Oulussa perhe hukkaa 2-vuotiaan ja kiittelee sitten vuolaasti etsijöitä ihan lehdessä asti
Linnaan tuommoiset vanhemmat pitäis heitteillejätöstä laittaa, tai vähintäänkin lapsi lastenkotiin, jossa on varmasti turvassa ja vahdittuna
Kommentit (15)
En tunne tapausta, miten lapsi oli kadonnut?
Neljää lasta, jotka olivat kadonneet kotipihalta, joukossa 2-vuotias. Ei paljon vanhemmilla päätä pakota jos 2v voi kadota omalta pihalta. Varmaan taas tietyn herätysliikkeen edustajia tämä perhe.
Mä olen ja voin sanoa, että sieltä se 2-v vasta helposti karkaakin. Siellä ei pidetä ovia edes lukossa.
Linnaan tuommoiset vanhemmat pitäis heitteillejätöstä laittaa, tai vähintäänkin lapsi lastenkotiin, jossa on varmasti turvassa ja vahdittuna
Helppohan kaksivuotiaan on lähteä isompien lasten matkaan. Ei auta, vaikka vanhemmat sanoneet asiasta.
Ja koita nyt rauhoittua sen lestailusi kanssa.
vaikka juuri sillä hetkellä, kun puhallat isomman lapsen pipiä. Kokemusta on, olen toisen pienen karkurin äiti.
ja vain lestat laittaa lapset keskenään pihalle
eli olivat olleet keskenään pihalla
mun tuttava piirissä on lapset keskenään pihalla, vaikka en yhen yhtä lestaa tunne...
jos me ollaankin koko porukka lestoja tietämättämme :O
tai parin huomiokyvyn herpaantuminen (mikä on kait 24/7 äideille ihan tavanomaista?) väsymyksen vuoksi kun penska voi olla jo jonkun puskan takana. Siinä kun lähtee etsimään lasta väärästä suunnasta, lapsi ehtiikin jo viipottaa entistä kauemmaksi ja hävitä kokonaan, riippuen toki maastosta ja kuinka paljon on näköesteitä. Näin on lähes käynyt itsellenikin, ja minä sentään kävelen AINA aivan lapseni kannoilla vahtimassa mihin mennään ja mitä tehdään...joskus kahden sekunnin viiveellä tosin.
emmekä ole lestadiolaisia sen kummemmin kuin asu Oulussakaan.
Tiedoksi siis, että Espoolaisella pihalla leikkivät keskenään 8-, 6- ja 2-vuotiaat!
Toki ikkunoista vahditaan ja lapset tietävät rajansa, mutta ei todellakaan ole aikaa vahtia vieressä koko aikaa. Onneksi ei ole kukaan koskaan kadonnut.
todella vastuutonta, toivottavasti teidän perhe ei ole kohta lööpeissä
emmekä ole lestadiolaisia sen kummemmin kuin asu Oulussakaan.
Tiedoksi siis, että Espoolaisella pihalla leikkivät keskenään 8-, 6- ja 2-vuotiaat!
Toki ikkunoista vahditaan ja lapset tietävät rajansa, mutta ei todellakaan ole aikaa vahtia vieressä koko aikaa. Onneksi ei ole kukaan koskaan kadonnut.
Lapsi lähti puistoon edeltä, oli käynyt siellä monesti ja ikkunastakin näkyi mitä puistossa tekevät. Keräsin loppuja lapsia mukaan ja menin puistoon, niin kas 4-vuotias oli viety. Joku täti oli nähnyt lapsen yksin puistossa ja kaapannut lapsen mukaansa. Aikani etsin ja noin 15 minuutin kuluttua poliisi toi lapsen kotiin, lapsi oli osannut poliisille kertoa missä asui. Täti oli ehtinyt jopa syöttää lapselle jäätelöä tai tikkaria koska paita oli ihan tahmea. Täti väitti ettei lapsi ollut osannut kotiin...
Olet kyllä yksinkertaisuuden huipentuma...