Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienen kesämökin sisustusvärit

Vierailija
25.06.2008 |

Pientä mökkiä pitäis sisustella,aika tavanomainen siitä tulee sinistä ja valkoista,ripaus keltaista ja turkoosia,mutta mielestäni lähes ainoat värit joita voi ko paikkaan ajatella. Onko kellään ideoita ja vinkkejä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalea, valkoinen tietysti aina luo avaruutta, mutta minusta kylmä väri.

Vierailija
2/5 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mänty on aika tunkkainen. Nyt meillä on perinteistä sinista ja valkoista ja mäntyä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mökki vasta haaveissa, mutta ajatus olisi kans maalata sisältä valkoiseksi ja sitten sisälle sisustukseen värejä - olen ajatellut sellaisia antiikkisia värejä, lähinnä marjapuuronpunaista ja sellaista antiikkista minttua/turkoosia ja sitten ripausta ehkä tummaa puuta.

Niin, mutta seinät ja katto valkoiseksi maalilla ja lattian ajattelin maalata sellaisella perinteisellä vähän kiiltävällä ja harmaaseen taittuvalla maalilla. Kiiltävä maali lattiassa ja valkoiset seinät lisää tilan tuntua.

Saaristolaistunnelmaisista mökeistä saa ideaa. Itse en vaan tykkää kuultomaalatusta, joten pitää sitten keksiä joku peittävämpi maali tai maalata useita kertoja... Joo, mut jos nyt aloittais vaikka siitä rakennusluvasta, tosin aterimet ja astiat on jo mökille ;-)

Vierailija
4/5 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että maalaan mäntyseinät valkoisiksi, lattiaan tulee vihreä perinneväri ja puisiin antiikkihuonekaluihin vihreäsävyiset tekstiilit. Verhoissa valkoissa ja vihreää, piristievärinä oranssia ja vähän mustaa.

Vierailija
5/5 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse pidän tiukan modernista ja minimalistisesta sisustuksesta, niin mökin sisustaisin perinteiseen talonpoikaistyyliin. Eli kiertelisin wanhan tavaran liikkeissä, väreinä käyttäisin valkoista ja sinistä, miksi punaistakin. Patinoitunutta tavaraa, messinkiä, jos mökki on veden äärellä niin meriaiheista sisustustavaraa, räsymattoja, ruudullisia tekstiilejä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän