailma. Yksin jään niin netissä kuin tosielämässäkin.

Vierailija
32/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kuppikoosta kiinni.

Sinun pitäisi miettiä tarkkaan, mikä yhdistää näitä miehiä, ja valita erilainen. Ja/tai muuttaa omaa käytöstä. Jos siis haluat muutakin kuin seksiä.

Onko Tinderin profiilitekstisi muuten tyhjä?

Vierailija
33/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy ihmeessä jotain luotettavaa kaveria auttamaan.

Itse jeesasin kaveria muutama vuosi sitten, hänellä ongelma oli lähinnä saamattomuus deittiprofiilin tekoon. Otin kuvat ja autoin tekstin kanssa. Parin päivän kuluttua hänet "löysi" mies, jonka kanssa ovat olleet onnellisessa parisuhteessa jo viisi vuotta. Mulla on hyvä mieli kun pystyin auttamaan.

(Itse olen aina vaan sinkku, hah.)

Vierailija
34/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on kaikenlaisia miehiä, itse esim haluan vain parisuhteen.

Mätsäsin viikonloppuna vahingossa naisen kanssa jonka profiilissa luki että on avoimessa parisuhteessa ja hakee vain seksiä, laittoi mulle vielä välittömästi viestiä mutta en lähtenyt tuohon. Tunnen itseni ja pelkkä seksi ei ole mua varten, haluan ennenkaikkea sen tunteen että toinen välittää aidosti, molemminpuolista rakkautta, läheisyyttä/hellyyttä. Seksi tulee vasta toisena.

Vierailija
35/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sieltä isotissinen ja nätti sen enempää välttämättä löydä. Ei sinänsä haittaa, koska en edes etsi vakavampaa, mutta turha tosiaan luulla, että niillä tisseillä ja naamalla mitään elämää suurempaa rakkautta löytyisi. 

Vierailija
36/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Ootko ihan tyhmä? Eiköhän jokaine sinkku ole sitä kokeillut ja miehenä on kyllä miljoona kertaa paremma chancet saada seuraa aivan muualta kuin mistään pannarista tai tinderistä, missä naiset eivät edes vastaa tai saati laita viestejä.

Vierailija
37/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Ootko ihan tyhmä? Eiköhän jokaine sinkku ole sitä kokeillut ja miehenä on kyllä miljoona kertaa paremma chancet saada seuraa aivan muualta kuin mistään pannarista tai tinderistä, missä naiset eivät edes vastaa tai saati laita viestejä.

En kyllä sanoisi noin että mies saisi seuraa helpommin oikeasta elämästä kuin tinderistä..

Jos et tapaa naisia kasvokkain missään niin miten pääset tutustumaan naisiin? Miten teet aloitteen? Miten tiedät kuka on edes sinkku ja etsimässä suhdetta?

Itse olen käynyt nyt jo varmaan 20 kertaa tinderin kautta treffeillä, oikean elämän kautta 0 kertaa.

Vierailija
38/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö täällä tynkytetään tuota puhua paremmin. Tai.

Vierailija
39/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siellä ei ole vientiä tavalliselle miehelle.

Vierailija
40/61 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kehua itseäni. Kuka vastaisi pulskalle ja kaljuuntuvalle kotihiirelle, joka ei harrasta mitään hienoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä